Nodibinājums Pacientu atbalsts, kas šogad uzsācis sadarbību ar Ziemeļkurzemes reģionālo slimnīcu un Ventspils poliklīniku, vairāk iesaistīs iedzīvotājus veselības aprūpes jautājumu risināšanā.
Pacientu atbalsts paplašina darbību
0Lai radītu iespēju aktīvākai iedzīvotāju iesaistei jautājumos, kas skar Kurzemes novada veselības aprūpes iestāžu darbību, Pacientu atbalsts ir izveidojis mājaslapu www.e-pacients.lv. Organizācijas valdes priekšsēdētāja Iveta Ķēniņa stāsta, ka mājaslapā ir pieejama informācija par organizāciju un tās kontaktiem. Tajā pašā laikā iedzīvotāji var uzzināt arī dažādu noderīgu informāciju, piemēram, kā sagatavoties vizītei pie ārsta un sniegt viņam nepieciešamo informāciju par savu veselības stāvokli, lietotajiem medikamentiem un iepriekšējo ārstēšanos.
Mājaslapas sadaļā Viedokļi iespējams aizpildīt veidlapas sūdzībai vai pateicībai medicīnas darbiniekiem par viņu profesionālo darbu un pozitīvo attieksmi.
Elektroniski aizpildītās veidlapas nebūs publiski pieejamas, tās nonāks Pacientu atbalstā, lai jau tālāk kā atsevišķas sūdzības vai ierosinājumi tiktu risināti starp iesniedzēju un atbildīgo iestādi vai ārstējošo mediķi. Savukārt pozitīvās atsauksmes un izteiktie pateicības vārdi atsevišķā vēstulē tiks nogādāti tieši ārstam vai citai personai, kam tie veltīti.
Mājaslapā iedzīvotāji var uzdot savus jautājumus par dažādiem ar veselības aprūpi saistītiem aspektiem. Viņi saņems atbildes uz norādīto e-pastu. Uzdodot jautājumu, ir iespēja norādīt, vai cilvēks vēlas, lai jautājums tiek publiskots. Ja tiks izlemts par publiskošanu, tad arī citiem iedzīvotājiem būs iespēja uzzināt atbildi uz jautājumu, kas var būt aktuāls arī viņiem. «Jautājumi uzreiz nonāk pie mums, tos nevar redzēt mājaslapā. Tāpēc, ja ir personīgs jautājums, varat būt droši, ka ievērojam personas datu aizsardzības likumus un bez atļaujas nekāda informācija netiek publiskota,» drošina Ķēniņa.
Jau rakstījām, ka Pacientu atbalsts ir noslēdzis sadarbības līgumus ar Ziemeļkurzemes reģionālo slimnīcu un Ventspils poliklīniku, kurās ir izvietoti informatīvie plakāti, pieejamas pastkastītes ar veidlapām, ko aizpildot iespējams izteikt savus ierosinājumus, sūdzības vai, gluži pretēji, pateikties mediķiem par sniegto veselības aprūpes pakalpojumu. Notiek arī cita veida sadarbība.
Komentāri (0)