Pašvaldības SIA Ventspils siltums kopš novembra beigām saviem klientiem piedāvā jaunu iespēju – bez maksas saņemt e-rēķinu Swedbank internetbankā.

Šobrīd daudzi ventspilnieki jau ir novērtējuši ērtības, ko sniedz šāda pakalpojuma ieviešana, jo internetbankā pieejams rēķins par aktuālo norēķinu periodu, ko ar pāris klikšķiem turpat iespējams apmaksāt. Tādējādi mazinās nepieciešamība aplūkot saņemto rēķinu e-pastā, kā arī pastāv mazāka iespēja kļūdīties ar datu ievadīšanu vai arī nokavēt rēķina apmaksas termiņu, jo iespējams pieslēgt rēķina automātisko apmaksu.

Pašvaldības SIA Ventspils siltums valdes loceklis Atis Mertens skaidro, ka šāds pakalpojums ieviests, domājot par klientu ērtībām, lai rastu iespēju ērtāk norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem, izmantojot internetbanku.

Lai pieteiktos e-rēķinam, Swedbank klientiem savā internetbankā ir jāatver sadaļa E-rēķini, tad jānoklikšķina uz E-rēķinu pieteikumi un jāizvēlas no saraksta vai arī pašiem jāieraksta uzņēmuma nosaukums VENTSPILS SILTUMS PSIA.

Vairāk par šo jauno iespēju var uzzināt pašvaldības SIA Ventspils siltums interneta mājaslapā www.ventspilsiltums.lv, sadaļā Jaunumi.

Lasi vēl

Komentāri (4)

  • -2
    No malas 28.12.2016, 15:40:21

    Vai pārējas bankas,izņemot Swedbanku,to neiekārtos?

  • 0
    Kriska 30.12.2016, 11:57:08

    Es neuzticos. Rēķins ir jāpārbauda vai nav lieki m3

  • 0
    Nif nifs 31.12.2016, 13:07:19

    Man īsti nav saprotams, kādu labumu man tas dos? Kapec tas būtu ērtāk, nekā e-pastā?

  • -2
    VSiltums 02.01.2017, 16:44:03

    Informējam, ka arī turpmāk klienti rēķinus par siltumenerģiju saņems norādītajā e-pastā, taču internetbankā pēc pieprasījuma klientiem būs pieejamas jaunas iespējas: aplūkot saņemtos e-rēķinus, atcelt e-rēķina apmaksu pirms tā automātiskās apmaksas izpildes vai veikt e-rēķina apmaksu ar jau iepriekš bankas sagatavotu maksājuma uzdevumu. Šāds pakalpojums pagaidām pieejams tikai Swedbank klientiem.

    Tie klienti, kuri būs izvēlējušies Swedbank internetbankas piedāvātās iespējas, savā kontā varēs aplūkot informāciju par aktuālo rēķina apmaksas periodu un veikt turpat rēķina apmaksu ar jau iepriekš bankas sagatavotu maksājuma uzdevumu, nepārkopējot vai nepārrakstot informāciju no e-pastā saņemtā rēķina. Šāds pakalpojums ir daudz ērtāks, jo mazina iespējamību kļūdīties ar datu ievadi. E-rēķinu internetbankā iespējams apskatīt tiklīdz tas saņemts no pakalpojuma sniedzēja.

    Internetbankā iespējams pieteikt arī ikmēneša rēķina automātisko apmaksu, kas ir labākais risinājums regulāru, bet mainīgas summas rēķinu samaksai. Piesakoties e-rēķina automātiskai apmaksai, klientam nav jāpatur prātā rēķina samaksas datums, jo e-rēķina automātiskā apmaksa saskaņā ar pakalpojuma sniedzēja rēķinā iekļauto informāciju tiek veikta precīzi. Piesakoties e-rēķina automātiskās apmaksas pakalpojumam, klientam ir iespēja izvēlēties arī e-rēķina apmaksas datumu.

    Tas nozīmē, ka, noslēdzot e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumu, katru mēnesi noteiktā datumā vajadzīgā summa no klienta konta tiks pārskaitīta rēķinā norādītajam pakalpojuma sniedzējam. Klientam nekas nebūs jādara vai jāatceras, tikai jāparūpējas, lai kontā būtu rēķina apmaksai nepieciešamā naudas summa.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: