Pagriezienu nerādīšana
Es parasti neesmu piekasīgs, bet arī mans pacietības mērs nu ir pilns. Mīļie autovadītāji, par ko tieši jūs domājat iebraucot/izbraucot no cirukuļa un lielā tilta apļiem? Es pat nerunāju par korekti izbrauktu apli, bet par elementāru pagriezienu rādīšanu. Es braucu tur katru dienu vairākas reizes un vismaz 2 no 3 reizēm autovadītāji nerāda pagrieienu, izbraucot no apli (sevišķi pa mazo aplīti, virzienā no kuršiem uz tobago pusi). It kā jau sīkums, bet ja mēs abi aplim tuvojamies +/- vienādos attālumos un tas otrs pamanās aplī iebraukt pirmais, tad man ir speciāli jāapstājas līdz nullei tikai tāpēc, ka neprotat izmantot sviru, kas lielākoties mašīnām atrodas stūres rajona kreisajā pusē. Man uzreiz ir skaidrs, ka brauksiet manai izejai garām, bet dabā aizbraucat pa pirmo izbrauktuvi. Tas tiešām ir tik sarežģīti darīt citiem zināmu par savu plānoto manevru? Saprotu, ka tie apļi mums nav diezko izdevušies, bet cmon.. cienīsim cits citu. CP iesaku tur padežūrēt, uzreiz būs kārtība.
Komentāri (67)
Piekrītu. Tas pats, kad daudzi nerāda, izbraucot no tilta apļa uz Kustes dambi. Iebraukt gaidošie var tikai zīlēt, uz kuru pusi brauks.
Tāda sajūta, ka katrs iedomājas, ka ir vienīgie braucēji uz pasaules un ceļi piederētu tikai viņiem.
p.s. Par tiem, kas aplī rāda kreiso pagriezienu vispār labāk paklusēt :D
Jau vienreiz rakstīju, ka Zviedrijā 2/3 šoferu apļos rāda kreiso pagriezienu un tas starp citu arī atvieglo braukšanu, jo vari prognozēt viņa braukšanas virzienu. Iebraucot aplī rādīt labo ir stulbi, sevišķi mūsu mazajos aplīšus, jo var tikt pārprasts-citi var iedomāties, ka viņš taisās nogriezties pirmajā izbrauktu vēl.
Labojums - izbrauktuvē (ieslēdzās T-6)
Nu nez, nez. Lieki jāiespringst un jāvaktē kurā brīdī ir kreisais, kurā labais ieslēgts, manuprāt jārāda korekti un atbilstoši likumam - pirms maini virzienu. Ja brauc aplī, tad skaidrs, ka brauc pa apli. Ja grasies izbraukt, parādi pagriezienu un izbrauc, visiem viss skaidrs. A te brauc kā grib un citiem čakarē prātu.
Zanis Zubis! ja aplī ir 1 josla, tad tā, bet ja aplī ir 2 joslas un, braucot pa ārējo ar ieslēgtu kreiso pagriezienu, ir pilnīgi aplami
58. Kreisā pagrieziena signālam atbilst plecu līmenī sānis pacelta iztaisnota kreisā roka vai arī sānis pacelta un elkonī taisnā leņķī augšup saliekta labā roka.
59. Labā pagrieziena signālam atbilst plecu līmenī sānis pacelta iztaisnota labā roka vai arī sānis pacelta un elkonī taisnā leņķī augšup saliekta kreisā roka.
60. Bremzēšanas signālam atbilst augšup pacelta kreisā vai labā roka.
Ja grib visu dienu riņķot pa apli,tad iebrauc iekšējā apļa joslā un tik brauc,un nekas nav jārāda.
Vislabāk rādīt vidējo pirkstu!!!!
Tos apļus mums vispār nemāk braukt ! Aizbrauciet uz Rīgu kur ir 4 - 5 joslas , Jums Tur vāks ! Apļos ir 2 joslas , bet visi kā viens brauc tikkai pa ārējo radot sastrēgumus un riskantas situācijas ! Jaiet pa jaunu likt tiesības ! Pagriezienus ar nerāda , kauns .....
Virzienrādītāju nelietošana ir apkārtējo ignorance un nihilisms,vienaldzība. Kā saka - a man po par citiem. Vēl daudziem virzienrādītāju ieslēgšanu kavē telefona lietošana pie stūres, jeb ,,ofiss uz riteņiem''.
Diemžēl apļu izbraukšana ir un būs mūsu ,,sāpju bērns'' , jo viena daļa brauc pēc noteikumiem pa maliņu ,garām visām izbrauktuvēm, jo to viņiem atlauj noteikumi. Otra daļa prot izbraukt pa iekšmalu ,ļauj citiem iebraukt aplī , prot pārkārtoties un izbrauc to apli , lai gan dažreiz pirmie mēģina viņus nelaist jo redz viņiem ir taisnība. Tā nu mēs te mocāmies...
Pabiju kādu laiku UK, netālu no Getvikas dzīvoju, tur viens aplītis bij gluži kā Ventas tilta aplis, mašīnu ka biezs, bet visi izbrauc , tai skaitā pamanās parādīt gan kreiso vai labo pagriezienu.Pie viena tur bij jāpamanās ievērot luksaforu gaismas un nedod Dies ja esi pirmajā joslā mēģināsi nenogriezties pirmajā nobrauktuvē...
Nez vai mēs glupāki vai ietiepīgāki ?
