Ventspils pilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestāde “Pasaka” līdz 2019. gada augusta beigām iesaistīsies Eiropas Savienības Erasmus+ programmas starpskolu stratēģiskā partnerību projektā, lai veicinātu sadarbību un apmainītos ar labajiem prakses piemēriem.
Bērnudārzs «Pasaka» iesaistās Erasmus+ projektā
0Projekta galvenais mērķis ir veicināt Eiropas skolu starptautisko sadarbību, lai uzlabotu sociālo iekļaušanos, palielinātu zināšanas par kultūru dažādību, uzlabotu valodas un svešvalodas prasmes un ieviestu inovatīvas mācību metodes. Projekta nosaukums ir “Pilis: Kultūra. Māksla, Stāsti, Pasakas, Mīlestība un Vienlīdzība Eiropas skolās” (Castles: Culture. Art, Story, Tales, Love and Equality in European Inclusive Schools).
Pirmsskolas izglītības iestādes “Pasaka” pārstāvji vēlas, lai visas partneru skolas kļūtu par draudzīgu vidi skolēniem ar īpašām vajadzībām un tiem, kuri ir atstumti no izglītības aktivitātēm, kā arī, lai pirmsskolas pedagoģes uzlabotu neformālās izglītības pieejas metodes, labāk apgūtu un pedagoģiskajā darbā plašāk pielietotu IKT tehnoloģijas un izprastu dažādību Eiropas Savienībā.
Projekta ietvaros bērnudārza “Pasaka” dalībnieki piedalīsies mācību vizītēs, semināros, diskusijās un mācību kursos Itālijā, Polijā un Grieķijā, kā arī uzņems pie sevis projektā iesaistīto valstu pedagogus. Pirmais ceļojums būs uz Itāliju šī gada decembrī.
Realizējot projektu, bērnudārzā tiks radīta pozitīva vide, kas palīdzēs un uzlabos mācīšanos, savukārt bērniem ar īpašām vajadzībām, mazākumtautību bērniem un bērniem no sociālā riska ģimenēm veicinās pašizaugsmi. Bērni piedalīsies dažādās vēstures, kultūras, mākslas, tradīciju, literatūras izzināšanas aktivitātēs, apmeklēs muzejpedagoģiskās nodarbības, varēs dalīties ar citu valstu bērniem, tādējādi uzzinot daudz jauna par citu kultūru un vēsturi.
Pirmsskolas izglītības iestādes “Pasaka” vadītāja Marika Lemberga stāsta, ka sadarbības skolas atrodas reģionos ar kultūras un vēstures nozīmes bagātiem pieminekļiem, apvītiem ar leģendām un stāstiem, kas ļaus bērniem mācīties kultūras mantojuma nozīmīgumu. Vadītāja atklāj, ka šī ir unikāla iespēja motivēt bērnus un skolotājus apgūt daudz kā jauna, iekļaujot neformālās mācīšanas metodes.
Komentāri (0)