Zivju būda pie superneto
Neiesaku tur nevienam pirkt zivis, it īpaši kūpinātas butes! Virspusē uzlikuši vienu normālu, bet apakšā sapujušas, pilnīgi visas iekšā melnas un sapujušas. Kā nav kauna iesmērēt cilvēkiem. Vajadzētu painformēt PVD, lai vairs netirgotos tur, ja nevar normālu zivi pārdot! :@
Komentāri (49)
Arī es esmu iepircies šajā ,pie pārventas Superneto,zivju tirgotavā. Pirku kūpinātas reņģes. Izjuka rokās,nebija iespējams,ne notīrīt,ne nobaudīt.
Tas šmurgulis ir vārdā I...s,kurš tirgo tos "mēslus" pie Superneto. Par viņu bija stāsts,kā par labu biznesmeni.. :)
Intis viņu sauc,ja kādam piegriezies..
Uzticības tālrunis - 67027402
Drukāt
Zvans uz PVD uzticības tālruni ir ātrākais veids, kā Jūs varat mums paziņot par iespējamiem pārkāpumiem:
pārtikas tirdzniecībā;
dzīvnieku labturībā;
kravu kontrolē uz robežas.
Kas notiek, kad mēs saņemam Jūsu zvanu?
Zvanot uz uzticības tālruni, Jums atbildēs automātiskais atbildētājs. Pēc signāla atstājiet tajā savu paziņojumu - pēc iespējas precīzāku informāciju par to, kas (kāds pārkāpums), kur (pilsēta, iela, ja iespējams - pilna adrese, ja tas ir veikals - veikala nosaukums, ja bērnudārzs - tā nosaukums) un kad (datums) ir noticis. Mēs Jūsu sūdzību reģistrēsim un pārbaudīsim.
Ja vēlaties, lai Jums tiktu sniegta atbilde par pārbaudes rezultātiem, neaizmirstiet pateikt, kā ar Jums sazināties – tālruņa numuru, e-pastu vai adresi.
Piezvanot un izstāstot par notikušo, Jūs palīdzat mums veikt savu darbu. Paldies Jums!
paldies Pipars!
acīmredzot dibens viņam ir no
dzelzs ,un labi piesegts..
Labdien! Paldies liels par atsauksimi,jo līdz mums personīgi nav nonākusi tāda informācija ,par bojātu vai pēc jūsu teiktā “sapujušas”. Šajā gadījumā lūgsim bojāto preci atgriest tirdzniecības vietā ,lai varam atgriest naudu! Un palīdzēt noskaidrot nepatīkamo situāciju!
Lūgums saprast,mēs neparbaudam formus un nevaram zināt par ,kaut kādiem starpgadījumiem tāpēc būtu pateicīgi vērsties personīgi vietā, kur prece ir iegādāta!
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu
Uzņēmuma administrācija
Nav jāpārbauda "formus ",bet ir jāciena klients un jāseko pašiem līdz tirgotās produkcijas kvalitātei!
*Kalējs
Arī no jums neēsam saņēmuši sūdzību personīgi no tirdzniecības vietas,tādēļ bez atgrieztas preces nevaram jums palīdzēt un atgriezt naudu par bojāto preci!
Vēlos vērst uzmanību jums,ka Intis zivis netirgo,bet ir uzņēmuma īpašnieks!
Ar cieņu,
Uzņēmuma administrācija
Nav svarīgi kurš tirgo zivis,bet ir svarīga kārtībā ,ko parasti nosaka vadītājs vai īpašnieks!
Ja pārdevejai liek pardot 10 kg zivju ,tad tas viņai ir jāpardod.Ja nav izstrādāta kārtiba ko darīt ar nesvaigo produkciju,tad pārdeveja nevēloties par neizpārdotajām zivim maksāt no savas algas,sāk tās iesmēret pircējiem.
Tā kā ši problēma ir jarisina vadītājam vai īpašniekam!
Tu to zini vai tagad tikai izgudro murgus, lai būtu par ko kasīties?
Tie nav murgi!
Es neteicu ka tieši šis uzņēmums tā dara,bet tā mēdz notikt!
*Pipars
Vai esat strādājis pie mums kā pārdevējs? Domāju ka nē,un mūsu uzņēmums nekad nav licis maksāt par neizpārdoto produkciju,šobrīd tiešām varu pateikt ka runājat pilnīgas muļķības! Kā arī esam ļāvuši savām tirdzniecības pārdevējām izvērtēt produkcijas stāvokli!
*Lūgums jums kā patērētājam nemaldināt citus patērētājus ar saviem pieņēmumiem,jo tas ir tikai jūsu viedoklis kā tiek vadīts uzņēmums!
Jauku dienu vēlot,
Uzņēmuma administrācija
Es neteicu ka tieši jūsu uzņēmums tā dara,bet tā mēdz notikt!
