Pilsēta un osta
Brīvostas pārvaldi pieminēju, lai nevajadzētu taisīt divas tēmas un pieļauju, k atiek sekot līdz ierakstīem. Tad lūk- sen un ļoti sen Padomju Ventā bija rubrika, nosaukums aptuvens "Mūsu ostu šonedēļ apmeklēja kuģi Stepans Halturins, Pablo Neruda, Ivans Mičurins, Luiss Korvalans un atveda un uzņēma tik un tik daudz kravas uz tur". Tad lūk- varbūt var atjaunot šo jauko tradiciju, lai mēs zinātu uz kurieni paredzēta akmensogļu krava pie Ventas tilta. Mēz varar atrast no kurienes tā ieadusies, bet kurp dosies, diemžēl ne. Paldies!
Komentāri (6)
Jā tas ir diezgan interesanti ka kuģels atved ogels un izkrauj ostā bet pēc tam varbūt cits kuģels šīs paš ogels aizved kur vajag. Varbūt sankciju slaloms.
Ogles piestātnē pie tilta?
Diez vai no Dienvidāfrikas Republikas vedīs šurp akmeņogles,lai iekrautu Krievijas dzelzceļam piederšos vagonos.
Tā būs mangāna rūda,arī senāk tādas kravas no tās pašas Dienvidāfrikas tikušas pārkrautas.
Mangānu,cik zināms,izmanto tēraudrūpniecībā.Vai tik lielkrievi no tā tērauda nevarētu izgatavo tieročus kaŗam pret mazkrieviem?Un kas to varēs izsekot?
Nav jau būtiski, kam pieder vagoni. Būtiski ir tas, ka pieder krava. Iespējams, ka mangāna rūda, neesmu speciālists, lai tik smalki pateiktu.
Prieks lasīt, ka ostas darbs interesē! Cik iespējams, šādu informāciju publicējam sociālajos medijos - brīvostas pārvaldes Facebook un Instagram kontos. Tomēr, lai cik arī mums pašiem brīvostas pārvaldē šāda informācija nešķistu aizraujoša, jāņem vērā, ka, atšķirībā no Jūsu pieminētajiem senajiem un ļoti senajiem laikiem, šobrīd ar kravu pārkraušanu ostā nodarbojas tikai un vienīgi privāti uzņēmumi, kuri ne vienmēr sīvas konkurences apstākļos vēlas vai drīkst (arī viņiem ir līgumsaistības ar kravu īpašniekiem) atklāt visas komercdarbības nianses publiski.
p.s. Ja ar kravu pie Ventas tilta Jūs domājat kravu 12.piestātnē, tad tās nav akmeņogles, bet mangāna rūda.
"2017. gada beigās ostā uzradās vēl viens jauns kravu veids – mangāna rūda, kas pienāk no Dienvidāfrikas republikas, bet tiek nosūtīta no Ventspils uz Krievijas Čeļabinskas apgabala metalurģiskajām rūpnīcām. Šīs kravas tiek apstrādātas 12. piestātnē, kas pēdējā laikā ostas leksikā ieguvusi jaunu nosaukumu – tilta terminālis, pateicoties savai atrašanās vietai pie paceļamā tilta." avots: https://www.portofventspils.lv/lv/jaunumi-un-notikumi/osta-ienak-daudzveidigas-kravas/
hmm..ogles vai rūda..bet šādā 18.gs raksturīgā veidā pārkraut videi kaitīgas beramkravas pilsētas centrā..absolūti nepieņemami!!!..atkal izceļamies..vienīgā vieta eiropā!..agrāk to darīja nakts laikā, jādomā lai netracinātu pilsētniekus..taga - vienalga..visa apkārte ar melniem putekļiem..un cik tonnas Ventā?..biznesmeņi hrenova!..labprāt dzirdētu VPB komentu..