Uzņēmums Ventspils siltums atgādina saviem klientiem par izmaiņām Abonentu daļas darbā, sagaidot Jauno gadu, un novēl, lai 2018. gadā prieks valdītu katrā cilvēkā un sirds siltums spētu sasildīt ikvienu. Šodien Abonentu daļa apmeklētājus Pils ielā 12 un Talsu ielā 84 pieņem no plkst. 8 līdz 14.
Ērti un draudzīgi maksājumi
0Vienlaikus PSIA Ventspils siltums atgādina, ka ne visi jautājumi, kas rodas klientiem, ir atrisināmi tikai vienā ceļā – personīgi vēršoties Abonentu daļā. Ikviens klients var sazināties ar uzņēmumu, izmantojot elektronisko pastu vai piezvanot darba laikā pa tālruni 63600800.
Atgādinot par dažādām norēķinu iespējām, ja runa ir par Ventspils siltuma izmantotajiem pakalpojumiem, valdes loceklis Atis Mertens norāda uz ļoti draudzīgu, ērtu un ātru maksājuma veidu – e-rēķinu saņemšanu. Daudzi uzņēmuma abonenti saņem rēķinus savā e-pastā, tajā pašā laikā arvien vairāk abonentu izvēlas saņemt e-rēķinus internetbankā. Ventspils siltums šajā jomā sadarbojas ar Swedbank un strādā pie tā, lai šis pakalpojums kļūtu pieejams arī citu banku klientiem. Mertens vērš uzmanību, ka e-rēķinu saņemšana internetbankā nav tas pats, kas automātiska regulāru maksājumu apmaksa. Tajā pašā laikā tā ir jauna iespēja klientiem, kas novērš kļūdu rašanos, manuāli ievadot informāciju, kad tiek veikts kārtējais maksājums, kā arī, protams, tas ir ērtāks pakalpojuma apmaksas veids.
Ventspils siltuma Abonentu daļa arī nākamajā gadā turpinās pieņemt un apkalpot klientus abās pilsētas pusēs – Vecpilsētā, Pils ielā 12 un Pārventā, Talsu ielā 84 – klientiem izdevīgā laikā. Būtiski, ka Abonentu daļā klienti var samaksāt par saņemtajiem pakalpojumiem bez komisijas maksas, kā arī saņemt visu nepieciešamo informāciju par maksājumu vēsturi. Tāpat iespējams iegūt informāciju par to, kā pieteikties e-rēķinu saņemšanai internetbankā, lai ietaupītu 30 centus mēnesī par drukāto rēķinu piegādi.
Tos klientus, kuriem ir grūtības norēķināties par saņemtajiem siltumenerģijas pakalpojumiem un jau izveidojušies parādi, uzņēmums aicina nenogaidīt, kamēr tie kļūst milzīgi, bet gan doties uz Abonentu daļu, lai rastu risinājumu. Uzņēmums piedāvā klientiem iespēju noslēgt vienošanos un atmaksāt uzkrāto parādu visa gada garumā. Ņemot vērā klienta maksātspēju, uzņēmums izskatīs individuālus risinājumus, izveidojot klientam pieņemamu maksājumu grafiku.
Ventspils siltums saviem klientiem piedāvā arī ērtu risinājumu, lai mazinātu maksājumu apmēru apkures sezonas laikā, – avansa maksājumu veikšanu vasaras mēnešos.
PSIA Ventspils siltums kolektīvs un valde novēl visiem uzņēmuma klientiem veiksmīgu 2018. gadu, lai piepildās visas apņemšanās! Savukārt Ventspils siltums nākamajā gadā apņemas turpināt uzņēmuma attīstību, nodrošinot ilgtermiņā stabilu apkures tarifu, un strādāt pie tā, lai arī turpmāk iedzīvotājiem nodrošinātu pēc iespējas lētāku tarifu. Lai paaugstinātu siltumenerģijas pārvades efektivitāti, samazinot siltumenerģijas zudumus, 2018. gadā uzņēmums turpinās arī esošo un jaunu siltumtrašu izbūvi, kā arī uzlabos katlumājas Talsu ielā 69 darba efektivitāti, uzstādot dūmgāzu kondensatoru.
Komentāri (0)