Lai operatīvi veiktu padziļināšanas darbus kuģošanas ceļā Ventspils ostas tuvumā, no 22. aprīļa ostā bez gruntssūcējkuģa ''Dzelme'' strādā arī ''Vlieree''. Plānots, ka ārkārtas darbiem piesaistītais kuģis kuģošanas ceļu palīdzēs attīrīt no 30 000 kubikmetriem sanesto smilšu.
Kuģošanas ceļa padziļināšanai piesaistīts papildus kuģis
5Pēc siltās un vējainās ziemas šī gada pavasaris Ventspilī atnāca ar netipiski ilgiem stipri vējainiem laika apstākļiem, kā rezultātā daudz vairāk darba jāiegulda, lai kuģošanas ceļu uzturētu nepieciešamajā dziļumā. Lai šos darbus operatīvi veiktu, Ventspils brīvostas pārvalde izsludināja iepirkumu par ārkārtas padziļināšanas darbu veikšanu.
Līgums par darbu veikšanu noslēgts ar ''Nord Company Oȕ'', kas uz Ventspils ostu atsūtījusi gruntssūcējkuģi ''Vlieree'', plānots, ka ''Vlieree'' Ventspils ostā strādāt divas nedēļas.
76 metrus garais un desmit metrus platais ''Vlieree'' ir būvēts 1955. gadā kuģo zem Belizas karoga.
Ventspils osta ir dziļākā osta Baltijas jūras austrumkrastā, kas ir viena ostas konkurētspējas priekšrocībām, ko Ventspils brīvostas pārvalde var piedāvāt tajā strādājošajiem uzņēmumiem. Kuģošanas ceļa dziļuma uzturēšana ir viena no Ventspils brīvostas pārvaldes funkcijām, par ko tiek gādāts visa gada garumā, bet stipri vējainos laika apstākļos, kā tas bija arī šogad, darbu veikšanai nepieciešams piesaistīt papildspēkus.
Komentāri (5)
Kravas nokritušās par 40%, lielo kuģu vietā palikuši tikai mazie 2000 tonnīgie, a tērē naudu, lai padziļinātu kuģu ceļus? Te arī nav kāda shēma, no kuras Rūdim kaut kas atlec?
Naftas ieguvējiem nav kur savu produktu glabāt, tad kāpēc ne Ventspils naftas bāzē? Gaidīsim tankkuģus
Nu ja labs jautājums,vai Ventspils naftas uznēmumos ir brīvas uzglabāšanas tvertnes?
īstais laiks piepildīt!
....Kuģo zem Belīzas karoga....Pus pasaules kuģo zem ,,banānu,, lupatām mastos un strādā tur vergi.Lētāks darbaspēks ir tikai brīvostas pārvaldē un ,,Dzelmenieku,, vienīgais bonuss ka nav javandās pa pasauli dēļ tiem nabaggrašiem,bet var ik pārvakaru iekniebt sievai dupsī! Kādreiz tur bija patīkami strādāt Brīvostā ,kad pie ruļļiem bija foršākais un cienījamākais vecis A.Mačtams.Algas cēla,par cilvekiem domāja...Tad atnāca ,,jaunlatviešzagļi,,-visu piegrieza,pārvaldnieku pensijā....Kādreiz uz Dzelmes pavāri tā gatavoja ka večiem liekais svars radās,tad ,,gudrīši,,izdomāja ka pavārus nevajag un tagad komandu baro baznīcas zupas ķēķis-hahaha...Visur pasaulē par ko tādu kapteinis un citi šādu ,,novāciju,, ideologi Ventā peldētu!Jo tikai pie mums strādnieks nav nekas-ko liks to darīs un kā gribēs ta baros.
Beshenij Karasj droši vien esi bijis no tiem <čaklākajiem> un vienmēr visu vislabāk <zinošākajiem jūras vilkiem>, kas strādājuši uz Dzelmes. Tikai, ja saki A, tad vajag teikt arī B ... kāpēc tad, ja visu zini, nemini iemeslus par to <izcilo> pavāru aiziešanu. Varētu runāt vēl par visādām būšanām un nebūšanām, bet šī nav tā vieta. Ja esi godīgs, tad esi godīgs līdz galam. Ja esi vecis, tad atnāc pie manis, pasēdēsim un parunāsim. Neesi <tirgus sieva> ...