Uzņēmums "Ventspils siltums" informē, ka saistībā ar plānotajiem remontdarbiem katlumājā Brīvības ielā 38 un Sarkanmuižas dambī 1 paredzētās maģistrālās siltumtrases noslēgarmatūras nomaiņu, nākamnedēļ - no 21. jūlija plkst. 8 līdz 22. jūlija plkst. 7 Ventas kreisajā krastā būs pārtraukta siltumenerģijas padeve karstā ūdens sagatavošanai.
Ventas kreisajā krastā nebūs karstā ūdens
7Iedzīvotāji tiek aicināti šajā laika periodā savos mājokļos - virtuvēs un sanitārajos mezglos noslēgt vai arī neizmantot karstā ūdens plūsmu, lai ūdens skaitītāji neuzskaitītu patēriņu.
Vēršam uzmanību, ka katlumājās ražošanas iekārtu tehniskās profilakses remontdarbi tiek veikti ik vasaru, lai apkures sezonā klientiem varētu nodrošināt stabilu un nepārtrauktu siltumapgādes pakalpojuma pieejamību.
''Ventspils siltums'' atvainojas klientiem par siltumenerģijas padeves pārtraukumu un sagādātajām neērtībām!
Komentāri (7)
Nu re,paldies par atgādinājumu,ka nevajadzētu griezt vaļā siltā ūdens krānu,lai skaitītājs negriežas.Daudzi šito lietu piemirst.
Un senākos laikos vispār katlumājas remontēja vasarā vismaz mēnesi!
Cilvēki bija pieraduši to periodu iztikt bez siltā ūdens,neviens mells nestaigāja.
Tas,ka tagad diennakti nebūs,ir sīkums.
> Siltumam
Vai lūdzu cienījamais Ventspils Siltums turpmāk varētu informāciju nosūtīt, kā minimums, māju pārvaldniekiem, lai tie var cilvēkus informēt, jo ticiet man nav iedzīvotāji tik tuvi jūsu tīkla sazarojumam, lai ik katrs saprastu ka ja Sarkanmuiža dambī 1 maina noslēgarmatūru, tad tas attiecās uz visiem kreisā krasta īpašumiem kuri pieslēgti Jūsu tīklam. Līgums par siltuma piegādi ir ar Ventspils siltums, ne ar Ventas balsi vai tās mājas lapu. Informējat e-pastos laicīgi pārvaldniekus, lai tie var informēt tālāk īpašniekus. Protams, var arī tāpat kā rēķinu, nosūtīt katram uz e-pastu šo informāciju . Paldies par sapratni.
Nu tā jau gluži nav. Vismaz apzinīgākie māju apsaimniekotāji bija izvietojuši paziņojumus uz zinojumu dēļiem kāpņu telpās. Katrā ziņā manā mājā tā bija.
> Vestards
Interesanti, kā viņš to uzzināja :)
Informēt pārvaldnieks var tad, ja viņš ir saņēmis rakstisku brīdinājumu, tātad, vēstule vai informatīvs e-pasts, nevis VB rakstiņš no kura var izsecināt, neko vairāk par to ka konkrētā adresē kaut kas tiek darīts un tad zīlēt vai patiešām visā Ventas kreisajā krastā vai daļā. Nav taču līgums nevienam patērētājam ar Ventas balsi. Un nelasa visi cilvēki Ventas balsi. Nav arī visiem dators.
Nekas traks jau nav noticis, bet manuprāt turpmākā komunikācija varētu būt nedaudz mērķētāka - tas būtu tikai zolīdi un vairotu savstarpējo saskaņu un attieksmi. Veiksmi darbos Siltumam un lai viss labi ripo!
Lustiņš, žēl, ka nevaru pievienot foto, tad parādītu, ka arī var informēt iedzīvotājus ar laikraksta publikāciju , izprintējot to un pieliekot pie info dēļa. Starp citu, tajā bija norādīts, ka plānoti remontdarbi katlumājā, tātad izrietoši paskaidrots arī, ka karstais ūdens nebūs Ventas kreisajā krastā. Ja pēc savas sapratnes lasi vai tulko kā citādi, tā tava problēma. Un vēl, paldies Siltumam, kas plānotos darbus veica daudz operatīvāk nekā bija norādīts paziņojumā un karsto ūdeni mēs saņēmām jau tās dienas pievakarē.
Nr.876 „Siltumenerģijas piegādes un lietošanas noteikumi”
27. Par siltumenerģijas piegādes pārtraukšanu plānotas un līgumā paredzētas siltumapgādes sistēmas atvienošanas dēļ piegādātājs lietotāju brīdina rakstiski vismaz 10 dienas iepriekš. Ja piecu dienu laikā pēc brīdinājuma izteikšanas piegādātājam neizdodas siltumapgādes sistēmas atvienošanas laiku saskaņot ar lietotāju, piegādātājs nosaka šo laiku patstāvīgi un paziņo lietotājam. Par siltumapgādes sistēmas atvienošanas laiku lietotāju atkārtoti brīdina 24 stundas iepriekš.
Noteikumoos precīzi norādīts "Siltumenerģijas lietotāju" nevis lietotājus.
Tātad vai nu pārvaldnieku - mājas apsaimniekotāju, kurš tad informē tālāk, vai katru individuāli - rakstiski.
Jūrā silts ūdens var aiziet noskaloties. Arī dušas ir pludmalē. Paldies! Ome teica labāk mazs pārsteigums vasarā, nekā remontdarbi ziemā!