auto tehniskā apskate
Nesaprotu, kāpēc veicot tehnisko apskati darbinieki nelieto sēdekļa un stūres pārklāju,kā to dara visos auto servisos. Pārbaudītāja darba apģērbs un arī rokas ir netīras, īpaši pēc ritošās daļas pārbaudes slapjā laikā. Pēc tam speciālists sēžas automašīnā, apgrābsta visus slēdžus, stūri,drošības jostas un sasmērē salonu. Naudu iekasē lielu,bet servisu un tīrību nodrošināt nevar.........
Komentāri (18)
Pa to naudu,ko viņiem maksājam,viņiem vispār vajadzētu uz rokām ienest,nomazgāt, izsūknēt salonu,ietīt mīkstā dvielī un uz rokām iznest laukā.
Turpat uz vietas tad arī vajadzēja par to skaidroties.
Nabadzīte dzīva vēl esi ?
Pirmdien gāju apskati...
-iebraucu. Pats ieslēdzu visas gaismas.
-pārbaudīja drošības jostas
-tad viņš pats uzbrauca uz to drebekli
-apskatījās, rokās bija cimdi
-pēc tam novilka cimdus, nomazgāja rokas, noslaucīja
-iekāpa mašīnā, pabrauca uz priekšu, pārbaudīja bremzes
-izbrauca ārā, lai pārbaudītu atgāzes.
Neko nesaprotu....
Vēl kafiju uz ceļiem pietrūka pasniegt.
Nu jau kaija sa#irsa!!!
Man ir jautājums VENTTESTS vadībai.Vai vadība kontrolē savus darbiniekus-vai viņi domā ar galvu vai ir kāpostgalvas ? Šodien mana paziņa gaja tehnisko apskati. Viņam ielika ,,3 "par to ka kulbai ( būdai ) nevarēja nofiksēt aukšējo aizmugurējo vāku. Viņam auto ir no EST. Pirms tam viņš daudzas apskates izgāja bez pretenzijām .Varēja ielikt ,,2" nevis ,,3". Kaut kāds bezpreģels.Vai tiešām vaks var apdraudēt satiksmes drošību? Tas nozīmē, ja es norīta neaizgāju uz tualeti padirst,tad nedrīkstu sēsties pie stūres,Nenoliedzu ,ka auto jābūt kārtībā un drošai. Bet tomēr jābūt kaut kādai izpratnei. ĻOTI GAIDU INFO NO VENTTESTa.
Vēl par šo tēmu. Tad tauta runā taisnību,ka teh apskatei ir doti kaut kādi norādījumi ( plāns ), cik % jābūt izgāstiem. Jo atkārtotā apskate - tā ir peļņa. Vai ne ?
Tā gadījās,ka divus gadus pēc kārtas (sagadīšanās nevis p.h.)nedega viens no diviem numura apgaismojumiem.Pirmo reizi ielika divnieku,nākošajā gadā bija 1 un apskati izgāju.Tas laikam nozīmē,katram apskates inspektoram ir liellopa tiesības un viņš trūkumus var novērtēt kā grib.
Pirms gadiem 6-7 bija gadījums.Iegādajos OPEL FRONTERO tikko ,ka no Francijas. 3 gadus izgāju tehapskatu bez problēmām. 4. apskatē dabūju ,,2", jo uz priekšējiem spārniem bija aizkrāsoti pagrieziena rādītāji.Es, ka opaps, domāju , ka tie ir dekoratīvie elementi. Paņēmu acetonu un nomazgāju.Viss kārtībā. Runa ir par to, ka nav vienota pieeja pārbaudamajam objektam. Tas nozīmē,ja esi nobučojis inspektora sievu, tad apskati neiziesi. Punkts.
Es gāju pagasgad decembrī ar beigtu putekļu gumiju (pusasij) beigtu atsperi amortizacijai, cauru izputēju (dīzelis, atgazes mērija) , Un beigtu ķegu. Tas ir tas ko zināju ka vajag mainīt. Bet 2 ielika par to ka nedeg tālā gaisma, bojāta numura zīme.
Vajag iet mēneša beigās, tad mazāk čakarē, jo ir tiešām doti tie % ko vajag izgāzt.
Mana ģimene pārsvarā apskati brauc veikt uz Kuldīgu vai Talsiem , kaut kā attieksme ir citāda , par acīmredzamiem niekiem nepiekasās , daudzas lietas iesaka novērst neliekot atzīmi 1, bet kur ir jāliek 2 ,tur arī ir, neko darīt, Ventspilī dažreiz tiešām meklē "utis" tur ,kur to nav.
Vēl aktuāls jautājums ir par darba laikiem.Ventspilī nav neviena pagarinātā diena,nerunājot par sestdienām.Cilvēkam,kurš strādā no8 līdz 17 piecas dienas nedēļā,ir speciāli jāatprasās no darba,lai izietu apskati.Varēja vismaz kādas divas reizes mēnesī pastrādāt pa sestdienām.Arī šī iemesla dēļ daudzi brauc uz Talsiem!
Par darba laiku un attieksmi pret klientiem ir runāts daudz. Vai VENTTETS vadība nelasa šos rakstus un neizdara secinājumus ?
Opap, uzdod šo jautājumu tiešai Venttest līdzīpašniecei, proti, Ventspils pilsētas domei.
Vispirms jāuzina kapitāla sadalījums
Ja nemaldos, tad bija 50/50.
Dīvaini.