Nākamnedēļ tiks mainīta Ventas kreisā krasta (pilsētas pusē) rotācijas apļa kustības shēma, paredzot tilta aplī veikt satiksmes uzlabojumus.
Pilsētas tilta aplī tiks mainīta kustības shēma
29Ventspils pašvaldība, sadarbojoties ar ''Latvijas Valsts ceļi'' ir ņēmusi vērā iedzīvotāju ierosinājumus un lūgumus veikt pārmaiņas tilta apļa shēmā. Nereti šis apļveida krustojums tiek izbraukts nepareizi, radot ceļu satiksmei bīstamas situācijas.
Ventas kreisā krasta tilta aplī tiks mainīta kustību shēma, paredzot demontēt bruģakmens saliņu, tā vietā izbūvējot asfaltbetona segumu. Vietām tiks demontēts esošais horizontālais apzīmējums, un tā vietā tiks uzklāts jauns, kā arī tiks uzstādītas jaunas ceļazīmes.
Līdzīgas pārmaiņas tika veiktas Ventas labā krasta (Pārventas pusē) tilta aplī šī gada aprīlī, mainot apļa kustības shēmu, kas pēc nepilna mēneša testēšanas izrādījās efektīva, uzlabojot satiksmes kustību un drošību.
Viena no būtiskām problēmām Ventas tilta apļos ir tāda, ka apļi salīdzinoši ar citām lielpilsētām, ir mazāki, kas būtiski apgrūtina iekšējās joslas izmantošanu, apmulsinot autobraucējus, tādejādi aplis tiek izbraukts nepareizi, radot ceļu satiksmei bīstamas situācijas.
Komentāri (29)
Par to lielpilsētu asprātīgi. Bilde ielikta pārgudra, es teiktu, ap 50K šis brīnums izmaksā ;)
Forši. Vismaz nebūs kauns Ventspils autoskolu mācekļiem braukt pa Rīgu, jo būs iemācījušies, ka apļa iekšējā josla nenozīmē automātisku pašnāvību.
Paldies par izmaiņām!
Ir arī mīnuss! Braucot no Rūpniecības ielas uz tilta, labā joslā zaudē savu jēgu,ja tur būs "dodiet ceļu",jo visam transportam jāapstājas un pret kalnu no jauna jāuzsāk kustība.Diezgan neekoloģiski, ņemot vērā smagā transporta kustību.
Yeah, bet smagais transports no rupniecibas ielas var ari braukt pa apvedtiltu
Nu tad beidzot arī pēdējais neizdevies Ventspils aplis tiks pārtaisīts un vairs nebūs vietējie autobraucēji sadalīti divās grupās: Tie, kas ievēro un tie, kas neievēro noteikumus. Tagad būs nepārprotami, kā viņus izbraukt!
beidzot būs kārtība apļos,liela daļa apļos brauc kā lumpeņi,neskatoties uz to ka pārventas aplis pateicoties šiem lumpeņiem tika pārveidots ar domu ka sāks braukt pareizi pilsētas aplī,bet kur nu ....tad neko darīt japārveido arī pilsētas aplis lai šie īpaši aptdāvinātie tiek kaut kā mācīti,ja paši nav spējīgi domāt
Pēc pašreizējās shēmas izskatās, ka aplis no draņķīga kļūs par sūdīgu. Divas no sānjoslām zaudē jēgu, un pats aplis kļūst par dīvainu pusotras joslas hibrīdu. Kārtējais "aiz neko darīt" projekts?
Pārsteidzos ar komentāru - sõrī. Sazin kāpēc galvā biju iedomājies pieejošās ielas pavisam savādāk, nepaskatījos uz nosaukumiem.
Ir savi plusi, ir joprojām mīnusi - kā būs realitātē, to jau redzēsim. (:
Nav tie apļi par mazu, bet daļai autobraucēju pelēkas vielas ir gauži par maz. Pilsētas pusē jau sāka braukt 50/50 un plūsma veidojās samērā raita pat pīķa minūtēs, bet ir protams spītīgie, kuri paši nemāk, un citiem arī neļaus.
Pieklājības trūkst, tas gan tiesa.
Tad arī turbo nobrauktuvē uz Lāčplēša ielu žogu jāuzliek, lai nerauj pa kreisi, jo nepārtrauktā diemžēl nepalīdz. Tur pat pa kreisi gribētāji brauc, un uzreiz rauj visām joslām pāri. Neies taču aplī braukt, moš nesanāk...
Man patīk tie cilvēki, kas brauc pa iekšējo maulu un bļauj uz visiem, ka nemāk izbraukt apli. Interesanti, vai tad aplī ir vietas pirms pagrieziena, kur pārkārtoties uz labējo malu, lai pēc tamnogrieztu pa labi? Protams, ka nav. Visi griež no iekšējās joslas pa labi, pārbraucot labo joslu un bļauj, ka visi pārējie pārkāpj noteikumus.
Braucot pa ceļu, kur ir divas joslas, jūs taču arī negriezīsieties pa labi no kreisās joslas? Vispirms pārkārtosieties uz labo joslu un tad griezīsieties.
