Ir veiktas Ventspils pilsētas domes sociālo darbinieku apmācības „Motivācija sociālajā darbā”, „Sociālais darbs ar grupu”, „Psihosociālais darbs ar nepilnām un daudzbērnu ģimenēm” un „Bērnu psihoemocionālā audzināšana”.
Apmācīja sociālos darbiniekus
0Šīs apmācības veiktas, lai uzlabotu Sociālā dienesta sniegtos sociālās rehabilitācijas pakalpojumus daudzbērnu un nepilnām ģimenēm, kā arī maznodrošinātām un trūcīgām ģimenēm, kurās netiek pietiekami nodrošināta bērna attīstība un audzināšana.
Sociālo pakalpojuma klāsta daudzveidībai ir izstrādāta arī sociālās rehabilitācijas programma ģimenēm ar bērniem. Šo programmu ir izstrādājusi starpprofesionāļu komanda, kas veicinās sociālo prasmju un zināšanu apguvi bērnu aprūpes un audzināšanas procesā, kā arī nodarbinātības veicināšanā.
Šobrīd Ventspils pilsētas domes Sociālajā dienestā notiek aktīvs darbs pie mērķauditorijas iesaistes projektā. Dalībnieku piesaiste tiek veikta šādām projekta dalībnieku grupām:
- Atbalsta personu apmācības. Tiks piesaistītas pirmspensijas vecuma un trūcīgas sievietes, kā arī daudzbērnu un nepilno ģimeņu māmiņas, kuras piedalīsies atbalsta personu mācībās;
- Atbalsta un izglītojošās grupas. Tiks atlasītas daudzbērnu un nepilnās ģimenes, kā arī maznodrošinātas un trūcīgas ģimenes ar bērniem līdz 7 gadu vecumam, kuras iesaistīsies atbalsta un izglītojošajās grupās.
Atbalsta personu pakalpojuma saņemšanai tiks atlasītas 75 daudzbērnu un nepilnās ģimenes, kā arī maznodrošinātas un trūcīgas ģimenes, kurām nepieciešams atbalsta personas pakalpojums.
Kopā projekta laikā sociālās rehabilitācijas programmu plānots nodrošināt 115 Ventspils daudzbērnu un nepilnām ģimenēm, kā arī maznodrošinātām un trūcīgām ģimenēm, 20 pirmspensijas vecuma trūcīgām sievietēm.
Projektu īsteno SIA „Projektu un kvalitātes vadība”.
Šī projekta īstenošanā nav jāiegulda pašvaldības līdzfinansējums, jo tā īstenošanas izmaksas 100% apmērā nodrošina Eiropas Sociālā fonda atbalsts.
Projekts tiek īstenots laika posmā no 2011. gada 1. aprīļa līdz 2012. gada 30. septembrim.
Komentāri (0)