Tilta gājēja pārējās
Kuram ģēnijam ienāca prātā kaut ko tādu uzprojektet. Tas būs ritigakas pašnāvnieku pārējās. Tiešām kaut ko vēl stulbāku neesmu redzējis
Kuram ģēnijam ienāca prātā kaut ko tādu uzprojektet. Tas būs ritigakas pašnāvnieku pārējās. Tiešām kaut ko vēl stulbāku neesmu redzējis
Komentāri (38)
Tieši to pašu domāju. Debīliķu bars.
Esmu kājniekos,sen nav gājis pār tiltu.
Varbūt var paskaidrot situāciju?
https://media.discordapp.net/attachments/636210226567315472/872468437362954290/20210804_161748_HDR.jpg
Abas tilta puses taisa gājēju pārejas.
Tā Kristovskis sāk riebt ventspilniekiem par sūdīgiem rezultātiem vēlēšanās.
Nevar aizmigt bez domām par Kristovski?
Pie vizio gan sūdīgi piekļūt, liekas, ka tur būs tā vaina.
Šobrīd, no Pārventas nākot, kāds puskilometrs lieks jānoiet, lai piekļūtu tai būdai. Veloceliņš, kurš top, tranzītam uz Inženieru ielu, galīgi caur dirsu. Vispirms 3 luksofori jāgaida un tad atkal jāšķērso tranzīta iela.
Nu pagaidām remontdarbi tiek plānoti aktīvākajā tūrisma sezonas posmā, slēdzot tiltu daļai transporta - nu nav baigi pārdomāts lēmums attiecībā uz iedzīvotāju ērtību, ne?
Kas attiecas uz veloceliņu - ko Tu sagaidi, ka velo būs priekšroka uz visām ielām un nebūs ne luksofori, ne pārejas? Pilsētā, dzīvojamā rajonā? Un kā tad, lai pārvietojas gājēji? Kā automašīna, lai nokļūs pagalmos un šķērsielās? Luksofori un normāls un ļoti labs satiksmes organizēšanas līdzeklis ielās ar lielu transporta plūsmu, jo nerada avārijas situācijas, kur kāds, domā, ka viņu laidīs, vai paspēs - ja zaļš, tad brauc, ja sarkans tad stāvi - un viss.
Ļooti labi!
Ļooti pareizi!
Visiem ratiņstulbeņiem,ir jārēķinās ar vienu faktu-
visupirms-CILVĒKS!
tad-gājējs!
tad-velosipēds!
tad-motocikls!
tad-automašīna!
Nav jau runa, pa to ka mašīnam sūdīgak. Bet ganiem nedrošak, jo caur margām automašīnu šoferis redzēt nevar. Galu galā, tā ir tranzīta iela un vēl pietam tilts.
Tev ir bijusi sajūta, ka pēdējo pāris gadu laikā Brīvostā kāds lēmums tiek pieņemts ar domu, lai Ventspilniekiem labāk, drošāk, ērtāk? Nop!
Ej tu nost! Ja V-pilī stabiņus vēļ neliek, tad taisa gājēju pārejas uz tilta! Uz tilta, Karl, uz tilta! Parādiet to idiotu, kurš to izgudroja, lai varam šīs pārejas nosaukt tā vārdā. Kurš iedomājies, ka cilvēks, uzejot uz tilta nezin, kurp dodas???
Izskatās,ka gājēju ietves uz tilta arī remontēs vai atjaunos,bet-pa daļām,tamdēļ domātas pārejas,lai var mainīt puses.
Kur ir problēma tilta galā izvēlēties pusi pa kuru iet, ja laicīgi ir norādītas zīmes?
Vispār tas ir autovadītāja murgs. Arī kā gājējs tur pat tuvu nerādītos. Gribu oficiālu Csdd komentāru, vai tas vispār ir atļauts, jo nekur nav redzētas gājēju pārejas uz tilta. Katrā ziņā, drošība tur būs 0, ja vien šķērsojot tiltu nebūs paredzēts braukt ar 20 km/h.
Tad jābūt kādam, kas to kontrolē. Ja kāds brauks uz 20, tad kāds mēģinās to apdzīt. un tas būs vē bīstamāk. Ļoti nepārdomāti..
Es, kā gājējs, piekritu šai idejai. Pasakiet , gudrīši, kā es no Pārventas tieku ar kājām uz Rūpniecības ielu( sveču rūpnīca, celtniecības materialu veikalu)? Vai man jāiet uz lēju līdz Lāčplēša ielas luksofora? Nekas , piebremzēsiet . Jums tāpat liela brīvība dota- pa viaduktu - 70 km stundā. Beidzot varbūt būs kārtība
Tuneli tur mierīgi varēja izrakt. Ko ta nu vairs, aizbērts :)
Viss tiek projektēts caur auto logu, kājāmgājējs var iet ieskrieties.
Tur jau tā problēma. Ka šis risinājums nav drošs. Piekrītu, ka vajag risinājumu, bet šis nebūs tas labākais. Iet pāri 4 noslogotam joslām ir neprāts. Tagad jau varu pateikt, ka tur būs avārijas. Jo kā jau teicu, caur margām šoferi neredzēs gājējus. Sitais kļūs droši, ja tur būs luksofors ar pogu, bet diez vai tur tādu taisīs...
