Ventspils slimnīca
Kas notiek ar Ventspils slimnīca.
Šodien ievietojā slimnīcā pacientu. Radinieku nelaiž klāt un nesniedz radiniekiem pacientu stāvokli. Radinieki izmisumā un lielās bailēs pa pacientu. Slimnīcas darbinieks nejaukā balsī atsaka kādu ziņu un neļauj tuviniekiem apciemot. Slēpjas aiz COVIDA vārtiem. Vai pa ties ir tā ka radinieki nevar apciemot pacientu pat ar COVIDA sertifikātu un ar pilnvaru, kas ir saistīts ar pacientu ārstēšanu? Iesakiet kur griesties?
Komentāri (37)
Ja būs uz miršanu,tad varēs tikt klāt.Atvadīties,tā teikt.
Pienesumus tak var nodot.
Bet tur jau tā lieta ka ir jau uz miršanas robeža.
Nesen soctīklos bija raksts, ka e-veselībā jāieraksta persona, kas, ja nonāc slimnīcā, var zvanīt un interesēties un informācija tiks sniegta.
Vispār ļoti nomāc šī nenormālā, it kā datu aizsardzības vārdā, slepenība, ka neko nespēj uzzināt par radu stāvokli. Tas pats ar poliklīnikas izplatīto paziņojumu, ka pieņems tikai vecākus ar bērniem, ja būs bērna dokumenti klāt un vecāki ar pasēm, kur ierakstīts bērns. Varētu padomāt, ka bieži pilnīgi nesaistīti cilvēki ved bērnus pie ārstiem. Ja nu kādreiz vecvecāki aizvestu, bet arī pilnīgi bez vajadzības, domāju, ka ne. Vācijā, piemēram, neviens neprasa tādu murgu, kā birokrātija šeit.
Nu katram ir tiesības uz privātumu. Ne visi grib, lai viņa veselības vēsturi izstāsta katram, kas pazvana uz slimnīcu un saka, ka ir radinieks. Un katra atbildība ir sniegt šo informāciju par to, kam drīkst izsniegt un kādu informāciju, ar ko sazināties, ja notiek kāda nelaime, kas drīkst pieņemt lēmumus par to, kas ar cilvēku tiek darīts, ja pats nav pie apziņas.. Vai orgāni tiek ziedoti - katrs cilvēks ir atbildīgs par šīs informācijas sniegšanu. Turklāt, kur teikts, ka šis pacients nav pateicis personālam, lai nesniedz informāciju?
Un tas, ka ir ierobežota apmeklētāju plūsma - piedodiet, bet tas visiem zināms jau teju divus gadus! nevajag te izdomāt.
Jūsu pienākums ir iekomentēt zem katra mana komenta? Man tagad ir sava troļļu ferma?! :)
Ir sirds aicinājums izteikt savu viedokli komentāros, bet par jūsu kā fermas darbinieka pieredzi gan nemācēšu neko teikt.
Tā tak kārtējā lembergistu vaukšķe...
Nevis sirds aicinājums, bet nespēja noturēt mierā pirksteļus.
Toties pārkāpējus un noziedzniekus gan šī sistēma labi aizsargā. Slēpjoties zem datu aizsardzības.
Kā tieši? Mūsdienās tiesībsargiem ir iespējas atrast ikvienu
Šodien ievietoja un uzreiz gribāt zināt, kāds stāvoklis. Ārstiem jāizpēta, jātaisa analīzes. Ko var līdzēt tuvinieki slimnīcā? To vajdzēja darīt mājās, ja to prot
Izstāstīšu, ko var līdzēt.
Mamma pēc potes ar insultu nonāca slimnīcā. Protams, neviens klāt netikām, bet nu es centos saprast. Pa telefonu ar mani runāja laipni, situāciju izskaidroja, un man likās, ka iespēju robežās viss ir labi.
Kad viņu izrakstīja, tad uzzinājām: pamperus maina no rīta un vakarā. Dod urīndzenošus medikamentus, cilvēks guļ slapjā pamperā, skatās uz tuvinieku atsūtīto (personāls laipni palūdza) pamperu paku, bet pats nomainīt sev nevar. Ja es tiktu klāt, pati nomainītu.
No rīta noliek zāles. Vecs cilvēks, brillēm stikli kā pudeļdibeni, skaidrs taču, ka neredz. Pēcpusdienā sarāj, ka nav dzertas zāles, bet slimniece pat nav zinājusi, ka tur kaut kas dzerams nolikts. Ja es būtu klāt, redzētu un zāles iedotu. Tāpat palīdzētu paēst.
Tobrīd, vasarā, bija šaušalīgs karstums, un manu nabaga veco mammu nosēdināja sēdus pretī logam ar atvilktām žalūzijām, pašā saules speltē.
Ja es būtu klāt, es žalūzijas aizvilktu, lai pasargātu no izcepšanas.
Tie ir tādi sīkumi.
Ilona, gribi teikt, kas tas notika Ventspilī? Kuros gados?
Protams, personāls ir pārguris un māsiņas vairs nav tik smaidīgas kā agrāk, bet nu nelaipnas vai tā, ka nerūpējas, nu tādu variantu vēl nebiju dzirdējusi.