P.P. pievienošu linku zemāk
Piekrītu. U. K. neredzēju nevienu vienādas nozīmes krustojumu, visur ir apļi, lielāki vai mazāki un izbraukšana tiešām notiek raiti.
https://www.google.lv/maps/@51.1677257,-0.17852,3a,75y,126.95h,86.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDYgwENuySz5CTUtu2-FxSQ!2e0!7i13312!8i6656
A ZIN,KAS MAN NEPATĪK: " KA LIEN TUVU MAŠĪNAI PIE PAKAĻAS. ES VIEN REIZ SPECIĀLI NOBREMZĒJU ! darīšu arī citreiz,ja kāds agresīvi līdīs pie pašas aizmugures un līdīs ilgi pakaļ! Tāpēc ievērojiet attālumu!
Nu ko lai saka - idiots!
nu ja pa pilsētu brauc uz 30 tad vienmēr būs kāds agresīvais aizmugurē, ar to jarēķinās. ja nejūties drošs uz ceļa tad kāp mikriņā.
zanis žuvis ir idiots, pats atzinās! ko tur teikt, tā ir, jo sava viedokļa nav, tikai īsas frāzes, šaubas kā jau pie vēģetatīvās nervu sistēmas distonijas!
Piekrītu Zanim un sinephaham.Ir redzēti šādi idioti pie stūres,parasti sarkanu,piepūstu ģīmi un pie sevis kaut ko murmina.Kādu distanci tu gribi,lai pilsētā ietur no tevis 50,100 metrus?Un ja mans reģistrators nofiksēs,ka tu bez iemesla esi bremzējis, arī tu nedabūsi apdrošināšanu un varēsi savu klaberkasti remontēt par savu naudu!
Vēl labāk ir pie krusta, uz divjoslinieka, sakrāt sev aizmugurē rindu un iedegoties zaļajam ieslēgt kreiso :))
svinphahal.... tu zin centrā tiešām ir vietas,kur ir jābrauc uz 30 pie skolām un bērnudārziem un citās vietās 50 , ievēroju visu kā vajag, un tāpēc SAKU, NESKRIENIET TIK TUVU PIE MANAS MAŠĪNAS aizmugures,jo nervi man var neizturēt, varu nobremzēt, izlēkt no mašīnas un tev iedot purnā!
Ja to vēlaties, tad izaiciniet reālajā dzīvē ,jo ar kulaku precīzi darbojos!
krusttēvam vilhelmam ir domāts šis punkts no CSN-
104. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:
104.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;
104.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.
Savukārt Guntim 403 un citiem ir jāatceras šis punkts-
105. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.
Vilhelms saskatījies jutūbā krievu roļikus.
Un vēl Vilhelm salīdzini savu spidometru ar GPS. Iespējams, ka tavai mašīnai (tā ir daudzām) spidometrs rāda par 6km/h vairāk nekā reālais ātrums. Un tad nebrīnies, ka tādai sēņu zupai visi rauj garām!
tādi kā tu parasti vairāk par roku plātīšanu aizslēgtā mašīnā nav darijuši. tadu agresīvu šoferi kā tu uz ceļu laist nedrīkst, veselības un garīgā stāvokļa pārbaude garantēta ja nervi netur dēļ tā ka lēnu brauc un citi lien aizmugurē :D
vilhelm, neesi tik agresīvs.)
Tu izlēkt no mašīnas vari, bet tas nenozīmē ka tas otrs darīs to pašu.
Diemžēl apļu izbraukšana ir un būs mūsu ,,sāpju bērns'' , jo viena daļa brauc pēc noteikumiem pa maliņu ,garām visām izbrauktuvēm, jo to viņiem atlauj noteikumi.
-----
Par ko vispār cepiens, ja noteikumi to ļauj?
Jeb gribās visā līdzināties UK?)
Kāpēc ļaudis brauc apli pa ārmalu?
Elementāri, jo iebraucot apļa iekšējā rindā, nav garantija,
ka viņus kāds laicīgi palaidīs viņiem vajadzīgajā nobrauktuvē.
kā es varu garantēt par to, kā tiek vadīts man aiz muguras braucošs auto?
Par tiem luksofora metriem runājot, ja pareizi atceros, tad autoskolā minēja 25 metrus pie 50km/h kā robežu, zem kuras vēl ir pieļaujams nebremzēt.
Nesen pārcēlos dzīvot uz Ventspili....tā kā Ventspilī brauc pa apļiem tas ir vāks...labi ja divas no desmit mašīnām pareizi izbrauc apļus...
#555
Kā ir pareizi un kā nepareizi?
Cik zināms autoskolā māca turēties pie labās malas.
#555
Kā ir pareizi un kā nepareizi?
Cik zināms autoskolā māca turēties pie labās malas.
Zinu vienu instruktoru, kurš sākumā māca braukt, lai nokārtotu eksāmenu, bet pēc eksāmena iesaka vienu braukšanu kā būtu pareizāk jābrauc, lai respektētu un cienītu pārējos satiksmes dalībniekus...
Davi..ja izbrauc pirmā izbrauktuktuvē tad jā...bet ja kādā no nākamām tad otrā joslā,pārkārtojies uz labo joslu tikai pirms izbraukšanas atiecīgajā izbrauktuvē
Nav aizliegts braukt pa ārmalu
Dāvi,ja nav aizliegts,tad tas nenozīmē ka tā arī jādara,pilnīgi piekrītu 555 teiktajam.