Ventspils Digitālajā centrā norisinājās konkurss ”ITiņš 2017”. Konkursa pirmajā dienā savas zināšanas informācijas tehnoloģijās pārbaudīja Ventspils vispārizglītojošo skolu 1. - 6. klašu skolēni, savukārt konkursa otrajā dienā 7.-12. klašu skolēni.
Tika noskaidrots ''ITiņš 2017''
0Skolēni startēja četrās vecumu grupās, no 1. līdz 3. klasei, no 4. līdz 6. klasei, no 7. līdz 9. klasei un no 10. līdz 12. klasei, pārbaudot ne tikai skolā apgūtās zināšanas un prasmes informācijas tehnoloģiju jomā, bet arī erudīciju un prasmi orientēties dažādās tehnoloģijās.
Klātienes konkursā mazākie konkursa dalībnieki veidoja animāciju programmā Scratch, bet bērni vecuma grupā no 4. līdz 12. klasei gatavoja mācību materiālu, kas, viņuprāt, būtu interesants un saistošs skolēniem. Pēc uzdevumu veikšanas skolēni demonstrēja arī savas prezentēšanas prasmes.
Kamēr skolēni cītīgi pildīja konkursa uzdevumus, informātikas skolotājām bija iespēja noklausīties lekciju par to, kā meklēt mācību un metodisko materiālus video koplietošanas tīmekļa vietnē YouTube.
Labākos rezultātus konkursā ”ITiņš 2017” ieguva šādas skolas:
1.-3. klašu rezultāti:
1. vieta – Ventspils 2. pamatskola;
2. vieta – Ventspils Centra sākumskola;
3. vieta – Ventspils 2. vidusskola.
4.-6. klašu rezultāti:
1. vieta – Ventspils 2. pamatskola;
2. vieta – Ventspils 4. vidusskola.
7.-9. klašu rezultāti:
1. vieta – Pārventas pamatskola;
2. vieta – Ventspils 2. pamatskola;
3. vieta – Ventspils 4. vidusskola;
4. vieta – Ventspils 2. vidusskola;
5. vieta – Ventspils 3. vidusskola.
10.-12. klašu rezultāti:
1. vieta – Ventspils 4. vidusskola;
2. vieta – Ventspils tehnikums;
3. vieta – Ventspils 3. vidusskola.
Kopumā konkursā piedalījās 13 komandas, katru komandu pārstāvēja 3 skolēni un informātikas skolotājs.
Šogad konkursa formāts bija mainīts – tā 1. kārta bija neklātienē jeb bija jāizpilda mājas darbs. Mazākajiem konkursa dalībniekiem, no 1. līdz 3. klasei, bija jāpilda uzdevums programmā Scratch, savukārt bērniem vecuma grupā no 4. līdz 12. klasei bija jāizveido video ar komandas versiju, kā interesanti un lietderīgi var izmantot brīvo laiku stundu starpbrīžos.
Komentāri (0)