Ventspils reiss
Tas ir normāli, kad brauc mikriņš uz pieturu un redz ka cilvēks skrien uz to, lai iekāptu, bet viņš sekundi pastāvot brauc prom. Vienīgā reize, pēc ilgā laika, kad vajadzēja izmantot sabiedrisko transportu , bet kā vienmēr viss caur vienu vietu. Tā jau ir Ventspils, neko darīt, pilsēta ar rītdienu, var jau arī rīt braukt.... maršrutnieka numurs KA 1869, laiks 12.39, pieturvieta, pilsētas deviņstāvenes. 16.04.2019. Citreiz liekas, ka jums ir jāpiemaksā cilvēkiem, lai viņi izmantotu Ventspils reiss pakalpojumus.
Komentāri (15)
Nav normāli. Bet, šādas attieksmes, ventspilsreis šoferi ,gaida savu kārtu.Ja kāds iešaus tādam soferītim smadzenēs(kā Liepājā,ar pistoli) ,tad ,iespējams -sāks domāt... varbūt es esmu nekaunīgs un vainīgs??
Personai- vai šoferim jāatšifrē uz kurieni skrien cilvis- uz pieturu, veikalu, dzenas pakaļ izbēgušajam sunim(kaķim) vai skrien uz poda?
Es nezinu - man nav nekas slikts sakāms par autobusa šoferiem. Ir palīdzējuši iznest bērnu ratiņus - jaunajai māmiņai arī šāda vienkārša un sirsnīga palīdzība ir vērtējama pozitīvi. Un, ja izdodas nokavēt autobusu, it sevišķi, ja gaida 22 autobusu, tad nu gan nav liela brēka pagaidīt nākamo - lauku gaiss nevienam par sliktu nav nācis. :)
Nu jā , protams, kad skrien un māj ar roku, jo vajag uz darbu paspēt , un ar punci vēl. ... Ja jums viss ir labi, tad esmu priecīga par jums.
Es tur vienīgā biju un mašīnas arī maz bija, viņš redzēja
Pārbaudot GPS datus par minēto reisu, noskaidrots, ka autobuss Inženieru ielas pieturā pienācis 12:37 – tātad ar 2 minūšu kavēšanos. Tā kā pieturā neviens pasažieris nav bijis un intervāli starp reisiem šajā maršrutā minētajā laikā ir vidēji 6 minūtes, autobusa vadītājs, lai iekļautos savā grafikā, galapunktā neuzkavējās, jo aptuveni pēc 4 minūtēm no Inženieru ielas pieturas jau jāatiet nākamajam reisam. Ventspils pilsētas sabiedriskais transports, tajā skaitā arī maršruta Nr.22 autobusi, kursē pēc iepriekš apstiprināta kustības grafika, kas autobusu vadītājam ir jāievēro.
Atvainojamies par sagādātājām neērtībām un aicinām plānot braucienus savlaicīgi, kā arī vēlamies vērst uzmanību, ka darba laikā intervāli starp reisiem maršrutā Nr.22 ir nelieli - vidēji 5 līdz 7 minūtes.
Nu jā, kad man bija 10 soļi līdz viņam palikuši. .. Es domāju ka nekas traks nebūtu ja uzkavētos10 sekundes. Vidēji 5-7 minūtes, bet reāli cik? Viens pabrauc garām, gaidi min 10 ja ne ilgāk un pēc tam nāk vesels bars
Jūs,Ventspilsreiss, tos GPS datus variet iebāzt atpakaļ tam pašam džī -pī -es aizmugurē. Jūsu muldēšanai nav nedz sākuma,nedz gala. Savām acīm redzēju,pāris dedēļas atpakaļ, kā mazas pīlītes ,viena aiz otras kursēja TRĪS (3) mikroautobusi 22 maršuta. Intervāls nekāds=nulle minūtes! Dosim nosaukumu "Brīvdienu jautrais eskords.." Par jūsu sia "varoņiem"pie stūres nav jāraksta-jūs viņus paši ziniet un atbalstiet. Ir,protams, arī daudz labu,profesionālu un korektu šoferu jūsu uzņēmumā. Visa cieņa un gods tādiem!
Es domāju, ka der atcerēties, ka sabiedriskais transports nav taksis. Arī šoferi ir tikai cilvēki. Ja uz autobusu skrien pēdējā minūtē, tad, protams, ka iespēja nokavēt darbu ir reāla un ne jau šoferis vainīgs pie tā, ka pēdējā minūtē kāds ir izskrējis no dzīvokļa. Turklāt, uzsākot kustību - es parasti skatos kreisajā spogulī vai nebrauc kāds auto - nevis labajā spogulī. Domāju, ka sab.transporta šoferi dara to pašu.
Jā,Karīna Sleja,tieši tā. Visi sab.transporta soferi dara to pašu ko tu - no rīta skatās vannasistabas spogulī (kreisajā,saprotams))))
Arī ir daudz ko teikt par šo tēmu. Neskaitāmas reizes mēģināju noķert autobusu ārpus pieturas, 9 gadījumos no 10 šoferi vienkārši noblenž un aizbrauc tālāk. Bezkontaktu norēķinu termināļi arī ir kaut kāds cirks - samaksā, un tad gaidi 5 minūtes, kamēr šoferis to daiktu pārstartēs, jo tie vienkārši nestrādā. Bonusā vēl saņemsi pārmetošu skatienu ar tādu fizionomiju, tipa "kāpēc nevari norēķināties skaidrā, kā visi pārējie normālie cilvēki"?
Panaščik! Ar tām kartēm rēķināties visp.vāks!Cik ilgu laiku tas atņem, tai vietā lai pārējie pasažieri laicīgi varētu nokļūt darbā. Un nav jābrīnās, ka bieži nāk vienā strīpā, jo dēļ tādiem,kā sūdzības autorei,vienā vietā jāpagaida,otrā kamēr bars izkāpj, bars iekāpj, tad ar norēķinu kartēm kamēr izčakarējas,tās 6 min.izkūp,kad jau nākošais apdzen pustukšs, vai visp.tukšs,jo tas pirmgājējs ir savācis bariem pie katra staba, gaidījis kamēr viens pieskrien, tūlīt pat jau vēl viens skrien un mahājas un rezultātā uz priekšmu nekust, kavē tos pasažierus, kuri pieturā ieradušies laicīgi, lai tiktu uz darbu, bet kas spiezti gaidīt 6-10 min.ilgāk,nekā jāpienāk pēc saraksta, tā rezultātā sistemātiski kavējot. Runa konkrēti ir par 22.mikroautobusu,kuram 7.16 jābūt Sarkanmuižas d.pieturā,bet vēl nevienu rītu tas tā nav bijis,jo pārpildīts piegāzalējas pat 7.24,kad nākamais,kam pēc 6 min.jābūt,pustukšs pusceļā jau apdzen.
Es Jums saku,pasarg Dievs, no tādiem pasažieriem kā kalējs!
Atbilde Jevgēņijam Panaščikam.
Jūsu komentārā nav minēts neviens konkrēts fakts, lai varētu objektīvi izvērtēt sūdzības saturu. Lūdzam norādīt datumu, vietu, laiku, braukšanas virzienu, rakstot e-pastā [email protected] vai darba laikā zvanot pa tālruni 63622422.
Bieži vien pasažieri uzskata, ka visi mazas ietilpības autobusi var apstāties ārpus pieturām un balso jebkuru mazas ietilpības autobusu. Tāpēc atgādinām, pēc pieprasījuma ārpus pieturām apstājas tikai maršruta Nr.22 autobusi, un apstāšanās iespējama tikai vietās, kur to atļauj Ceļu satiksmes notiekumi un kur apstāšanās nerada draudus pasažieru drošībai.
Pašvaldības SIA “Ventspils reiss” ir pasažieru pārvadātājs un neapkalpo bankas termināļus, tāpēc arī nevar atbildēt par bezskaidras naudas norēķinu termināļu darbības ātrumu, u.c. ar šo pakalpojumu saistītām neērtībām, ko rada, piemēram, vājš interneta savienojums. Pakalpojuma sniedzējs par traucējumiem termināļu darbībā ir informēts.
Mhm