Pagājušās nedēļas nogalē Valsts policija Kurzemes reģiona amatpersonas strādāja pastiprināti, rīkojot profilaktiskos pasākumus ceļu satiksmē.
Reida laikā Kurzemē pārbaudīti 870 transportlīdzekļu vadītāji
15Kopumā laika posmā no 16. līdz 17. martam visā Kurzemē pārbaudīti 870 transportlīdzekļi un noformēti 139 administratīvo pārkāpumu protokoli par dažādiem pārkāpumiem – atļautā braukšanas ātruma pārkāpšanu, par transportlīdzekļa vadīšanu, atrodoties alkoholisko dzērienu ietekmē, par tāda transportlīdzekļa izmantošanu ceļu satiksmē, kuram noteiktajā termiņā nav veikta valsts tehniskā apskate, arī par gājējiem noteikto pienākumu pārkāpšanu, tāpat ir noformēti četri protokoli transportlīdzekļu vadītājiem par mobilā telefona lietošanu.
Ventspils iecirkņa apkalpojamā teritorijā ir noformēti astoņi administratīvo pārkāpumu protokoli par drošības jostu neievērošanu, pieci par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu un pieci par transportlīdzekļa vadīšanu diennakts tumšajā laikā bez ieslēgtas avārijas gaismas signalizācijas, kad nedeg viens no tuvās gaismas lukturiem.
Trīs protokoli noformēti par gājēju noteikumu neievērošanu, divi protokoli noformēti par tāda transportlīdzekļa izmantošanu ceļu satiksmē, attiecībā uz kuru nav izdarīta tā īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligātā apdrošināšana un par virzienrādītāju neparādīšanu, veicot pagrieziena manevru. Tāpat noformēts viens protokols par transportlīdzekļa vadīšanu bez tiesībām, tehniskās apskates un civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas, par dzelzceļa šķērsošanu neatļautā vietā un par transportlīdzekļa vadīšanu bez iedegtām tuvajām gaismām diennakts gaišajā laikā.
Drīz sāksies velosipēdistu un mopēdistu sezona, līdz ar to palielināsies satiksmes intensitāte. Valsts policija Kurzemes reģionā pievērsīs uzmanību personām, kuras vada velosipēdus un mopēdus bez tiesībām. Valsts policijas Kurzemes reģiona pārvaldes Kārtības policijas biroja priekšnieks Gints Ešenvalds informē: “Tas tiks darīts ar mērķi, lai jaunākie ceļu satiksmes dalībnieki būtu motivēti iegūt velosipēdu vadīšanas tiesības, pirms tam apgūstot elementāras ceļu satiksmes noteikumu prasības.”
Saskaņā ar Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksu par to noteikumu pārkāpšanu, kuri paredz papildu prasības velosipēdu un mopēdu vadītājiem, izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņiem līdz trīsdesmit eiro apmērā.
Komentāri (15)
Ja autovadītājs ir viens savā mašīnā un brauc nepiesprādzējies, kādu apdraudēju viņš rada sabiedrībai?
Tieši tā,qwerty,nekādu apdraudējumu sabiedrībai tas nerada,tāpat kā motociklists bez ķiveres .Šo jautājumu esmu uzdevis attiecīgām iestādēm.Un saņēmu atbildi ka mums katrs cilvēks ir dārgs.Kad citi likumi liek sabiedrības lielākai daļai knapi galus savilkt,lai izdzīvotu,tad tāda dārdzība nepastāv.
Strādājošs nodokļu maksātājs, ja vēl pīpmans, un alkohola lietotājs un ja vēl autobraucējs...
..."zolotoj čelovek"!
Sabiedrībai apdraudējumu tu neradi, bet ja notiek negadījums un tu gūsti traumas tādas, ka pēc tam vajadzīga labākajā gadījumā rehabilitācija, bet sliktākajā - invaliditāte uz mūžu, tad gan tas viss (invaliditātes pensiju ieskaitot) notiks pa sabiedrības maksātu naudu.
Labots - sabiedrības nodokļu maksātāju naudu.
to Kaktuss
Protams es cenšos nepārkāpt un piesprādzējos vienmēr. Mans jautājums ir vairāk retorisks. Tieši par jostas nelietošanu autovadītājam (ja viņš ir viens salonā), es neminu bērnus, par tiem atbild pieaugušais.Protams. Šīs, manuprāt, ir pseidorūpes par manu drošību. Interesanti , ja es pēkšņi nesēdētu pie auto stūres, bet nonāktu uz baznīcas kāpnēm ar pastieptu roku, vai šīs varas ,,rūpes'' par mani man sekotu? Jocīgi, kamēr es braucu ,par mani visādi uztraucas un rūpējas, bet ja nonāktu uz ielas kā ubags, tad šīs rūpes man ietu secen. Vai tad ne tā ?
Es Tavu domu sapratu, bet uz ielas kā ubagam nokļut tikai kautkādu principu pēc, ka neesmu piesprādzējies -arī stulbi.
qwerty! Tieši tā. Te vienkārši var secināt, ka visiem ir pilnīgi pie kājas tava drošība.Galvenais ir peļņa,ko iekasē no sodiem. Tāds pats apsurds ir ar pārtikas precēm,kurām ir beidzies lietošanas termiņš. Bomzis tos ēst nevar, jo var saindēties, bet nomirt badā var, jo tak bomzis.
Bet kas liedz piesprādzēties un principā neradīt viņiem to peļņu?!
to Kaktuss
Laikam ne līdz galam saprati... Es par duālo varas morāli,par pseidorūpēm. Par mani kā autovadītāju ,,rūpējas'' poliči,radari,utt, jo no manis ir ko paņemt. Par ubagu visiem ir PO, no viņa jau nav ko ņemt.
Līdzīgi novērojumi ir apdrošināšanas jomā .Tikko tev ir jauns auto, tad pēc negadījuma Tu tiec celts debesīs , remonts pie oficiālā dīlera ,tiek liktas tikai originālās detaļas utjp. Līdz ko tu brauc ar 5-10 gadīgu auto
,tad ir čušs, liek virsū kaut kādas Depo detaļas,remonts pie Vasjas šķūnītī ,pa lētāko. Kaut gan abos gadījumos svarīgākais ir CILVĒKS, nevis dzelži.
p.s. Es vienmēr piesprādzējos :)
Pilnīgi piekrītu, bet godīgi, ja tu buutu tas peļņas guvējs, vai tad tu ne;iktu virsū "Depo detaļas,remonts pie Vasjas šķūnītī" ?! Nu tā roku uz sirds!!!
Kā darītu es? Zini to stāstu par sasildīšanos ziemā?
Viens cilvēks visu laiku lēkā lai būtu silti, otrs cilvēks piečurā bikses un ir silti. Tikai cik ilgi??? Tāpat ir ar to ātro biznesu.
Es laikam pieturētos pie pirmā paņēmiena.
Kādreiz kad strādāju autoservisā , lai cik veca bija klienta mašīna , pēcavārijas remonta laikā mani neviens apdrošinātājs nepierunāja remontēt bamperi (drošības siju) , tikai un vienīgi nomaiņa.
Jo , es atkārtošos, svarīgāks par visu ir Cilvēks.
"... svarīgāks par visu ir Cilvēks" un gudrāks, kas piesprādzējas.
Tas domāts tā ka ne jau vienmēr tu būsi pie negadījuma vainīgs, bet kāds cits mudaks var to izraisīt.
bet par to salīdzināšanu - super, precīzāk jau vairs nevar!