Latvijas izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība (LIZDA) aicina pirmsskolu pedagogiem nekavējoties nodrošināt pieeju digitālajai mācību resursu krātuvei, kurā bija plānots ievietot mācību un metodiskos līdzekļus jaunā satura īstenošanai, informēja arodbiedrības pārstāvis Guntis Meisters.
Pirmsskolas pedagogi vēl nav saņēmuši pieeju digitālo mācību resursu krātuvei
0Arodbiedrība pieprasa līdz jaunā mācību gada sākumam digitālajā krātuvē ievietot mācību nodrošināšanai nepieciešamos materiālus, jo pretējā gadījumā jaunā izglītības satura kvalitatīva īstenošana var tikt apdraudēta.
Kā skaidroja Meisters, visās pirmskolas izglītības iestādēs Latvijā no šī gada septembra tiek sākta jaunā mācību satura un pieejas īstenošana. Meisters norādīja, ka Valsts izglītības satura centra īstenotā projekta "Kompetenču pieeja mācību saturā" pārstāvji vairākās konferencēs iepriekš ziņoja, ka digitālā mācību līdzekļu krātuve pedagogiem būs pieejama no šī gada aprīļa, tomēr tā nav noticis.
"LIZDA atbalsta mācību satura pilnveidošanu atbilstoši mūsdienu prasībām, tomēr, plānojot un īstenojot pārmaiņu procesus izglītībā, nepieciešams nodrošināt pedagogiem atbilstošus materiāltehniskos resursus un profesionālu atbalstu pārmaiņu īstenotājiem, pretējā gadījumā jaunā kompetenču pieejā balstītā mācību satura kvalitatīva īstenošana var tikt apdraudēta," uzsvēra LIZDA eksperte izglītības jautājumos Irina Avdejeva.
Mācību un metodisko līdzekļu krātuve paredzēta arī pamatizglītības un vidējās izglītības posmā strādājošajiem pedagogiem, kas sāks īstenot jauno mācību saturu un pieeju no 2020. gada 1. septembra. LIZDA uzsver, ka svarīgi ir savlaicīgi nodrošināt pedagogus ar visiem nepieciešamajiem resursiem, lai varētu profesionāli sagatavoties un kvalitatīvi īstenot jauno saturu un pieeju.
LIZDA nosūtījusi vēstuli Izglītības un zinātnes ministrijai un Pārresoru koordinācijas centram, aicinot nekavējoties nodrošināt pedagogus ar darbam nepieciešamajiem resursiem, lai viņi varētu sagatavoties jaunajam mācību gadam un kvalitatīvi uzsākt īstenot jauno saturu un pieeju.
Komentāri (0)