Līdzīgi kā pirms nedēļas, arī šodien valdība aiz slēgtām durvīm turpināja vērtēt iespējamo rīcību naftas vada Polocka-Ventspils jautājumā.
Valdība turpina spriest par naftas vadu
0Ekonomikas ministra Arta Kampara ("Vienotība") virzītais jautājums valdības dokumentu vietnē "eportfelis" bija nodēvēts kā "ierobežotas pieejamības informācija", un nekādi dokumenti pie tā publiski nebija pieejami. Vien redzams, ka šī jautājuma izskatīšanai pieaicināti par privatizācijas procesiem valstī atbildīgie ministrijas ierēdņi.
Pēc sēdes Kampars žurnālistiem vien atklāja, ka valdība turpina apkopot informāciju, izziņas process turpinās un "nav nozīmīgu pavērsienu".
Valdības sēdē šodien piedalījās arī valsts drošības dienestu vadība.
Kā ziņots, SIA "LatRosTrans" iepriekš prognozēja, ka naftas izsūknēšana no maģistrālā cauruļvada Polocka-Ventspils varētu ilgt aptuveni mēnesi.
Pēc naftas vada atbrīvošanas naftu paredzēts iesūknēt SIA "Ventspils nafta termināls" teritorijā esošajos naftas rezervuāros, kas savienoti ar "LatRosTrans" naftas cauruļvada sistēmu. Cauruļvadā gadiem stāvējusī nafta pagaidām tiks aizvietota ar slāpekli.
Jau ziņots, ka Baltkrievija iesniegusi notu Latvijai saistībā ar darbībām ap "Ventspils naftas'' cauruļvadu.
Atbildot uz Baltkrievijas vēstniecības bažām, Ārlietu ministrija (ĀM) norāda, ka strīds starp "LatRosTrans" un Balkrievijas uzņēmumu "Družba" jārisina civilprocesa kārtībā starp abiem uzņēmumiem.
Kā informē ĀM preses sekretārs Jānis Sīlis, strīds par to, kas un kādā apjomā drīkst rīkoties ar maģistrālajā cauruļvadā Polocka-Ventspils atrodošos tehnisko naftu, uzskatāms par civiltiesisku strīdu starp abiem uzņēmumiem.
Latvijas puse vienlaikus pauž cerību, ka šis strīds neietekmēs Latvijas un Baltkrievijas starptautisko tirdzniecību un ekonomisko raksturu nākotnē.
Jau informējām, ka Ventspils mērs Aivars Lembergs vērš uzmanību uz to, ka savulaik cauruļvadā esošā tehnoloģiskā nafta nekad nav tikusi privatizēta, līdz ar to, tā ir Latvijas valsts īpašums.
LETA, Ventas Balss
Komentāri (0)