Mācības klātienē
Tagad nu jau gandrīz gadu bērni lielos vilcienos mācās mājās, un daļa pedagogu strādā mājās. Kāda nu katram ir tā mācību/darba vieta, tāda nu ir. Vai pēc atgriešanās skolā klātienē nebūtu jāpievērš pastiprināta uzmanīta tam, cik "veselīgas" ir mācību klases un soli? Vai tiek vēdināti.. Centra sākumskolā vienu brīdi lika tos skābekļa mērītājus? Vai tādus varētu ielikt arī citur, lai redzētu, kad klase jāpavēdina, jo šis vīruss ir parādījis, ka par to ir jādomā un tas ir jāpieskata!
Komentāri (5)
Ahujeķ...bez komentāriem...
Izglītības pārvalde kopā ar Digitālo centru š.g. martā skolās un bērnudārzos ievieš automatizēto iekštelpu mikroklimata kontroles sistēmu. Ar sensoriem noteiks oglekļa dioksīda (CO2) koncentrācijas līmeni, iekštelpu gaisa temperatūru. Operatīvajiem datiem vizualizācijas ekrānos sekos līdzi iestāžu medmāsas un saimniecības vadītāji.
CO2 koncentrācija telpā ir objektīvākais izmērāmais rādītājs, kas liecina par ventilācijas efektivitāti – pietiekamu svaiga gaisa pieplūdi. Nepietiekama ventilācija izglītības iestādē tiek saistīta ar negatīvu ietekmi uz veselību, tostarp vispārēju nogurumu, paaugstinātu infekciju slimību risku, nemierīgumu, darba spēju samazināšanos. Arī iekštelpu gaisa temperatūra un relatīvais mitrums ir uzskatāmi par nozīmīgiem fizikāliem faktoriem, kas ietekmē skolēnu labsajūtu.
Sensorus uzstādīs 192 bērnudārzu rotaļu telpās, guļamtelpās un zālēs, kā arī skolās – 282 klasēs un zālēs. Pašvaldības finansējums projekta īstenošanai: 298 tūkst. eiro.
Kad mērīsiet CO2 koncentrāciju maskās?
Smadzenēs arī vajag izmērīt ...CO2 un ne tikai. IQ noteikti.
Uzjautrina lohi, kas ar riteni brauc vai pa ielu svaigā gaisā vieni paši iet...uzpurnī.
Ja esat masku fani, tad nelielu saprāta devu tomēr vajag, lai tās valkātu vismaz pēc kkādas epidemioloģiskās "loģikas".
Kaut gan, kāda var būt loģika neloģiskā norisē?
Maitā savus elpceļus, padarot tos uznemīgakus pret visa veida infekcijām, un tad inficē citus...