Sāremā pašvaldība nolēmusi sākt sarunas ar Igaunijas kompāniju "Kihnu Veeteed" par prāmju satiksmes atjaunošanu starp Mentu un Ventspils ostām, vēstīja Igaunijas sabiedriskā raidorganizācija ERR.
Sāktas sarunas ar uzņēmumu par prāmju satiksmes atjaunošanu
10"Kihnu Veeteed" bija vienīgā kompānija, kas piedalījās publiskajā iepirkuma konkursā ar diviem kuģiem, no kuriem viens tika atzīts par piemērotu konkursa nosacījumiem. Pašvaldība tagad sagaida, ka kompānija 15 dienu laikā iesniegs konkrētu piedāvājumu.
Ja būs iespējams, prāmju satiksme starp Mentu un Ventspili tiks atjaunota nākamajā vasarā.
Veiksmīga iepirkuma gadījumā uzvarētājs "Kihnu Veeteed" iegūs piecu gadu līgumu Mentu-Venspils prāmju līnijas apkalpošanai.
Pašvaldība sagaida, ka regulāra prāmju satiksme ik gadu sezonā no 1. jūnija līdz 31. augustam tiks nodrošināta vismaz trīs reizes nedēļā. Precīzāks prāmju satiksmes periods, grafiks un biežums tiks noteikts līgumā.
Igaunijas kompānija "Kihnu Veeted" dibināta 2003.gadā. Tās flotē ir astoņi prāmji, kas uztur satiksmi starp Igaunijas salām, kā arī starp salām un valsts kontinentālo daļu.
Komentāri (10)
Ziņa laba, bet nu to sezonu gan ilgāku gribētos. Maijs - septembris , teiksim. hmmm
Mentu osta :)))))
Ostā tādiem ir jābūt..
Kopš kura laika osta kruķiem pieder?
Vēl nesen tā saucās savādāk.
https://www.ventasbalss.lv/zinas/sabiedriba/38995-apspriez-prami-uz-mintu
Sutu rutu kara tule!!!!
Cerams ka prāmis nebus sliktāks par iepriekš kursējošo.
Cik tas brauciens bija ilgs? Stundas piecas?
Ko pati Ventspils brīvosta par šo projektu saka? Vai prognozes par tā pienesumu Ventspilij ir pozitīvas? Un pats galvenais - vai šī maršruta atvēršana varētu nodrošināt kādam ventspilniekam darbu?
Neapšaubāmi, Ventspils brīvostas pārvalde visiem iespējamiem līdzekļiem vienmēr ir atbalstījusi un atbalstīs prāmju satiksmes attīstību Ventspils ostā, toskait līniju uz Sāremā salu. Jebkura šāda aktivitāte veicina ekonomikas attīstību pilsētā, kas dod iespēju radīt jaunas darbavietas. Pozitīvi, ka šobrīd ir interese no prāmju operatora puses, tomēr, vai šī interese rezultēsies līnijas reālā atvēršanā, šobrīd vēl ir pāragri minēt. Ventspils dome un brīvosta aktīvi līdzdarbojas darba grupā ar igauņu kolēģiem, kā arī ir gatava sniegt visu iespējamo atbalstu varbūtējam prāmju operatoram.
Uz prāmjiem vienmēr var dabūt darbu