Mums daudz kam vajadzētu drošu risinājumu, lai ventspilnieki var brīvi un droši dzīvot un strādāt. Bet no Ostas puses citas prioritātes. Ne viņi kontrolē vai tās tvaika savākšanas iekārtas uzstādītas un mēs varam elpot, ne par to, kā droši pārvietoties. Tas tilta remonts jau braucamajā daļā bija traki dīvains, bet tagad vēl šis.. Nu tāda loģiska kārtība tur nav.
To Kriska
Pa viaduktu jābrauc ar 50 km/h, citas zīmes tur nav. Rets ir tas šoferis, kas ievēro noteikumus. Un jā, gājējs vai nu iet gar dzelzceļa staciju un šķērso Kustes dambi, vai arī paralēli Lāčplēša ielai pa gājēju pāreju.
Lai šis būtu droši, tur jābūt 30 zīmei. Citu variantu nav. Ja būs 30, vairums reāli brauks uz 50. Tad arī zem barejeras cerams neviens neizbrauks
Pa lielam skatoties, nekas jauns mūsu platuma grādiem. Taisot tiltu, lielo, grandiozo projektu, par gājējiem neviens nepadomāja. Tagad kaut kā caur dirsu labo savus kāšus. Malači. Labi sanāk
Tunelis nav jārok, tak abās tilta pusēs abos galos ir kāpnes, kur var nokāpt lejā, un otrā tilta pusē uzkāpt augšā.
Pārventas pusē nekādīgi neizdosies,tur viss nožogots.
Man domāt,ka gājēju ietves remontēs līdz tilta vidum papriekš vienu pusi,tad otru.Un no otra gala tāpatās.
Jā, tās kāpnes der gan invalīdu ratiņiem, gan velosipēdistiem gan bērnu ratiņiem
yolo
Der visiem,izņemot nespējnieku ratiņiem.
Divriteni var nonest,arī bērnu ratiņus var nodabūt lejā bez salaušanas,tik māmiņas gaužām nespēcīgas tapušas...
reku, šādai infrastruktūrai var/nevar tiek vērtēts pēc atbilstību standartiem nevis subjektīviem indivīdu viedokļiem
Nevienam ne riteņi, ne rati nav jānēsā, ir jāsakārto infrastruktūra atbilstoši VISU iedzīvotāju vajadzībām, arī cilvēku ar kustību traucējumiem, arī uz remonta laiku! Tā, lai droši ir visiem, kā autovadītājiem, tā pārējiem!
Domāju/ceru ka tikai uz remonta laiku!
Pačukstiet viduslaikos iesprūdušajām galvām, ka eksistē gājēju tilti un tuneļi
Tu gribi, lai uz neilgu remontdarbu laiku taisa gājēju tiltu vai tuneli? Tu saproti, ka tas būs dārgāk par pašiem remontdarbiem? Ja tas būtu uz pus gadu remonts, tad es saprastu... Kaut gan - to taisa brīvosta un tempi viņiem nav baigi žiglie..
Šobrīd ir pabeigti Ventas tilta remontdarbi brauktuves daļā virzienā uz Rīgu, tālāk notiks darbs brauktuves daļā virzienā no Rīgas. Šo darbu laikā, no 10.augusta, gājēju un velobraucēju plūsma tiks novirzīta uz tilta otri pusi, tāpēc abos tilta galos tiks izveidotas pagaidu gājēju pārejas. Šobrīd gājēju pārejas līnijas ir jau uzkrāsotas, tomēr tās būs spēkā tikai kopā ar attiecīgo ceļa zīmi. Tiklīdz tas būs iespējams, gājēju ietve un veloceliņš tiks atvērti kustībai un pagaidu gājēju pārejas tiks likvidētas.
Remontdarbi rada neērtības, tomēr mēs aicinām iedzīvotājus būt saprotošiem un uzmanīgi sekot ceļu satiksmes norādēm par ierobežojumiem. Tilta seguma atjaunošanas darbus plānots pabeigt līdz mēneša beigām.
Pagrūti gan būs sadzīvot riteņbraucējiem ar gājējiem uz tās šaurās ietves...
Cik labas ziņas. Paldies par atbildi!
..tad pamodās latvju tautas tēls-
Ventspils "Ostplēsis"!
Tas tā kā būtu tagad skaidrs.
Bet tas nemazina faktu, ka nokļūt līdz Vizio ar kājām no Pārventas nebūs ērti.
Izplāno maršrutu, var jau paiet pārdesmit metrus tālāk un normāli pa pārejām un ietvēm droši nokļūt kur vien vēlas. Ventspils nu gan nav vieta, kur būtu jāsatraucas, ka nevar nokļūt kājām ejot, viss ir ērti sasniedzams kā ejot kājām, tā ar velo, turklāt pa dažādiem maršrutiem, var izvēlēties ērtāko sev.
Tilta galos vajag piesliet pa kārtij katrā pusē, lai var pārlēkt pāri joslām.
Ir jau arī opcija ar maksas skrejriteņiem - brauc kaut vai apkārt pa aizsaules ielu. Kapeiku drāzējiem gan tāds garāks gājiens.
Tad man, ar velosipēdu braucot uz tirgu no Pārventas,vajadzēs 2 reizes tiltu šķērsot?
Vajadzēs mest krustu 2 reizes