Marta P., tas notika pagājušā gada jūlijā.
Marta P., kā gan es varētu uzzināt, cik smaidīgas ir māsiņas, ja visa komunikācija notiek pa telefonu? Varbūt jūs neuzmanīgi lasījāt,- es rakstīju, ka ar mani runāja laipni, visu skaidroja.
Tālākais no mammas stāstītā.
Rakstiet sūdzību uz domi, adresējiet Sociālo lietu komitejas priekšniekam, dome to nodos tālāk izskatīšanai, un jautājums tiks atrisināts! Slimnīca saņems norādījumus, kā tālāk pareizi jārīkojas.
Tad jau cilvēks slimnīcā sen būs atstiepis kājas,kamēr sūdzība aizies līdz Centrālcietumam un cietumnieks atsūtīs savus norādījumus!
Nu protams kamēr izskatīs kurš ko ir pārkāpis un kamēr pieņems kādu lēmumu, tikmēr jau būs beigusies visā pasaulē pandēmija.
Pie mums jau visu dara gliemeža ātrumā
Labdien! Diemžēl pacientu un ārstniecības personāla drošības dēļ šobrīd pacientu apmeklējumi ir ļoti ierobežoti. Tā nav slēpšanās aiz Covid vārtiem, bet reālā situācija ar vīrusa izplatību, ar ko šobrīd nākas rēķināties, gan slimnīcai, gan pacientiem, gan pacientu tuviniekiem. Pacientus apmeklēt iespējams tikai īpaši kritiskos gadījumos, saskaņojot ar galveno ārstu. Informāciju iespējams saņemt, zvanot uz Uzņemšanas nodaļu vai nodaļu, kurā pacients ievietots. Tomēr jāņem vērā, ka arī šajā gadījumā slimnīcas iespējas sniegt informāciju ir ierobežotas personas datu aizsardzības dēļ.
Parād vispirms to vīrus pirms švepst melus.Cerams ka viss jūs čup ar melīgiem mediķiem būs iekš ķurķ uz viss mūž
Kur ir personas datu aizsardzība, kad katram apsargam, pārdevējam jāuzrāda kukū kods?
Tieš tā.Tik pat lab var arī prasīt tiem dumjiem apsarg tuberkuloz spravk vai izziņ ka nav slims a kād lipīg venerisk slimīb un pateikt,ka viņam nav tiesīb atrasties iekš publisk telp ,ja i slims.
Atbildot ilona kaķis Pirms 3 stundām, 58 minūtēm:
Konkrētus gadījumus slimnīca publiski nav tiesīga komentēt, tāpēc lūdzam informēt par situāciju, rakstot uz e-pastu [email protected],– kad, kurā nodaļā šāda situācija novērota, lai būtu iespējams to pārbaudīt un izvērtēt.
Insultniekus taču liek neiroloģijā, vai ne, slimnīca? Un ko jūs izvērtēsiet- neaizvilktu žalūziju? To, ka māsiņa nav pateikusi, ka noliek uz skapīša zāles, un pēc tam asāk runā ar slimnieku? Nu beidziet, nesmīdiniet.Tāpat jūs paši ļoti labi zināt, cik un kad maina pamperus; tāpēc izmeklēšana nav jāveic.
Mans ieraksts bija kā atbilde Kriskai, ko īsti tuvinieks var palīdzēt slimnīcā nokļuvušam radiniekam. Es varu redzēt un izdarīt to, kur algotam darbiniekam pietrūkst laika, izpratnes vai sirdssiltuma.
Ilona, ja problēma būtu īsta, tad gan mēģinātu to risināt, jo tīri cilvēcīgi būtu velme palīdzēt citiem, kā arī nebūtu problēmu komentēt ne laiku, ne nodaļu, jo nav jau nekas jāizdomā, ne tā?
Bet tā, kā uzspīlēti dzīvojat savā "patiesībā", tad tas liek domāt tikai to, ka tā ir tikai jūsu "patiesība", ko neviens nav piedzīvojis.
Vai ziniet, Marta, man tuvam cilvēkam arī bija tāpat. Ēdienu atnes, tas nav spējīgs pats paēst, piederīgo, kas varētu izskraidīt, arī nav. Un ko? Atnāk māsiņsanitāre : ko ta neēdat? un izlādē visu laukā. Tiek nopirkti vislabākie pamperi, tie nez kur pazuduši, jo uzlikti vislētākie, tādi kā bija 90to sākumā Gerkenā. Tā, ka nevajag te murgot. Zinām, kas tais slimnīcās (nobeidznīcās) notiek.
zini, šī nav pirmā reize, kad Marta P. visu zina labāk. Nav vērts censties pārliecināt slimīgi paštaisnu cilvēku, kurš nespēj pat tik daudz, kā izlasīt komentāra tekstu.