Tad pastāstiet ,cik ilgs ir realizācijas laiks jūsu tirgotajai produkcijai,kā tas tiek ievērots un kur paliek neiztirgotā produkcija?
*Pipars
Kas jums liek domāt ka netiek cienīti klienti! Mums katrs klients ir svarīgs,ja tā nebūtu,šobrīd nemeklētu risinājumu šai problēmai! Bet nevaru palīdzēt attiecīgajai personai bez atgrieztas un uzrādītas produkcijas! Mēdz arī būt negodprātīgi cilvēki kas izmanto dažās iespējas sava labuma gūšanai!
Tāpēc vēlreiz aicinu personu ,kas ir iegādājusies bojāto preci tirdzniecības vietā doties uz turieni un atgriezt preci un saņemt naudu!
Jauku dienu
Uzņēmuma administrācija
Vai tad es apgalvoju ka tieši jūs necienat klientu?
Es pateicu vispārzināmu elementāru patiesību!
Bojāti pārtikas produkti var nodarīt kaitējumu pircējiem un sabiedrībai ir jābut neiecietīgai pret bojatu produktu tirgotājiem.
Ja Jūs tirgojat tikai labus un kvalitativus produktus,tad malači!
Bet ir pretenzijas no pircējiem,kas ir publiskotas forumā.
Un uz tām ir jāreaģe!
Ja negribat saindēties nepērkat no viņa tos mēslus fui
Žēl, bet nevaru atgriezt preci, tad jāiet no miskastes ķeksēt ārā, jo neturēšu jau mājās viņas. Nebraucu atdot preci uzreiz, jo degviela man izmaksātu dārgāk nekā iztērēju par tām zivīm. Bet nu bija tā, ka visas bija beigtas, ja pārdevēja pacilātu liekot maisā pa vienam, tad pamanītu, jo viena bija tāda, ka izņemot maisiņa sabruka. :(
Var atdot suņam,kaķam,ja tādi tiek turēti...
Tieši tādēļ tādi lupatnieki-kiosknieki ilgi neturas, ka izvēlas krāpt klientus. Zivju biznesā jau tā ir novērojamas grūtības, un ja vēl sāks smērēt klientiem sabojājušos preci, tad ļoti drīz jūs izputēsiet. Tas liecina par to, ka uzņēmuma vadībai ar izglītību-vadību ir ļoti švaki.
Es varu izvēlēties un ieiet tajā pašā sneto un nopirkt kaut vai ar ūdeni piešpricētas zivis, bet kuras nebūs smirdīgas un lai tur kā, bet būs ēdamas, bet jūs tur varēsiet demontēt savu smirdīgo būdu. Pēc tam atkal kauks, ka lielveikali šos izputinājuši.
TAS IR BRIESMIGI VPILI
Šados gadījumos vajadzētu veikt bojāto produktu foto vai videofiksāciju(jo kameras telefonos ir loti daudziem) un būtu vēlams arī apliecinājums ,vislabāk čeks,ka bojātos produktus esat pirkuši tieši minētajā tirdzniecibas vietā.
Nu es saviem dzīvniekiem tādas nedotu, pārāk beigtas, ja tur iekšā attaisot melna šķidra masa. Nav jau tā, ka man tikai pie šī pārdevēja tā gadījies, pie citiem arī esmu līdzīgas butes nopircis, saprotu, ka nevar vienkārši viņas pirkt. Esmu braucis pirkt zivis, kur viņi paši kūpina, tad jau ir svaigas un labas dabūtas. :) pēc visa spriežot šī ir bijusi pārdevējas atbildība, ja viņai ir ļauts vecās zivis izmest ārā.
Čeku nesaņēmu. Par foto iedomājos pēc tam, kad izmetu ārā, varētu jau atrast un uztaisīt foto, bet, ko tas man mainīs? Painformējis esmu, administrācija ir sadzirdējusi, cerams, ka viss mainīsies! :)
Nu tā viš i.
Bez foto vai video grūti būs pateikt kam taisnība!
Vārds pret vārdu!
Vai zivenieki pateiks ,ka viņu produkcija ir visizcilākā,bet biedrs Īsais konkurentu uzdevumā viņiem grib neslavu celt!???
Tāpec parasti vajag piefiksēt un informēt parejo sabiedrību!
Tad parasti mutes ir ciet!
Pagājušajā gadā mēs tur iepirkāmies pēdējo reizi. Nopirkām gan butes, gan stintes. Visu dabūjām izmest ārā.
Ar bojātām zivēm joki mazi.Gaļu,ja apstāvējusies un ar smaķeli,vēl var izlabot,bet zivis jāmet ārā,kaut nauda aizmaksāta.Citādi var iznākt,ka bikses rokās vien jānēsā.Tas labākā gadienā.