Ventu kampaņa ieguvusi sudraba godalgu prestižajā starptautiskajā Kijevas reklāmas festivālā. No zelta ventus šķīrusi vien žūrijas neticība lielajam Ventspils naudiņas pieprasījumam, par kuru žūrijas locekļi paši savām acīm nav varējuši pārliecināties.

13. Kijevas reklāmas festivālā Odesā, kas ir prestižākais reklāmas jomas pasākums uz Austrumiem no Baltijas, Ventspils ventu kampaņa ar nosaukumu Valsts valstī ieguvusi sudraba godalgu.

Reklāmas aģentūras DDB Latvia, kas ir kampaņas autori, izpilddirektors Andris Rubīns stāsta, ka no zelta medaļas vai pat Grand prix Ventspils mārketinga kampaņu šķīra vien fakts, ka starptautiskā žūrija līdz galam nav noticējusi tam, ka pēc ventiem bijis tāds pieprasījums un ažiotāža visā Latvijā. A. Rubīns atklāj, ka nereti ir gadījumi, kad darbu iesniedzēji mēdz izpušķot savus panākumus. Tomēr festivāla žūrija ventu kampaņu novērtējusi kā ļoti atraktīvu un inovatīvu.

Reklāmas eksperts zina teikt, ka tik tiešs fokuss uz pilsētas pozicionēšanu kā valsti, ar tādu radošu pieeju un kvalitatīvu dizainu un izpildījumu, starptautiskajiem reklāmas guru ir bijis pārsteigums. Lai arī pieteicēji festivālam un kampaņas autori ir jau minētā aģentūra, A. Rubīns norāda, ka tādi panākumi nebūtu, ja aktīvi neiesaistītos Ventspils mārketinga un tūrisma speciālisti. Turklāt, viņaprāt, patiesos kampaņas panākumus varēs novērtēt tikai tagad, kad sākusies tūrisma sezona.

Savukārt Ventspils Tūrisma informācijas centra vadītāja Una Libkovska atklāj, ka ventu apgrozījums nemitīgi aug, pelnīšanas iespējas paplašinās un tajā iesaistās aizvien vairāk uzņēmēju. Ventspils aktīvi gatavojas Govju parādei, un viens no pārsteigumiem tajā būs saistīts arī ar ventiem. Pagaidām to neatklāj.

nra.lv

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: