14. augustā plānots uzsākt vērienīgus Robežu ielas pārbūves būvdarbus, kas paredz tās rekonstrukciju no I. Mičurina ielai līdz Packules upes tiltam. Darbus jābeidz līdz 2018. gada decembrim.
Sāks 6,3 miljonus vērto Robežu ielas pārbūves projektu
10Šogad ielas seguma pārbūve tiks veikta posmos no Mičurina ielas līdz Komētu ielai un no Packules upes līdz Rotas ielai. Satiksme šajos posmos tiks ierobežota – automašīnām būs iespējams pārvietoties pa vienu braucamās daļas joslu un satiksme tiks regulēta ar luksoforu.
Ventspils projekta mērķis ir novērst kvalitatīvas transporta infrastruktūras pārrāvumu Ventspils pilsētā un radīt alternatīvu maršrutu tranzīta un kravas transportam, vismaz daļēji atdalot to no sabiedriskā transporta plūsmām un novirzot no blīvāk apdzīvotajām Ventspils pilsētas daļām.
Projektā paredzēta Robežu ielas posma no I. Mičurina ielas līdz Packules upes tiltam pilnīga rekonstrukcija, komunikāciju un apgaismojuma pārbūve, jaunas ietves un veloceliņa izbūve. Vienlaicīgi ar ielas pārbūvi plānots ierīkot satiksmes uzskaites sistēmu ar informācijas displejiem, kur tiks uzrādīta meteoroloģiskā informācija, transporta svara un pārvietošanās ātruma informācija.
Pilnīga ielas konstrukcijas, komunikāciju un apgaismojuma pārbūve paredzēta arī Mazajā Kurzemes ielā visā tās garumā, kā arī savienojumā ar Kurzemes ielu plānota satiksmes rotācijas apļa izbūve. Līdzīgi kā Robežu ielā, Mazajā Kurzemes ielā plānots izbūvēt satiksmes uzskaites sistēmu ar informācijas displejiem, kur tiks uzrādīta meteoroloģiskā informācija un transporta svara informācija.
Mazās Kurzemes ielas pārbūves būvdarbus plānots uzsākt 2019. gada sezonā un pabeigt līdz gada beigām.
Projekta apstiprinātās kopējās izmaksas ir 6 330 000 eiro, tai skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums 5 380 500 eiro, Valsts budžeta dotācija 189 900 eiro, bet Ventspils pilsētas pašvaldības līdzfinansējums ir 759 600 eiro.
Komentāri (10)
Kaut kas te neštimmē , ja saliek svaru kausos izmaksas par šīs ielas pārbūvi un Kurzemes loka izbūvi , jo te par pāris kilometru ielas pārbūvi iztērēs 6,3 miljonus , bet tur par 214 kilometru līnijas izbūvi ar visiem izdevumiem par ceļu izveidošanu, mežu izciršanu ap līniju un kompensācijām to īpašumu saimniekiem, caur kuriem līnija iet un vēl visām citām izmaksām tikai 127 miljoni.Kaut kas nav pareizi , varbūt tajā ciparā par Kurzemes loku trūkst kādas 2 vai pat 3 nulles?
Skaidrojam, ka Jūsu minēto ceļu rekonstrukciju būvdarbi nav salīdzināmi, Robežu ielas būvdarbu laikā paredzēti pilnīgi cita veida darbi - pārbūves laikā Robežu ielā tiks veikta pilnīga ielas konstrukcijas, komunikāciju un apgaismojuma pārbūve, jaunas ietves un veloceliņa izbūve. Kurzemes ielā elektrolīnija tiks uzstādīta uz metāla balstiem.
Tev paši arī galīgi neštimmē, vispār saproti , kāds cipars iznāk, ja pie 127 miljoniem pieliek trīs nulles??? Tie ir 127 miljardi!!!
Nuu, ja tajā ielā vilks kabeļus, trubas un vispār visu pārbūvēs, tā summa galīgi nešķiet par lielu. Tā jau tik šķiet - kas ta tur noasfaltēt. Bet ne jau tikai frēzēs veco un liks jauno. Vismaz no raksta es tā saprotu
>Kom_Parvaldei
Citāts no raksta:
"radīt alternatīvu maršrutu tranzīta un kravas transportam, vismaz daļēji atdalot to no sabiedriskā transporta plūsmām un novirzot no blīvāk apdzīvotajām Ventspils pilsētas daļām."
Vai varētu tuvāk paskaidrot no kurienes uz kurieni paredzēta šĪ tranzīta kustība. Līdz šim tranzītā pa šo ceļu nu neesmu redzējis nevienu tranzīta caurbraucēju :) Un domāju ka arī neredzēšu. Vai domāts, ka šeit no Ostas uz Kuldīgu caur Zlēkām dosies tranzītā smagais transports? Tā īsti pa šo ceļu var nonākt tikai uz mazdārziņu kooperatīviem un Pilteni :) Tālāk ir ceļi bez asfalta seguma.
Ko vari šūmēties? Visur saskati negatīvo. Vajag priecāties , vēl viena iela (ceļš) tiks sakārtota par svešu ( ES ) naudu.Lai to dabūtu gatavu, vajag kārtīgi pastrādāt ar galvu. Man liekas , ka tavējā (spec. ar mazo burtu, jo esi niecība) galvā smadzenas ir par maz. Ja, kas notiek labs, tā tūlīt atrodas mēsli , kuri visu nopulgo, aplej ar samazgām. Kur rodas tādi negatīvi cilvēki? Vai dzerot aliņu no plasmasas pudeles ?
Skaidrojam, ka tranzīta maršruta kustība iespējama no Ventspils uz Pilteni un tālāk ceļš savienojas ar autoceļu P108, kas ved uz Lietuvu kā arī uz citām Latvijas pilsētām. Arī kokmateriālu u.c. transports no Tārgales puses uz Ventspils ostu, ir vietējo uzņēmēju (PSIA "Ventspils Reiss"; SIA "Ventipeks"; SIA "Venta 1"; SIA "Laukceltnieks"; SIA "Volts-1"; SIA "VIA" u.c.) atbalsts, kas atrodas Robežu ielā, Tārgalē un Piltenē, ar kvalitatīvu ceļa segumu, un papildus gājēju drošību - visa rekonstruētā ceļa posma garumā izbūvējot apgaismotu ietvi un veloceliņu.
Robežu ielas, kas ir Latvijas autoceļa P122 ceļa posms, jeb 1. klases autoceļš, ir līdzvērtīgā iedalījumā kā autoceļš P108 Liepājas virzienā, tādēļ arī Robežu ielas posms jāsakārto atbilstošai 1. klasei. Šāds pavērsiens iespējams tieši dos stimulu uzņēmējdarbības atbalstam, piemēram, kokrūpniecībai, kas šo ceļu iespējams izmantos par alternatīvu, lai nepārvietotos pa mazākiem ceļiem rajonā.
Šajā Robežu ielas posmā var redzēt tikai traktorus un tās fūres, kuras brauc uz to firmu pie bijušā SCO. Tas tiešām interesanti - kur var aizbraukt smagā tehnika, ja aiz Piltenes un Tārgales sākas grants segums. Katrā ziņā ne jau par to stāsts. Prieks, ka šo ielu rekonstruē beidzot un cilvēkiem tur būs pieejams dzeramais ūdens.
Lai viss butu skaidrs Komunalajai parvaldei vajadzetu nopublicet pārbuves projektu un vizualizāciju!
Citadi ielikuši bildi ar ceļa buvdarbiem no pilnigi nepazistamas vietas!
Tas ir labi, ka rekonstruēs ielu, bet, nu, skaidrojums, ka caur Pilteni uz Lietuvu un citām Latvijas pilsētām izklausās pēc anekdotes. Es tikai varu iedomāties, kāds izskatīsies Piltenes- Zlēku ceļš, ja pa to notiks intensīva tranzīta kravu pārvadāšana novembrī, decembrī, utt.