Taču neko sliktu nevaru teikt par komunikāciju ar medpersonālu pa telefonu. Manā gadījumā atbildēja uz jautājumiem, bija laipni. Par "ko ta neēdat? "man bija aizdomas, jo mamma nevarēja atcerēties neko vairāk, kā vienu ēdienu. Bet tas tikpat labi var būt arī veca cilvēka aizmāršība. Ar ēšanu palīdzēts neesot, to gan viņa stāstīja, jo pašai bija problēmas tikt galā ar ne visai pakļāvīgu roku; nu, kā jau pēc insulta.
Es tikai spriežu pēc loģiskas un cilvēcīgas rīcības - ja ir bijis kāds pāri darījums, kas slikts, tad par to runā ar to, kas to ir darījis. Ja apvainojat slimnīcu nolaidībā, tad būtu loģiski, ka būtu vērsusies slimnīcā, skaidrojusi, kādēļ kas tāds notiek, lai to atrisinātu. Nevis tagad portālos sūdzētos kā viss slikti, un brīdī kad slimnīca mēģina noskaidrot kas slikti, lai risinātu - jūs sakāt: "nav jēgas".
Nav jēgas risināt tikai tad, ja situācija nav bijusi.
MartaP, vai tiešām lasi, ko cilvēki raksta komentāros? Saki, kura labā tik ļoti visu laiku centies? Ja neesi pieredzējusi šādu situāciju, tad tas nenozīmē, ka citi ar tām nesaskaras un ne vienmēr ir laiks un gribēšana kādam kaut ko pēc tam pierādīt, ja tajā bridī ir citas svarīgākas prioritātes, kā aprūpējams radinieks. Tas, kas notiek slimnīcā, ja pats neesi klāt, pat arī nav nojaušams līdz brīdim, kad par to tev pastāsta.
slimnīca saka,ka jāsaskaņo ar galveno ārstu, bet vai ar ārstējošo ārstu nevajag saskaņot. kurš tad ārstē? runājot ,ka pēc vak cinācijas radās insults, infarkts, miokardīts - sirds ārsti drošvien saskarās bieži . Cēlonis šajā sakarā bija,ka uztaisīja poti un notika insults, tāpēc jau tuvinieki satraucas. Atkarībā , cik spēcīgi. ē-konsultācijās atbilde no Edītes Brikmanes ir,Pacientu tiesību likuma 5. panta trešā daļa, kas paredz, ka pacientam ir tiesības uz savas ģimenes un citu personu atbalstu ārstniecības laikā.
Atbalstu neviens nav liedzis. Bet personai ir jānorāda, kas ir tiesīgs saņemt informāciju par viņu veselības stāvokli.
Atbalsts ir, kad persona var sazvanīties, saņemt sūtījumus, nodot caur māsiņām kādu laba vēlējumu. Informācijas sniegšana par veselības stāvokli ir kas pilnīgi cits, tā ir ierobežotas pieejamības informācija, medicīnas personāls nav tiesīgs uz katru zvanu izklāstīt, kā kāds pacients jūtas.
Tā jau es ar varu pazvanīt katru dienu uz slimnīcu apjautāties "vai tad Sandra Harmonija nav pie jums, un kā tad viņai iet, kādas zāles dzer?" Un pēc tam ar to visu padalīties šeit.
ilona kaķis: tev un citiem ieteica rakstīt pa kluso e-pastā. Nav ko publiski apsriest nebūšanas slimnīcā. Mums taču ir kvalitātes kontrole, ar to pietiek, lai būtu kā vienmēr, kā parsti. Publiski drīkst pateicības un glaimus.
ieteica rakstīt e-pastā, lai var minēt konkrētu laiku un pacientu, publiski tos nepieminot, lai var izvērtēt personāla darbu.
No "man vienreiz kaimiņiene teica, ka vienā slimnīcā viens dakters tur šitā rupji pateica, tas droši vien Liepājas slimnīcā" nevar uzsākt dienesta pārbaudi Liepājas slimnīcā. Ir jābūt kaut kādai pārbaudāmai informācijai, termiņiem, dakteriem un pacientiem.
Martas Pē rakstīto neviens vairs nelasa.
Es šeit tieku uzrunāta vārdā, tici man- lasa!
Marta P. es vēlreiz gribētu precizēt, ko slimnīca izvērtēs, ja es iesniegšu sūdzību- jā, par ko? Par neaizvilktu žalūziju, nepateiktu informāciju? Jūs vispār esat normāla, ja iesakāt tā dēļ iesākt karu? Vai varbūt man jācer, ka mainīs kārtības rulli sanitārēm un liks 4x dienā slimniekam mainīt pamperus? Loģiski taču, ka nē (kaut gan varbūt vajadzētu paskatīties).
Norādu atkārtoti, jo jūs vai nu neizlasāt, vai tendenciozi pārprotat - mans ieraksts bija atbilde Kriskai par to, ko tuvinieks var klātienē palīdzēt savam ģimenes loceklim, kurš ievietots slimnīcā, nevis par to, cik tur viss slikt. To absolūti neesmu teikusi.
Ja vēlaties man aizliegt piedalīties diskusijā, tad šaubos, vai jums ir tādas pilnvaras.
Savukārt visus savus oponentus apvainojot melos, jūs radāt pirmkārt iespaidu par sevi, nevis to otru cilvēku.
MartaPē,kuč,būdā!!!