Par Latvijā drošākajiem autoparkiem šodien atzina trīs – starp tiem arī pasažieru pārvadātāju "Ventspils reiss"

Apdrošināšanas kompānijas "Balta" valdes loceklis Deividas Raipa skaidro, ka Latvijā ir apmēram 1370 uzņēmumu autoparki, kuru pārziņā ir teju 103 500 automašīnas, kas attiecīgi ir nozīmīga daļa no visiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Trīs gadu laikā, kopš tiek organizēts konkurss, esot redzamas izmaiņas, jo tie uzņēmumi, kuri piedalās jau vairākus gadus, ir veikuši uzlabojumus savu autoparku drošībā.

 

Kopvērtējumā visi uzņēmumi tika vērtēti trīs kategorijās - pasažieru pārvadātāji, kravas vai speciālā pielietojuma autoparki, kā arī zemāka riska autoparki. Katras kategorijas pirmās vietas ieguvējs balvā saņēma drošas braukšanas apmācības Austrijā diviem uzņēmuma autovadītājiem.

 

Par "Balta" gada balvas "Drošākais uzņēmuma autoparks 2014" uzvarētājiem šogad pasažieru pārvadātāju klasē kā pirmās vietas ieguvējs tika pasludināta kompānija "Ventspils reiss", otrās vietas - "Nordeka" un trešās - "VTU Valmiera".

 

Kravas vai speciālā pielietojuma autoparku klasē attiecīgi - "Havi Logistics", "Kurbads un Ko" un "Cemex", savukārt zemāka riska autoparku klasē - "Latvijas Gāze", "Rīgas siltums" un "Grindeks".

 

DBS apmācību direktors Artūrs Priednieks norādīja, ka, ņemot vērā šī gada traģisko situāciju uz Latvijas ceļiem, šāda veida konkurss ir nozīmīgs, lai kopīgiem spēkiem pievērstu uzmanību drošības aspektiem ceļa satiksmē. To uzņēmumu skaits, kuri domā par savu autoparku un darbiniekiem, ar katru gadu palielinoties, kas nozīmējot, ka arī kopējā situācija uz Latvijas ceļiem kļūst arvien labāka.

 

Konkursu vērtēja žūrija - "Balta" galvenais risku parakstītājs Edgars Goldmanis, DBS pārstāvis Edmunds Ozolnieks, auto eksperts Normunds Avotiņš, Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks Dins Merirands, kā arī satiksmes psiholoģijas sertifikāta īpašniece, Rīgas Pedagoģijas un inovāciju vadības akadēmijas inovāciju un attīstības prorektore Daina Voita.

 

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: