Pašvaldības SIA “Ventspils reiss” informē, ka no 13.janvāra būs izmaiņas vairāku Ventspils pilsētas maršrutu autobusu kustības laikos. Lēmums par izmaiņām pieņemts, izvērtējot pasažieru plūsmu, un tas diemžēl paredz vairāku nerentablu reisu slēgšanu.
Slēgs vairākus nerentablus reisus
21No 13. janvāra, darba dienās tiek slēgti šādi reisi:
- maršrutā nr.1 Autoosta – Tārgale – plkst. 5.40 no autoostas un plkst. 6.05 no Tārgales uz Ventspili;
- maršrutā nr. 3 Siguldas iela – Ventspils koks plkst.18.47 no Siguldas ielas;
- maršrutā nr. 4 Siguldas iela – Selga plkst. 6.05 no Siguldas ielas un plkst. 6.35 no Selgas;
- maršrutā nr. 8 Centrs Swedbank – Staldzene plkst. 6.30 no Swedbankas un plkst. 7.00 no Staldzenes;
- maršrutā nr. 21 Ventspils koks – Ventspils nafta plkst. 7.01 no Ventspils koka;
- maršrutā Nr. 22 Celtnieku iela – Inženieru iela plkst. 6.40 no Inženieru ielas un plkst.22.20 no Celtnieku ielas.
Ziemas sezonā, laikā no 01.10. līdz 31.03., darba dienās tiek slēgti šādi reisi:
- maršrutā nr. 8 Centrs Swedbank – Staldzene plkst.18.55 no Swedbankas un plkst.19.20 no Staldzenes;
- maršrutā nr. 10 Medņu iela – Ventamonjaks plkst.11.00 no Medņu ielas un plkst.11.40 no Ventamonjaka.
Darba dienās maršrutā nr. 6 Ventbunkers – Meža kapi reisam plkst. 7.19 no Ventbunkera un Ventbunkers – Saules iela reisam plkst. 8.29 no Ventbunkera mainīta gala pietura un turpmāk autobusi kursēs tikai līdz centram.
Sestdienā tiek slēgti šādi reisi:.
- maršrutā nr.3 Sārnates iela – Siguldas iela plkst. 18.24 no Sārnates ielas;
- maršrutā nr. 3 Siguldas iela – Centrs plkst. 18.47 no Siguldas ielas;
- maršrutā nr. 3 Centrs – Siguldas iela plkst. 19.19 no centra;
- maršrutā nr. 4 Kursa – Centrs plkst. 6.58 no Kursas;
- maršrutā nr. 4 Siguldas iela – Selga plkst. 20.22 no Siguldas ielas;
- maršrutā nr. 4 Selga – Swedbanka plkst. 20.51 no Selgas.
Vienlaikus sestdienās maršrutā nr. 3 Sārnates iela – Siguldas iela reisam plkst. 20.13 no Sārnates ielas un maršrutā nr.4 Selga – Siguldas iela reisam plkst. 19.55 no Selgas tiek mainīta gala pietura, un autobuss kursēs tikai līdz centram.
Svētdienās tiek slēgts reiss maršrutā nr. 6 Saules iela – Ventbunkers plkst. 6.50 no Saules ielas un plkst. 7.20 no Ventbunkera.
Informācija par izmaiņām izvietota autobusu pieturās.
Komentāri (21)
Kāda operativitāte informācijas sniegšanā! 13.01.2025 stājas spēkā un 13.01.2025. arī publicē vietējais masu informācijas līdzeklis!
Šodien operatīvi dzēš . Apkaunieties lūdzu . Ventspilī laikam Homo sapiens ir uz vienas rokas pirkstiem. Būsim cilvēki līdz galam .
Skaidri īr jāpasaka - maksājiet 1 eur . 0,8 eur vietā
tas mani nepārsteidz- autobusi braukā pustukši ja ne pavisam tukši
Ventspils Reisam prātā tikai nauda,nauda... Cilvēks ir tikai krava,kad gribu tad vedu. Mēs pasažieri kalpojam mūsu visu varenam Reisam....,nu tik uz priekšu. Ko domā pašvaldība?
Tas tak Jūras ielas kantoreļa piedēklis,ko no lembergisma apsēstajiem var gribēt?
Par Pārventā strādājošiem vispār nav padomājuši. Veikali strādā līdz 22, ar ko lai tagad tiek mājas? Uz to, kas iznāk no Celtnieku pl 22 nevar paspēt...... Vismaz būtu to, kas iznāk 22 no celtnieku, parvizit par kādām 10min.........Tagad sanāk tie, kas nostrādājuši 16 stundas, vēl jāiet mājās ar kājām..... Nu Super Ventspils Reiss!
un 1.autobysam varēja atlikt atpakaļ 17.30 uz Gārgali. Kā covidlaika pazuda, atpakaļ neatlika
Tārgali
Līdz šim brīdim nav atbildēts ne uz vienu komentāru https://www.facebook.com/ventspilsreiss , tajā skaitā:
"Kaut kā jocīgi, ne? Tas, taču ir sabiedriskais transports, kam jānodrošina mobilitāte, pašvaldībai subsidējot reisus, nevis jādomā par nerentablo reisu atcelšanu."
"Tie cilvēki, kuri slēdz šos maršrutus kaut reizi paši ir braukuši ar šiem autobusiem?"
"....... nu nu,ka ta šoreiz pie vainas... atkal Autotransporta direkcija ?"
"Interesanti, kurš to izdomājis! Nosauciet idejas autoru! Tautai savi varoņi jāpazīst sejā!"
"Pašvaldība varētu neizmest naudu Ventspils informatīvo izdevumu drukāšanai, kuru nevienam nevajag, bet nodrošināt autobusus, lai cilvēki tiek uz un no darba"
Katru dienu ar 10 autobusu es braucu uz darbu un no darba,tagad pa ziemu,kad auksts ir izdomājuši reisu atcelt.Tagad man jādomā kā lai tiek uz darbu,jo uz to pusi vispār neviens autobuss vairāk nebrauc.Un vienmēr autobusā bija cilvēki,jo reiss maksāja 0,80.((((
Mani rada izbrīnu arī uzliktais nakts tarifs sabiedriskajam transportam 1, 20 jau no pkst.20.00. Likumdošanā nakts darbs sākas plkst.22.00. Ar ko šīs 2 stundas mums Ventspilī tik ļoti atšķiras???Vai kādam ir kāda ideja?.....
Vai "Ventspils reiss" saviem šoferiem par darbu pēc 20.00 maksā kā par nakts darbu,t.i. 50% piemaksu???
Maršrutā nr. 4 Siguldas iela – Selga plkst. 6.05 no Siguldas ielas un plkst. 6.35 no Selgas gan braucēju bija diezgan,sevišķi no Pārventas puses.Daudzi brauca uz darbu,kam maiņa agri no rīta sākas.
Organizējot sabiedriskā transporta kustību, tā tiek pieskaņota lielākajai pasažieru plūsmai, un, plānojot izmaiņas, vispirms tiek veikta rūpīga pasažieru plūsmas analīze. Diemžēl sabiedriskā transporta kustību nav iespējams pielāgot katra individuālā pasažiera vajadzībām.
Lūdzu nosauciet analītiķu vārdus un uzvārdus, lai zin, kurš ir tas, kas gadiem nevar normāli saplānot.
Bet sākoties rudenim un ziemai autobusos ir vairāk cilvēki,dēļ sliktiem laika apstākļiem.Tieši šajos sezonos Jūs atceļat autobusus,bet pavasarī viņi atkal kurses.Kur vispār loğika?
Ļoti žēl ,ka cilvēks paliek pēdējā vietā.Vajadzētu vairāk vērtēt nevis plūsmu,bet tiešām cilvēku vajadzības. Ja cilvēks, kaut arī vienskaitlī,vēlas braukt no rīta plkst.6.00 vai vēlu vakarā,tad tā nav izprieca, bet nepieciešamība-darbs,ārsti,mācības utt. Piedodiet,bet laikam Reisam, mūs nesaprast.
un tagad salīdziniet –
...cоциальный билет «Deutschlandticket sozial» дает возможность определенной группе лиц путешествовать ПO BCEЙ CTPAHE (!!!) на автобусе или поезде – всего за 39 евро в месяц. Таким образом, получатели гражданского пособия и другие определенные группы лиц (sociālo pabalstu saņēmēji –bezdarbnieki un sociālie pensionāri) могут приобретать билет «Deutschlandticket» на 10 евро дешевле.
Tā būt vien falš informācij.DeutschlandTicket Sozial kostet 48 euro im Monat, le zinat.
Monopols. Kā gribu tā maunu. Kas var būt vēl sūdīgāks kā valsts vai pašvaldības bizness :D
Es ieteiktu interesentus sazināties ar Ventspils Reisu un kopīgi izanalizēt katra maršruta rādītājus, izskatās, ka patreiz tie dati atšķiras.Viens ir skaidrs, ka pieaugot vieglo a/m skaitam Latvijā, sabiedriskais transports zaudē savas pozīcijas katru gadu.