Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PATC) pagājušā gada laikā saņēmis 358 sūdzības par finanšu pakalpojumiem, visvairāk sūdzību – 32 – saņemts par AS Swedbank darbību.

Kā aģentūru LETA informējusi PTAC pārstāve Liene Kindzule, par AS ABLV Bank darbību saņemta 21 sūdzība, par Nordea bankas Latvijas filiāles darbu – 17 sūdzības, par AS Citadele banka un AS DNB Banka darbību – pa 16 sūdzībām, bet par VAS Latvijas Hipotēku un zemes banka un AS SEB banka darbību – pa 15 sūdzībām. Pērn 15 sūdzības tika saņemtas arī par AS 4finance un 11 – par AS GE Money darbību.

 

Savukārt apdrošināšanas sabiedrību vidū sešas sūdzības tika reģistrētas par AAS Balta darbību, bet par BTA Insurance Company SE – piecas sūdzības.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: