Pēc diviem mēnešiem, kad AS „Ventspils Grain Terminal” apgrozījums bija tieši 0, martā pārkrauti pirmie 27 tūkstoši tonnu kravas, kas ir par 89,29% mazāk nekā pirms gada.
Graudu tremināls pārkrauj pirmās šī gada kravas
02010. gada pirmajā ceturksnī AS „Ventspils Grain Terminal” pārkrāva 252 tūkstošus tonnu labības. Šogad janvārī un februārī netika pārkrauta neviena tonna, bet martā – 27 tūkstoši tonnu, kas nozīmē , ka kopējais apgrozījums terminālī krities par 225 tūkstošiem tonnu jeb 89,29%.
AS „Ventspils Grain Terminal” darbu vada valdes priekšsēdētājs Vladislavs Šafranskis, valdes locekļi Oļegs Nudga un Natālija Jakimoviča, padomes priekšsēdētājs Nurlans Tleubajevs, padomes priekšsēdētāja vietniece Irēna Daniļčuka – Javorska, padomes loceklis Tuleubejs Aubakirovs. „Ventspils Grain Terminal” kopējā jauda gadā ir 1,5 miljoni tonnu, tomēr pagājušajā gadā terminālī pārkrauti tikai 682 tūkstoši tonnu, bet 2009.gadā – vēl mazāk. Labākais apgrozījuma rādītājs terminālim bija 2008.gadā – 711 tūkstoši tonnu, kas gan arī bija tikai nepilna puse no termināla kopējām caurlaides iespējām.
Šī gada martā kopējais kravu apgrozījums Ventspils ostā bija 3,074 miljoni tonnu, kas ir par 866 tūkstošiem tonnu vairāk nekā februārī un par 522 tūkstošiem tonnu jeb 20,45% vairāk nekā pirms gada. Pēdējo reizi vairāk kā 3 miljoni tonnu mēnesī pārkrauts 2007.gada .martā (3,123) un pirms tam tikai 2002 .gada aprīlī (3,203). Kopējais kravu apgrozījums pirmajā ceturksnī Ventspils ostā bija 7,160 miljoni tonnu, un tas ir līdzīgs kā šajā laika posmā pirms gada, samazinoties vien par 0,67%.
Ventspils brīvostas pārvalde ir radījusi ļoti labus apstākļus privāto ostas termināļu darbības attīstībai, piedāvājot gan kvalitatīvu infrastruktūru (Ventspils osta var uzņemt jebkuru kuģi, kas vien var ienākt Baltijas jūrā), gan vienas no zemākajām ostu maksām Baltijā, tādējādi piedāvājot izdevīgākus apstākļus termināļa darbībai nekā vairumā Baltijas jūras austrumkrasta ostu, kā arī šoziem īpaši nozīmīgo apstākli, ka Ventspils osta ir neaizsalstoša. Ventspils brīvostas pārvalde nevar ietekmēt tās teritorijas nomnieku – termināļu īpašnieku un pārvaldītāju - uzņēmējdarbības politiku, tomēr no savas puses turpina un turpinās darīt visu, lai Ventspils ostā būtu labākie priekšnoteikumi uzņēmējdarbības attīstībai.
Komentāri (0)