Ūdekas rēķini
Ir jau 17. marts, bet vēl nav rēķini par februāri. Rādījumi nodoti savlaicīgi. Pakalpojumu sniedzējs mierina:- pacietību un vēlreiz pacietību, gaidiet....
Ir jau 17. marts, bet vēl nav rēķini par februāri. Rādījumi nodoti savlaicīgi. Pakalpojumu sniedzējs mierina:- pacietību un vēlreiz pacietību, gaidiet....
Komentāri (8)
Visiem vienlaicīgi nekādi nevar būt.Man,piemēram,bija jau aizvakar,par siltumu šodien klientu portālā rēķins redzams,bet uz e-pastu vēl pagaidām nav.Ja viņi iekļaujas atvēlētajā posmā no 15-tā līdz 20-tam datumam,tadpārmest viņiem neko nevar.
Kaut gan klientiem būtu labāk,ja ātrāk varētu samaksāt,jo nauda kūst ātri...
Arī klientu portālā nav. Ir tikai par decembri un janvāri. Vai tad nebija rakstīts, ka rēķini būs līdz 15.datumam, izņēmums bija tikai pirmais mēnesisi-janvāris, kad kavējās saprotamu iemeslu dēļ. Interesanti, ka rādījumi jānodod 25.-27. datumiem, bet rēķinus saņem gandrīz pēc mēneša. Tāds darba stils.
Pašvaldības SIA "ŪDEKA informē, ka rēķini par iepriekšējā mēneša patēriņu tiek sagatavoti līdz nākamā mēneša 15. datumam, un to izsūtīšana notiek pakāpeniski, līdz ar ko dažādās mājās dzīvojošie ventspilnieki rēķinu var saņemt dažādās dienās, turklāt rēķina saņemšanas laiks atkarīgs arī no izvēlētā rēķina saņemšanas veida.
Pašvaldības SIA „ŪDEKA” šomēnes rēķinu izsūtīšanu uzsāka otrdien, 15. martā un līdz šim ir izsūtīti jau lielākā daļa no e-rēķiniem, savukārt, rēķini papīra formātā nodoti piegādei. Tādēļ vēlreiz aicinām Jūs būt pacietīgam, jo tuvākajā laikā rēķins noteikti būs Jūsu norādītajā e-pastā vai pasta kastītē (atkarībā no izvēlētā rēķina saņemšanas veida). Vēršam uzmanību, ka rēķini elektroniskajā vidē ir pieejami arī Klientu portāla sadaļā “Rēķini”. Uzklikšķinot uz konkrētā rēķina numura, rēķins tiek atvērts un arī pēc tam Jums ir iespēja to apskatīt jebkurā Jums ērtā laikā.
Tāpat aicinām ņemt vērā, ka šī ir tikai otrā rēķinu sagatavošanas un izsūtīšanas reize saskaņā ar jauno kārtību, kā arī informējam, ka marta sākumā tika veikti rēķina uzlabojumi, lai tajos varētu tikt uzrādīts sociālais pabalsts tiem klientiem, kuriem tas pienākas, tādēļ šis process joprojām notiek ļoti uzmanīgi un lēnām, lai neieviestos kādas kļūdas, kas vēlāk varētu radīt liekas domstarpības.
Interesanti, ka no "Siltums" jau saņēmu februāra rēķinu, bet no "Ūdeka" - nē.
Priekškam šitais čakars? Agrāk apsēdos pie datora, paskatījos visus rādījumus, samaksāju-kārtībā, tagad pilnīgs bardaks, katra instance sūta savā laikā. Žēl, ka mūsu valstī pakalpojumus neievieš cilvēku ērtībām un labklājībai, bet pakļauj sistēmas stulbumam, lietas notiek līdz absurdam sarežģīti.
Man rēķins nāk par ūdeni uz e-pastu, bet līdz šodienai vēl neesmu saņēmusi...
Es jau pie jaunās kārtības sāku pierast. Man patīk, ka ir rēķins, tur uzreiz visu redzu kas un kā - nav reizi gadā jāsazvanās un jāpārbauda. Ir bijuši gadījumi, ka kaut kas nesakrīt. Vienreiz Latvenergo gribēja noslēgt jau elektrību par pāris santīmiem, kas kaut kā ne tā man aprēķinājās pārejot uz eiro, vilkās līdzi kā parāds. Tagad, kad ir rēķins katru mēnesi, uzreiz viss redzams, ja kaut aks nesakrīt ar maniem pierakstiem!
Pacietību,tikai pacietību :)