Tur arī rodās tā problēma ar apļiem, tur reāli nav vietas lai laicīgi pārkārtotos un ārējo malu, lai nogrieztos. Var jau protams ātrāk pārkārtoties, bet tad jau atkal aizņemat ārējo joslu, kur tagad kāds grib braukt iekšā aplī. Tad sanāk, ka nemaz nebija nekāda jēga braukt uz to iekšējo joslu.
Pēc noteikumiem pareizākais un praksē efektīvākais veids kā braukt, ir visu laiku pa ārējo malu. Tā vismaz nepārkāpjat nekādu likumu, kamēr tie iekšmalieši gan pārkāpj likumu.
Reku ir viens tiesības nopirkušais lumpenis.
saprātīgs un pamatots viedoklis +++. Vai kāds var pamatot ar likuma , panta , notekuma palīdzību ,ka pa iekšu braucošie ir lohi. Iznāk tāda tuša muldēšana.
Jā, ir tur pietiekami vietas. Tev cik metrus vajag, lai pārkārtotos? 30m 50m ?
Kur ir problēma uzreiz aiz Statoil izbrauktuves pārkārtoties ārējā joslā un no tās izbraukt? Pilnīgi nekādu problēmu. Paskaties spoguļos un pārkārtojies. Es pat ar busu varu pilnībā pārkārtoties ārējā joslā.
Tak Tu jau Tukuma aplī arī pa ārmalu brauc, arī nav vietas kur pārkārtoties
Esmues...plika tiršana...ja visi kas brauc pa ārējo nogrieztos pirmajā izejā ,būtu gan laiks iebraukt aplī ,gan pārkārtoties uz ārējo tiem kas brauc pa iekšējo,lai izbrauktu nākamajā izbrauktuvē..tik patreiz tur visi iet uz sacensībām kurš ātrāk ieņems izdevīgāko pozīciju,ja brauks normāli,būs gan laiks iebraukt ,gan pārkārtoties...
Всё бы ничего, но на схеме есть пара убийственных ошибок!
Priekš kam teret tadu naudu no pilsetas budžeta,ja var iekšejo joslu ziedot puķdobes diametra paplašinašanai,atstat vienu apļa joslu,tad iekšmalas brauceji uzreiz iemacisies pareizi izbraukt apli.
Serjoga...izstāsti kam domāta iekšmalas josla?....te ar divām joslām lielai daļai problēmas,skatos tev ar,ko tu darītu kur apļos ir trīs un vairāk joslu...galva norēbtu...
Kārtējo reizi lemburģijas kliķe spļauj sejā nomales iedzīvotājiem. Gāliņciemniekiem nokļūt Pārventā nebūs vairs tik ērti, kā agrāk.
Var būt vispirms jāpagaida, kad uzstādīs zīmes un tad jau redzēs kā būs???!!! Iepriekšējam aplim tač ar visi sākumā bļāva, ka slikti, tomēr viss ir izbraucams un nav nemaz tik slikti!!!
Kurš kuram spļauj?! kad pārveidoja braukšanas organizāciju otrā aplī, tad iedzīvotāji te daudz rakstīja, ka jāpārveido arī šis aplis, tā kā - te nu būs. Tad jau redzēs, kā izdosies! Ja nepamēģinās, tad nezinās.
to G.Burkovskis
Vai manu vai !!! Ko nu tagad darīs??? Varbūt neatceraties,bet pirms tilta rekonstrukcijas (ar vecajiem apļiem),arī braucot no Durbes ielas puses bija jāpalaiž. Un nekas! Tur tikai skatiens pa kreisi jāpamet un jāmāk iekļauties plūsmā...toties kas par skaļiem vārdiem: kliķe , spļauj sejā...
Paldies tiem kuri nejēdz braukt, labu apli tagad sajās un ar visiem pajoļiem kam bail spiest gāzes pedāli būs jāvelkas vienā rindā
to Vitalijs
Beidz, vecīt ,nepārdzīvo. Tieši tagad varēs no pilsētas uz Pārventu maukt divās rindās.Protams Ventas labā krastā jāizvēlas -Tārgale vai Pārventa. Toties no L.prospekta mierīgi divas rindas uz apli,aplī arī divas rindas un mierīgi divās izejas uz tiltu .Papēti shēmu kārtīgi.
sorry bro, toč, nepamaniju ka besiga mala nosinasies, tomēr galīgi viss nav sačakarēts, fu
Visu laiku tikai maina un uzlabo, vai tad uzreiz nevarēja visu izdomāt. Gandrīz sanāk, vienu reizi nomēra- septiņas griež, bet pareizāk būtu septiņas reizes nomērīt un vienu reizi griezt. Bet galvenais, ka visu laiku ir ko darīt un tauta var pukoties un gudri spriest..
To bildi,kas te publicēta,pagriezt par 90 grādiem,pa kreisi.Būtu saprotamāk.
Kas tu karti ar griez tā, lai ir saprotamāk!? :D Nevis Ziemeļu puse augšā!?