Mūspuses autovadītāji bažījas par Piltenes ceļa kvalitāti un Blāzmas ceļa pamatīgo noslodzi. Speciālisti mēģina pierādīt, ka bažas ir liekas.
Asfaltē un lāpa bedrītes
0Šobrīd, braucot pa Valsts autoceļu A10, autovadītājiem jāapbruņojas ar pacietību un papildus laiku, lai bez kavēšanās nokļūtu iecerētajā galamērķī, jo vairākos posmos – Tukuma novadā 68. - 79. kilometrā un Ventspils novadā 145. - 164. kilometrā – satiksme tiek regulēta ar luksoforiem pa vienu joslu. Latvijas Valsts ceļi informē, ka Ventspils novada teritorijā uz autoceļa A10 satiksme ar luksoforiem tiek regulēta astoņos posmos, kas braucienu paildzina par aptuveni 20 minūtēm.
VAS Latvijas Valsts ceļi Kurzemes reģiona Ventspils nodaļas vadītājs Andis Geige precizē, ka luksoforu skaits uz ceļa regulāri tiek mainīts, un to nosaka uzņēmēja, kas veic ceļu remontu, tehniskās iespējas. Lai izvairītos no daudzajiem luksoforiem, daudzi autovadītāji, arī smagās tehnikas šoferi, izmanto apkārtceļu caur Blāzmu.
Tomēr nekādi ierobežojumi smagajai tehnikai, kas saudzētu Blāzmas ceļa segumu, netiek plānoti, informē Geige. Ceļš tiek regulāri apsekots, un pagaidām bažu par tā bojājumiem neesot. Plāna asfalta kārtiņa atsevišķos šī ceļa posmos esot uzklāta pirms pieciem gadiem. Tad, kad ceļa būvnieki ķersies klāt posmam no Ugāles uz Talsu pusi, Blāzmas ceļš vairs nebūs tik aktuāls. Ceļa remontus uz Ventspils – Rīgas autoceļa plānots pabeigt līdz novembrim. Savukārt nobeigumam tuvojas Ventspils – Kolkas ceļa remonts posmā no Irbes tilta līdz Sīkragam, tas tiek veikts par Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansējumu.
Autovadītāji labprāt vēlētos redzēt uzlabojumus arī uz Piltenes ceļa. Posmā no Ventspils robežas līdz Tārgalei sācis plaisāt asfalta segums. Latvijas ceļu pārstāvis skaidro, ka šajā posmā asfalta virskārta mainīta pirms trim gadiem, un pamazām vecās ceļa plaisas nokopējas arī uz tās. Savukārt aiz Tārgales Piltenes virzienā ceļš kalpo jau gadus trīsdesmit, un šoferi sūkstās par bedrēm šajā posmā. Tās tiekot lāpītas, ziņo Geige un piebilst, ka aiz Tārgales, iespējams, tikšot veikta arī virsmas apstrāde – uz esošā seguma uzbērtas šķembas, kas var paildzināt ceļa lietošanas ilgumu par 3-4 gadiem.
Komentāri (0)