Sabiedrisko attiecību aģentūras Nords Porter Novelli sadarbībā ar reklāmas aģentūru DDB Worldwide Latvia un Ventspils pilsētu īstenotā Ventspils ventu kampaņa jeb projekts „Valsts valstī” ieguvusi zelta godalgu starptautiskajā konkursā „Gold SABRE Awards 2013” kategorijā „Institūciju tēls”.
Ventu kampaņa iegūst zelta godalgu starptautiskā konkursā
0Konkursa „Gold SABRE Awards 2013” (Superior Achievement in Branding and Reputation/Izcils sasniegums zīmolvedībā un reputācijā) uzvarētāji tika paziņoti vakar svinīgā ceremonijā Spānijas pilsētā Barselonā. Finālisti tika izvēlēti no rekordliela – 2400 – konkursam iesniegto projektu skaita. Ventu kampaņa startēja kategorijā „Institutions image” (Institūciju tēls), kurā bija nominētas arī Anglijā, Turcijā, Francijā un Polijā realizētas kampaņas.
„Gold SABRE Awards” ir pasaules lielākais un pieprasītākais sabiedrisko attiecību konkurss, kurā tiek atzīti Ziemeļamerikas, Eiropas, Vidējo Austrumu, Āfrikas, Āzijas un Klusā okeāna reģiona augstākie sasniegumi zīmolvedībā un reputācijas veidošanā. Šī gada konkursa žūriju pārstāvēja lielāko pasaules valstu komunikāciju un sabiedrisko attiecību aģentūru vadītāji un nozares speciālisti no tādām kompānijām kā Ketchum Pleon, Weber Shandwick, Fleishman-Hillard, Cohn & Wolfe u.c.
„Tas, ka šī kampaņa ir ieguvusi jau trīs starptautiski atzītu konkursu apbalvojumus, ir ne tikai augsts mūsu aģentūru darba novērtējums, bet arī pelnīta atzinība Latvijas sabiedrisko attiecību nozarei un tās profesionāļiem kopumā, bet jo īpaši starptautiski nozīmīgs Ventspils pilsētas sasniegums, inovācija pilsētmārketinga jomā. SABRE Awards izskata un novērtē augstākos sasniegumus zīmolvedībā un reputācijas veidošanā, aptverot vispasaules aģentūru realizētās kampaņas,” uzsver Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska.
„Būt atšķirīgam un strādāt radoši ir gan liels izaicinājums, gan liela uzdrīkstēšanās. Īpaši publiskā sektora organizācijām, kurās dominē augsts normatīvisms un vispārpieņemti standarti. Ikvienas netradicionālas iniciatīvas realizācija ārpus ierastajiem domāšanas stereotipiem ir gan liela atbildība, gan pārbaudījums. Jo prasa stingru pārliecību, augstu sagatavotības pakāpi, perfektu realizāciju un spēju izturēt atšķirīgi domājošo masīvu spiedienu. Ventspils ventu kampaņa patiesībā atklāja, cik politiķi un ierēdņi mūsu valstī spēj būt radoši savā domāšanā un iztēles bagāti - darbībā. Esmu gandarīts par katru Ventspils panākumu starptautiska mēroga konkursos, kas ir apliecinājums pilsētas darbības augstajam potenciālam un varēšanai,” – saka Ventspils domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.
Ventspils ventu kampaņas pamatā ir pilsētas unikalitāte – ideja par Ventspili kā valsti valstī. Pilsētai ir savs karogs, savs ģerbonis, sava valoda un pat sava laika zona, tāpēc likumsakarīgs bija lēmums par savas naudas – ventu – ieviešanu un savas virtuālās vēstniecības www.visitventspils.com izveidi.
Ventspils ventu kampaņa jeb koncepts „Valsts valstī”, kuru Ventspils pilsēta īstenoja sadarbībā ar aģentūru „DDB Worldwide Latvia”, guvusi panākumus arī iepriekš.
Ventspils venti jau guvuši ievērojamus panākumus starptautiskajā radošās izcilības festivālā „ADwards” 2012. gada martā – Ventspils venti ieguva zelta ordeni integrēto kampaņu kategorijā, uzvarēja tautas balsojumā un ieguva festivāla Grand Prix.
Tāpat Ventspils ventu kampaņa 2012. gada maijā ieguva sudraba godalgu prestižajā starptautiskajā Kijevas reklāmas festivālā, kur tā startēja PR (sabiedrisko attiecību) kampaņu kategorijā.
Savukārt divus apbalvojumus tā saņēma 13. starptautiskajā reklāmas festivālā „Golden Hammer” – zelta āmuru reklāmas kampaņu kategorijā un sudraba āmuru – PR kategorijā.
2012. gada novembrī Ventspils ventu kampaņa jeb projekts „Valsts valstī” uzvarējusi mazbudžeta kategorijā konkursā “Password 2012”.
Savukārt tā paša gada decembrī konkursā „Eiropas Izcilības balva 2012” („European Excellence Awards 2012”) Ventspils ventu kampaņa ieguva īpašo žūrijas balvu par radošumu un inovatīvu pieeju, kā arī kļuva par uzvarētāju kategorijā „Kampaņu uzsākšana” („Launch”), kur tā izkonkurēja tādu kompāniju kā „Marks & Spencer”, „Samsung Electronics”, „Sony Ericsson” un Bornmutas (Lielbritānija) tūrisma biroja īstenotās kampaņas. Žūrija, piešķirot īpašo balvu, Ventspils ventu kampaņu izcēla no vairāk kā 1600 iesniegtajiem projektiem.
2012. gada februārī Ventspils ventu kampaņa guva panākumus konkursā „Digital Marketing Adwards 2012” („Digitālā mārketinga balva 2012”), iegūstot piekto vietu kategorijā „Inovatīvākā digitālā mārketinga stratēģija”.
Ventu ieviešana izraisīja plašu rezonansi gan Latvijā, gan ārvalstīs. Kampaņas pirmajā periodā bija iespējams iegūt dāvanā 300 ventus, apmeklējot Ventspils Tūrisma informācijas centru jeb Ventu banku. Savukārt no 2011. gada decembra ventus iespējams nopelnīt, reģistrējoties un izpildot dažādus uzdevumus Ventspils virtuālajā vēstniecībā www.visitventspils.com.
Nords Porter Novelli, kas dibināta 1999. gadā, ir viena no vadošajām un vairāk apbalvotākajām Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūrām, kas saņēmusi SABRE, EFFIE, Golden Hummer, Golden Drum un neskaitāmas Baltic PR Awards balvas. NPN ir Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas dibinātāja un padomes locekle. Aģentūrai ir 13 gadu pieredze Latvijā, Baltijā un kopš 2008. gada arī Ukrainā. NPN meitas uzņēmums ir NECom - vadošā pasākumu mārketinga un sponsorēšanas aģentūra Latvijā.
Komentāri (0)