27. un 28.maijā Ventspils Tūrisma informācijas centrs ar stendu piedalīsies izstādē “Uzņēmēju dienas Kurzemē 2016”, kur reklamēs Ventspils tūrisma piedāvājumu.
Ventspili reklamēs izstādē
0Stendā varēs ar Ventu bankas mobilo aplikāciju uzņemt foto ar papildināto realitāti, kura tapusi sadarbībā ar SIA “Aspired”, kas izstrādāja arī unikālo Ventspils tūrisma produktu - virtuālās spēles - ļoti populāru ventu pelnīšanas veidu. Ventspils ir pirmā pilsēta Latvijā, kura virtuālās spēles sāka izmantot tūrisma mārketingā un vienīgā pilsēta Latvijā, kas piedāvā papildinātās realiztātes foto iespējas tūrisma objektos.
Pilsētas pašvaldība jau daudzu gadu garunā sniedz atbalstu arī tūrsima jomā strādājošiem uzņēmējiem, rīkojot vērienīgas apmeklētāju piesaises kampaņas. Ventu kampaņas jeb projekta “Valsts valstī” pamatā ir pilsētas unikalitāte un atšķirīgums. Projekts ir saņēmis daudzus starptautiskus apbalvojumus. Kopš kampaņas sākuma 2011. gadā ventu projektā jau iesaistījušies un īpašo Ventspils naudu – ventus, kas sniedz iespēju ar atlaidēm norēķināties 52 tūrisma objektos, – nopelnījuši vairāk kā 40 tūkst. cilvēku, kuri savos Ventu bankas kontos uzkrājuši ap 20 milj. ventu. Kā liecina SKDS veiktā aptauja, pēc projekta uzsākšanas, strauji pieaugusi sociālo tīklu loma Ventspils tūrisma mārketingā.
Ieguldītais darbs nesis rezultātu, kopš 2010. gada naktsmītņu skaits Ventspils naktsmītnēs pieaudzis par 63%, bet gultu skaits – par 41%. Tūristu vidējais nakšņošanas ilgums – 2,49 naktis (Latvijā vidēji – 2 naktis), bet nakšņotāju skaits 2015. gadā bija vairāk kā 110 tūkstoši.
Pašvaldība katru gadu organizē dažādus tūrisma nozares attīstību veicinošus pasākumus - Ventspils fotokonkursu, Ventspils tūrisma konferenci, konkursu «Labākais izmitināšanas uzņēmums Ventspilī» un konkursu «Labākais ēdināšanas uzņēmums Ventspilī». Ik gadu pašvaldība godina lielāko nodokļu maksātājus Ventspils pašvaldības budžetā. 2015. gadā uzsākts jauns konkurss videi draudzīgāko uzņēmumu godināšanai.
Komentāri (0)