Ventspils novada skolotāju konferencē, kas notika Ugāles tautas namā Gaisma, 12 pedagogi saņēma Ventspils novada Atzinības rakstus.

Ventspils novada domes priekšsēdētājs Aivars Mucenieks tos pasniedza:

Andai Priedītei, Piltenes vidusskolas skolotājai, par radošumu mācību procesā, aktīvu iesaistīšanos metodiskā darba organizēšanā, veiksmīgu sadarbību ar skolēniem un kolēģiem;

 

Maijai Kaņepei, Stiklu speciālās internātpamatskolas skolotājai, par ilggadēju darba ieguldījumu skolēnu ar īpašām vajadzībām izglītošanā un audzināšanā;

 

Regīnai Artmanei-Hartmanei, Ugāles pirmsskolas izglītības iestādes Lācītis vadītājai, par radošu, inovatīvu pieeju pirmsskolas izglītības sistēmas pilnveidē un uzkrātās pedagoģiskās pieredzes nodošanu kolēģiem;

 

Kristīnei Šteinbergai, Stiklu speciālās internātpamatskolas skolotājai, par profesionālu pedagoģisko darbu un inovatīvu pieeju skolas attīstības veicināšanā;

 

Litai Lapiņai,Ances pamatskolas skolotājai, par radošu metodisko darbu skolā un veiksmīgu informācijas tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā;

 

Initai Griķei, Piltenes pirmsskolas izglītības iestādes Taurenītis vadītājai, par veiksmīgu un radošu darba vadību pirmsskolas izglītībā;

 

Sanitai Gūtmanei, Užavas pamatskolas skolotājai, par veiksmīgu un radošu pieeju pedagoģiskā procesa organizēšanā;

 

Gitai Māmuļniecei, Puzes pamatskolas skolotājai, par atbildīgu, kvalitatīvu un radošu pedagoģisko darbību;

 

Anitai Skorodjonokai, Ugāles vidusskolas skolotājai, par prasmīgu un kvalitatīvu mācīšanas un mācīšanās procesa organizēšanu un vadīšanu;

 

Skaidrītei Nagliņai, Jūrkalnes pamatskolas skolotājai, par atbildīgu un radošu pedagoģisko darbību;

 

Ilzei Stacēvičai, Zūru pamatskolas skolotājai, par veiksmīgu un radošu darbu izglītības sistēmas pilnveidē, bērnu izglītošanā un sadarbību ar vecākiem;

 

Intai Skujai, Popes pamatskolas skolotājai, par radošu un kvalitatīvu pedagoģisko darbu vispārējā izglītībā.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: