Trešdien, 23. martā, Ventspils Digitālajā centrā norisinājās ikgadējais Ventspils vispārizglītojošo skolu 5. – 7. klašu audzēkņu konkurss informācijas tehnoloģijās ”ITiņš 2016”.
Vienpadsmitajā ITiņā uzvar 2. pamatskola
4Konkursā tika pārbaudīta skolēnu erudīcija un prasmes informācijas tehnoloģiju jomā. Par prasmīgākajiem tehnoloģiju lietotājiem tika atzīti Ventspils 2. pamatskolas skolēni. Ar pavisam nelielu starpību otro vietu ieguva Ventspils 4. vidusskolas komanda, bet trešo - Ventspils Valsts 1. ģimnāzijas komada.
Konkursā piedalījās sešas skolu komandas no Ventspils 2. pamatskolas, Ventspils Valsts 1. ģimnāzijas, Ventspils 2. vidusskolas, Ventspils 3. vidusskolas, Ventspils 4. vidusskolas un Ventspils 6. vidusskolas. Katru skolu pārstāvēja 5 skolēni un informātikas skolotājs.
Tāpat kā iepriekšējā gadā, arī šogad skolēniem bija mājas uzdevums, kurā skolu komandu dalībniekiem bija ar datorgrafikas līdzekļiem jāizveido skolas komandas atpazīšanās zīme (logo) un jāizveido video demonstrācija par atpazīšanās zīmes tapšanu. Mājas uzdevumu vislabāk bija sagatavojušas 2. pamatskolas, 2. vidusskolas un 4. vidusskolas komandas.
Klātienes konkursā skolēni veica šādus uzdevums: testu ar jautājumiem par informācijas tehnoloģijām, atpazina datora komponentes, vizuāli atainoja statistikas datus pēc dotā teksta, izmantojot dažādas tehnoloģijas, veidoja prezentācijas un demonstrēja prezentācijas prasmes. Šī gada pārsteiguma uzdevums, kuru skolēni pirms konkursa norises nezināja, bija Learn IT pulciņa uzdevums. Šajā uzdevumā skolēni radoši izpaudās, veidojot elektriskās ķēdes.
Kamēr skolēni veica uzdevumus, skolotāji apguva animāciju veidošanu. Par īpašu centību specbalvu no pasniedzēja izpelnījās Ventspils Valsts 1. ģimnāzijas skolotāja Elīna Stupele.
Komentāri (4)
Paldies organizatoriem! Tikai žēl, ka VB foto no pagājušā gada pievienojuši.
Nu nezinu vai viss ir noritējis godīgi? Kā nekā skolotāja pati strādā Digitālajā centrā. Iespēja uzzināt uzdevumus nebūtu nekāda problāma
Ja neziniet,tad neizplatiet baumas. Tas ka nevarat noticēt, ka neuzvar ğimnāzija vai 4. Vidusskola nozīmē, ka viss ir noritējis negodīgi? Jūs domājat, ka tikai bērni no ğimnāzijas un 4. Vidusskolas ir pietiekami gudri lai uzvarētu? Beidzot šiem aizspriedumiem ir jābeidzās. Jābūt kādai vienlīdzībai.
Utopiski ir domāt, ka klašu pārpilnība sekmē audzēkņu izglītības līmeni...LOL
Jo mazāk jo labāk, individuāla pieeja katram bez maz vai, protams konkurencei jābūt, lai sekmētu izaugsmi, taču ne jau Safari baru!