Ceturtdien uz kādu laiku bija traucēta "Swedbank" pakalpojumu darbība - tehnisku iemeslu dēļ ierobežota internetbankas, mobilās lietotnes, karšu un bankomātu izmantošana, bet problēmas jau ir atrisinātas un tuvākajā laikā nevar atkārtoties, informēja bankā.
Bija traucēta "Swedbank" pakalpojumu darbība
4Ka novēroja Ventas Balss, arī Ventspilī cilvēki vairākos veikalos nevarēja norēkināties ar Swedbank kartēm, kā arī nevarēja izņemt naudu no bankomātiem. Bankā skaidro, ka traucējumi pakalpojumu darbībā tiek novērsti - atjaunota karšu darbība un banku atkal ir iespējams sazvanīt. Pakāpeniski tiek atrisinātas arī internetbankas, mobilās lietotnes un bankomātu darbības tehniskās ķibeles.
Sākotnēji bankas mājaslapā bija paziņojums, kurā bija teikts, ka saistībā ar plānotajiem modernizācijas darbiem līdz piektdienas plkst.7 ir iespējami pārtraukumi Swedbank internetbankas darbībā. Taču vēlāk paziņojums tika nomainīts un tajā teikts, ka tehnisku iemeslu dēļ ir traucējumi Swedbank pakalpojumu darbībā. Īsi pirms pulkstens pusseptiņiem vakarā banka ziņoja, ka problēmas ir novērstas.
"Bankas darbinieki ir novērsuši traucējumus. Šobrīd atjaunota bankomātu, karšu maksājumu, internetbankas darbība. Sazvanīt var arī Klientu apkalpošanas centru," sacīja bankā. Tāpat bankā atzīmēja, ka "līdzīgas ķibeles" tuvākajā laikā nevar atkārtoties, jo tehniskā problēma ir novērsta un atrisināta.
Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcijas Cert.lv pārstāve Līga Besere norādījusi, ka patlaban nav konstatēti nekādi incidenti, kas mudinātu domāt, ka "Swedbank" noticis kiberuzbrukums.
Pēc aktīvu apmēra Swedbank ir lielākā bankā Latvijā.
Komentāri (4)
Ko mēs no tā visa varam mācīties?
Neglabāt naudu bankās,ja algu pārskaita uz kontu,tad noņemt algas dienā naudu nost,atstājot vien maksājumiem nepieciešamo summu,ko tūliņ pārskaitīt,un miers.
Kaut kā tā arī daru.
Banka kā maksāšanas instruments, bet ne uzglabāšanai.
Svešiem uzticēt savu naudu nav droši.
TIEŠI TĀ!!!
šīs nu ir tās ērtības, ko bankas nereklamē.