Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca ir viena no pirmajām Latvijas veselības aprūpes iestādēm, kas pacientiem ieviesusi iespēju pie ārsta pierakstīties elektroniskā veidā portālā piearsta.lv.

Elektroniskais pieraksts sniedz pacientam ērtāku veidu kā pierakstīties pie ārsta, kā arī atvieglo slimnīcas reģistratūras darbu. Šim nolūkam izveidotais portāls Piearsta.lv ļauj meklēt konkrētu speciālistu vai iestādi, kā arī atrast ārstu pēc specialitātes vai atrašanās vietas.

 

Piearsta.lv nodrošina virkni ieguvumus kā pacientiem, tā iestādēm. Turpmāk pacients pierakstu varēs veikt sev ērtā laikā, brīvi izvēlēties no pieejamajiem laikiem un tik pat vienkārši pierakstu mainīt vai atcelt. Pacientam informācija par pierakstu būs saglabāta un pieejama lietotāja profilā, epastā un ērti eksportējama uz savu izmantoto elektronisko kalendāru. Tikmēr medicīnas iestādēm elektroniskais pieraksts galvenokārt ir ieguvums attiecībā un atslogotu reģistratūru un uzlabojumiem klientu apkalpošanas kvalitātē. Vēl nozīmīgāki ir ilgtermiņa ieguvumi, kas uzlabo kopējo iestādes efektivitāti.

 

Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas valdes priekšsēdētāja Egija Širova: “Slimnīca sava darba pilnveidošanai pēdējos gados ļoti aktīvi ievieš dažādas informācijas tehnoloģijas. Lai uzlabotu pacientu apkalpošanu, esam ieviesuši arī minēto e-pierakstu, bet tiem pacientiem, kuri būs uzrādījuši savu mobilā tālruņa numuru, nosūtīsim atgādinājumu par ārsta apmeklējumu vai pierakstu uz diagnostikas izmeklējumiem. Ļoti ceram, ka ar laiku pacienti novērtēs šo iespēju un savu apmeklējumu pie ārsta vai uz izmeklējumiem pieteiks izmantojot internetu. Tai pat laikā slimnīca saglabās iespēju pieteikties uz vizīti, zvanot uz reģistratūru vai ierodoties personīgi”.

 

Portāla izstrādātāja “Blue Bridge Technologies” projekta koordinatore Laura Komisare: “Ar e-pierakstu moduli esam papildinājuši medicīnas iestāžu darījumu un dokumentu pārvaldes un automatizācijas sistēmu SmartMedical, ko šobrīd izmanto aptuveni 100 iestādes visā Latvijā. E-pieraksti iestādei ir vēl viens rīks, ar kura palīdzību automatizēt ikdienas procesus un celt iestādes efektivitāti, savukārt pacientam tā ir papildus ērtība. Domāju, ka e-pierakstu portāla ieviešana īpaši iepriecina tos, kas saskārušies ar problēmām sazvanīt savu ārstu un ir pieraduši ar interneta palīdzību organizēt virkni ikdienas maksājumu un rezervāciju.”

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: