No 18.marta Ventspils Augstskolā būs iespējams apmeklēt kursu "Partizānu mārketings jeb kā reklamēt sevi par to nemaksājot?".

Kursa autors ir Ventspils Augstskolas absolvents, reklāmas aģentūras DDB radošais direktors Gatis Mūrnieks.


Kursa mērķis ir apmācīt netradicionālajā komunikācijā ieinteresētās personas partizānu mārketingā, ar to saistītājās metodēs un iespējām pielietot tās praksē. 16 lekcijās uzskatāmi parādīt teorētisko bāzi, kā arī dalīties četru gadu laikā kaujas laukā gūtajā, personīgajā un pasaules pieredzē.


Studiju kursa apgūšanas laikā kursa dalībnieki pratīs izvērtēt netradicionālus mārketinga paņēmienus, pārvaldīs to radīšanas iespējas un izmantošanu savu komunikācijas mērķu sasniegšanai, par to nemaksājot; spēs plānot un analizēt medijus, mijiedarbību ar auditoriju.

 
Programma:
18.03.2011.
 KAS IR GATIS MŪRNIEKS?
 KAS IR PARTIZĀNU MĀRKETINGS?
 PARTIZĀŅU MĀRKETINGA 4 DZINUĻI
 PARTIZĀNU MĀRKETINGA 8 TEHNIKAS

01.04.2011.
EKSPERIMENTĒŠANA; VIESLEKTORS
MEDIJI
ĒTIKA; PLĀNOŠANA
PĀRDOŠANA

15.04.2011.
RAŽOŠANA; VIESLEKTORS
REALIZĀCIJA
IZPLATĪŠANA, PR
PĀRBAUDĪJUMS

29.04.2011.
NOVĒROŠANA UN ATBILDES GĀJIENS
VIESLEKTORS
REZULTĀTU UN EFEKTIVITĀTES MĒRĪŠANA; REFLEKTĒŠANA
PREZENTĀCIJAS; NĀKOTNE = 2011+

Lekcijas paredzētas no plkst.10:15 - 17:35, VeA 1.auditorijā.

Pieteikšanās Ventspils Augstskolas Mūžizglītības nodaļā

Foto: LU

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: