Ventspils ostas termināļos šogad 11 mēnešos pārkrauti 10,04 miljoni tonnu kravu, kas ir par 15,2% mazāk nekā 2020. gada attiecīgajā periodā, liecina Satiksmes ministrijas publiskotā informācija.
Šogad pārkrauts nedaudz vairāk par 10 miljoniem tonnu
13Tostarp 2021.gada 11 mēnešos Ventspils ostas termināļos pārkrauti 5,595 miljoni tonnu lejamkravu, kas ir par 26,5% mazāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš, 2,445 miljoni tonnu ģenerālkravu, kas ir pieaugums par 5%, kā arī divi miljoni tonnu beramkravu, kas ir par 5,6% vairāk nekā pērn attiecīgajā periodā.
Naftas produkti šogad 11 mēnešos Ventspils ostas termināļos pārkrauti 5,179 miljonu eiro apmērā, kas ir par 28,2% mazāk nekā 2020.gada 11 mēnešos, ro-ro jeb "roll on/roll off" kravas - 2,09 miljonu tonnu apmērā, kas ir par 5,3% vairāk, labība un tās produkti pārkrauti 495 200 tonnu apmērā, kas ir par 29,4% vairāk, kokmateriāli - 347 900 tonnu apmērā, kas ir par 2,4% vairāk, bet ogles - 334 700 tonnu apmērā, kas ir par 36% mazāk nekā pagājušā gada attiecīgajā periodā.
Šogad 11 mēnešos no Ventspils ostas nosūtīti 7,615 miljoni tonnu kravu, kas ir par 15,2% mazāk nekā 2020.gada attiecīgajā periodā, bet saņemto kravu apmērs samazinājies par 15%, veidojot 2,425 miljonus tonnu.
Vienlaikus ostas publiskotā informācija liecina, ka šogad 11 mēnešos Ventspils ostā apkalpoti 1198 kuģi, kas ir par trim kuģiem mazāk nekā 2020.gada 11 mēnešos. Tostarp 2021.gada 11 mēnešos Ventspils ostā apkalpots 921 sauskravas kuģis un 277 tankkuģi.
Jau vēstīts, ka Ventspils ostas termināļos pagājušajā gadā tika pārkrauti kopumā 12,903 miljoni tonnu kravu, kas ir par 36,9% mazāk nekā 2019.gadā, tostarp pērn 11 mēnešos ostā tika pārkrauti 11,834 miljoni tonnu kravu. Pēc pārkrauto kravu apmēra Ventspils osta ir otra lielākā osta Latvijā.
Komentāri (13)
Jāa, 10 tonnas ir daudz...
"Šogad pārkrauts nedaudz vairāk par 10 tonnām"?
Pat strūdzinieku vilktā liellaivā varēja iekraut vairāk par 10 tonnām.
Vai korektora štata vienība Jūsu portālā nav paredzēta?
Jāatvainojas par misēkli :) Protams, 10 miljoni :)
Vēl nesen brēca ka viss, osta izputināta un tranzīts pazudis. Bet tavu brīnumi parādās arī cipari par pārkrauto.
Vēl jau kaut ko pārkrauj, kaut ko grabina. Bet nu viss iet uz leju, nu vismaz Ventspils un Rīgas ostās, ko, tavu brīnumu, pārvalda valsts!
Liepājā, Skultē, Mērsragā, Salacgrīvā un pat Rojā situācija nedaudz pozitīvākā..
Ir jau arī osta izputināta un tranzīts pazudis. Pirms 2 gadiem šajā laikā bija 20 miljoni tonnu. Pirms "tranzītkara" bija 30 miljoni tonnu! Bija 50 miljoni tonnu gadā deviņdesmitajos!
Bet tad es devu pavēli visādiem salašņām, kas sastājās manā fondā... ;)
Atceries, ka tu pastāvi tikai savā un Aivara iztèlē
Reiz bija laiks ,kad tādiem sorosiem vieta atradās Kaziņmeža pieskās...
Soros, 50 miljonu tonnu gadā 90-jos nu nekādi nebija. Rekordi bija 1983. un 2002. gadā (37-38 milj. tonnu).
interesanti kas būs pēc gadiem 5-10 ar ostu ? varbūt LEMBERGA ADVOKĀTS turpinās tur būt galvenais. bravo
Advokāts, kurš izshēmo sava klientu mantu ir zaglis un viņa darbība būtu jāaptur, bet par to lai lemj Šveicē. Mums vairāk jāuztraucas par to, ka mūsu uzņēmumi tiek izsaimniekoti, valsts tur neko nedara, jo tiek piepildītas pareizās kabatas. Reģionālā pārstāvniecība gan Meroni šobrīd ir vāja, tikai Kristovskis. Ir vēl Landmanis, bet tā kā vairs nav deputāts, tad noteikti kabatas nauda tiks apgriezta, līdz ar ko varētu zust arī viņa lielais "patriotisms".
Pēc tik ilga laika var gadīties, ka nekas vairāk nenotiek. Apjomiem krītoties, milzīgās infrastruktūras ostas uzturēšna padarīs to nerentablu
Starp citu, Rūdis jau pirms pusotra gada zaudējis advokāta statusu savā dzimtenē:
https://neatkariga.nra.lv/izpete/314547-meroni-vairs-nav-sveices-advokats