Uzņēmums Scandlines palielinājis savu satiksmes pakalpojumu apjomu Baltijas valstu reģionā, un tagad rēdereja piedāvā sešus reisus uz Liepāju un Ventspili.
Satiksmes pakalpojumu apjoms no Baltijas uz Travemindi ievērojami audzis
0Lai apmierinātu augošo satiksmes pakalpojumu pieprasījumu Baltijas valstu reģionā, rēdereja Scandlines palielinājusi reisu skaitu starp Travemindi un Liepājas un Ventspils ostām līdz sešām reizēm nedēļā. Klienti tagad var katru dienu izņemot svētdienas nokļūt Baltijas valstīs.
2011. gadā Scandlines pieredzēja ievērojamu kravu pārvadājumu pieaugumu maršrutā starp Travemindi un Baltijas valstu reģionu. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pārvadāto kravas vienību skaits maršrutos uz Liepāju un Ventspili pieauga par apaļiem 43%.
Reisu skaita palielināšana maršrutos starp Travemindi un Baltijas reģionu ir daļa no Scandlines pārvadājumu stratēģijas pasākumiem. Scandlines izpilddirektors Sorens Polsgārds Jensens (Søren Poulsgaard Jensen) skaidro: „Palielinot reisu skaitu no Travemindes, mēs vēl labāk pielāgojamies tirgus prasībām un varam piedāvāt mūsu klientiem elastīgākus loģistikas risinājumus.“
Maršrutu Traveminde – Liepāja četras reizes nedēļā apkalpo prāmji M/V Ask un M/V Urd. To ietilpība pārsniedz 1598 kravas metru, un tie spēj uzņemt līdz pat 186 personām. Turklāt 2011. gadā darbību uzsākušais fraktkuģis M/V Watling Street divas reizes nedēļā nodrošina satiksmi starp Tavemindi un Venstpili. Tā ietilpība sasniedz 2255 kravas metru, tas spēj uzņemt 195 vieglos automobiļus un 489 pasažierus.
Niko Volbolts (Nico Wollboldt), Lībekas ostas uzņēmuma „Lübecker Hafen-Gesellschaft mbH (LHG)” noripināmu-uzripināmu/izkraujamu-iekraujamu (RoRo/LoLo) kravu nozares vadītājs teic: „Mēs esam ļoti priecīgi par Scandlines panākumiem. Tā darbība gandrīz tieši pirms diviem gadiem sākās ar diviem reisiem nedēļā, bet patlaban ir izvērtusies par noslogotu jūras satiksmes līniju.“
Panākumu pamatā ir ne tikai rēderejas sniegto pakalpojumu augstā kvalitāte un iespējas apkalpot visu veidu kravas, bet arī Skandināvijas ģeogrāfiskā stāvokļa priekšrocības ar optimāliem ceļu un dzelzceļa satiksmes savienojumiem. Volbolts piezīmēja: „LHG satiksmes pakalpojumu apjoms saistībā ar Baltijas valstīm un Krieviju pieaug. Mēs vēlamies pēc iespējas ātrāk kļūt par tirgus līderiem šajā Baltijas jūras ostu līnijā ar Vāciju.”
Komentāri (0)