Pašvaldības SIA Ventspils reiss pēc ilgāka pārtraukuma Miljonāru klubiņā uzņēmis četrus jaunus biedrus – autobusa vadītājus, kuri, strādājot uzņēmumā, nobraukuši vienu miljonu kilometru.
Miljonāru klubiņā jauni biedri
8Viens no jaunajiem miljonāriem ir Ivars Meiers, kas 1 000 000 kilometru ar Ventspils reisa autobusu mērojis 16 darba gados, braucot gan pilsētas, gan starppilsētu maršrutos. Klubiņā uzņemts arī Aleksandrs Čaikovs, kurš par miljonāru kļuvis 13 gadu laikā. Aleksandra pieredze Ventspils reisā ir bagātīga, jo šo gadu laikā viņš braucis dažādos maršrutos. Aleksandru, visticamāk, labāk pazīst tie pasažieri, kas biežāk brauc maršrutā uz Dundagu un savulaik – uz Anci. Kaut arī sākotnēji varētu šķist, ka, salīdzinot ar pārējiem kolēģiem, viņam tikuši vienkāršākie reisi, tā nebūt nav, jo daudzviet novadā braukšanas apstākļi ir apgrūtināti – grants ceļi, nesakārtotas pieturas...
Astoņu gadu laikā, kopš darbojas Miljonāru klubiņš, pirmo reizi uzņemta arī daiļā dzimuma pārstāve, un tā ir Inga Uibo. Savus pirmos miljons kilometrus Inga sakrājusi 15 gadu laikā. Strādāt par autobusa vadītāju – tā ir viņas sirdslieta. Inga vairākkārt jau teikusi, ka citā darbā sevi nevar iedomāties, neskatoties uz to, ka viņas kontā ir vairākas augstākās izglītības.
Par miljonāru kļuvis arī Vasilijs Sitaruks. Viņam šis tituls nāca visilgāk, bet ne tāpēc, ka būtu maz strādāts. Tieši otrādi – kilometru pēc kilometra viņš krājis jau kopš 1997. gada oktobra. Vasilijam par pienākumu uzticēts vadīt pilsētas maršrutu autobusus, tāpēc kilometri krājās lēnāk. Jaunie miljonāri tika godināti pagājušajā nedēļā Profesionālās meistarības konkursa uzvarētāju apbalvošanas ceremonijā. Vairāk par 2019. gada konkursa uzvarētājiem varēs lasīt kādā no jaunā gada pirmajiem numuriem.
Apmaksāta informācija.
Komentāri (8)
Par šoferiem miljonāriem skaidrs,bet kā ar autobusiem?
Vēl atmiņā laiks,kad uz viena otra LAZa varēja redzēt uzrakstu - miljons kilometru bez kapitālā remonta.Vai mūsdienās tehnika kalpo tikpat ilgi,ja tiek labi uzturēta?
Paldies par jautājumu.
Pieredze liecina, ka mūsdienu tehnika kalpo labi. Pašvaldības SIA “Ventspils reiss” autoparku jau gandrīz 20 gadus veido tikai pārbaudītas vērtības, tas ir, Vācijā ražoti “Mercedes Benz” un “Setra” autobusi. Tie ir zīmoli, kas savu kvalitāti apliecinājuši un uz kuriem var paļauties. To apliecina fakts, ka aptuveni 10% “Ventspils reisa” autobusu, kuri ikdienā izbrauc uz līnijas un veic regulāros pasažieru pārvadājumus, nobraukums pārsniedz vienu miljonu kilometru.
Un vēl par VR autobusiem - kāpēc ne visos autobusos ir bezmaksas Wifi ? Busiņa sānos it ka rakstīts ka ir bet patiesībā - nav. Un ja brauc uz Rīgu 3 st. tad ir garlaicīgi, iznāk ka vajag tērēt savu.
Cilvēki,kuri nav internetatkarīgi,parasti tādās reizēs palasa kādu žurnālu vai grāmatu.
Kādu žurnālu vai grāmatu lasīšana pustumsā autobusa no rīt vai vakaros? Vienkārši - ja uz autobusa durvīm ir rakstīts - pieejams Wi-fi tad tas viņam vajag būt. A to kad es prasīju šoferim, bet neko konkrēti viņš atbildēt nevar. Ja precizi - VR autobus Ventpils - Rīga 4.janvari 7:30. Gaidīšu atbildi no VR.
Labdien. Paldies par Jūsu jautājumu. Tas adresēts P SIA "Ventspils reiss".
Pateicamies par informāciju. WiFi darbība minētajā autobusā tiks pārbaudīta. Paskaidrojam, ka pašvaldības SIA ”Ventspils reiss” nesniedz pakalpojumus, kas saistīti ar mobilo sakaru nodrošināšanu, bet tos nodrošina mobilo sakaru operators LMT.
Diemžēl braukšanas laikā ne vienmēr tīkla pārklājums ir vienmērīgs, kā arī interneta pieejamību ietekmē tas, cik daudz pasažieru un kādiem nolūkiem izmanto WiFi.
Par konstatētajiem traucējumiem pēc iespējas ātrāk lūdzam informēt pašvaldības SIA “Ventspils reiss”, rakstot uz e-pastu [email protected], norādot konkrētu reisu un laiku, vai arī darba laikā zvanot pa tālruni 63622422.
Braukšanas laikā wi-fi nedarbojas ne vienu minūti! Un pasažieru arī nebija daudz, tikai kādi 15 cilvēki!