Noslēdzoties Vislatvijas klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņai „Uzslavē labu servisu”, teātra nams „Jūras vārti” iekļauts ne vien uzslavētāko uzņēmumu 2013 TOP50, bet arī ieguvis balvu „Uzslavētākais uzņēmums Kurzemē 2013”.

Visu marta mēnesi sabiedrība vērtēja labo klientu servisu un uzslavēja uzņēmumus un valsts, pašvaldību iestādes portālā www.uzslave.lv. Paralēli saņemtajām uzslavām norisinājās ekspertu vērtējumi, ko veica Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija. Savukārt labsserviss.lv sadarbībā ar DIVE Latvija visu martu veica vērienīgo klientu servisa kvalitātes pētījumu “Slepenais pircējs”.

 

“Klientu apkalpošanai visos laikos ir bijusi ļoti liela nozīme, taču, attīstoties tehnoloģijām, cilvēciska klientu apkalpošana un individuāla attieksme ir kļuvusi vēl svarīgāka kā agrāk. Pēdējie pētījumi uzskatāmi parāda to, ka cena un pieejamība ne vienmēr ir noteicošie faktori, kad runa ir par klienta izvēli par labu vienam vai otram uzņēmumam. Ļoti lielu un, bieži vien, tieši noteicošo lomu šajā izvēlē spēlē klientu serviss, tāpēc ieguvēji būs tie, kas konsekventi strādās pie klientu servisa uzlabošanas savā uzņēmumā,” uzsver DIVE Latvija vadītājs Latvijā Gunārs Ķīsis.

 

Katrs uzslavētākais uzņēmums saņēma diplomu, kvalitātes zīmi „Klienti mūs uzslavē 2013”, ko klienti redzēs uzņēmumu klientu apkalpošanas vietās, un informēs sabiedrību par augsto servisa kvalitāti, ar ko lepoties visu turpmāko gadu.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: