Ûdeka
Labdien! Sakiet lûdzu vai tas ir normàli ka mainot Ûdens skaitîtàjus akà , pèc maińas tiek piestàdîti rèkini par 89 kubiem ? Es katru mènesi maksàju rèkinus pèc man piestàdîtà Ûdekas rèkina, skaitîtàju nolasa attàlimàti, un tad pèkšńi uzrodas mistiski kubi? Kuram par to ir jàatbild? Vai tà ir mana vaina , ka dati netiek korekti nolasîti? Ûdekà man atbildèja , ka tas ir mans patèrèts ûdens un rèkins tàds ir. Es piekrîtu , ka mans patèrèts ûdens, bet vai tà ir mana atbildîba , ka tiek nolasîti nekorekti dati? Apbrîno Ûdekas atbildîgo atbilde, ka esot problèmas ar sistèmu , tàdà gadîjumà kam to sistému vajag un kàpèc mums iedzîvotàjiem ir no tà jàcieš?
Komentāri (22)
Nepadodies, cīnies. Nemaksā, bet brauc pie viņiem, ej no kabineta uz kabinetu un saki ka piesaistīsi juristu. Tu neesi vienīgā, kam tā noticis! Beigās izrādījās - šie paši nepareizi nolasījuši...un arī bez cīņas ūdekieši nepadevās.
Noteikti tā arī darīsim, jo maksāt netaisos , lai saved savas iekārtas kārtībā.
Protams, tas ir akmens Ūdekas dārziņā. Ir mēriekārta- ūdens skaitītājs, kurš uzstādīts pēc konkrētas adreses un ir ar konkrētu rādījumu. Ja šī iekārta ir verificēta un rādījums nav apstrīdams, tad samaksāt par to ko esat patērējis būtu cilvēcīgi korekti. Savukārt Ūdekai, kura ir uzņēmusies šo uzskaites kontroli un datu pareizu nolasīšanu vajadzētu uzņemties solidāru līdzatbildību par to, ka maldinājusi klientu un zelta vidusceļš būtu 50/50%.
Korekti ir nevis zelta vidusceļš šinī gadījumā, bet gan rūpīgi pārbaudīt, kur radušies šādi "brīnumi"! Ar 89 kubiem ūdens visticamāk var uzliet hokeja laukumu pirms sasaldēšanas ledū.
lienarudza, pa taisno pie Blumberga k-ga,es cinijos pusgadu, vienīgi viņš man palīdzeja, udeka nav ko darīt, tie maļ vienu un to pašu, paldies Blumbergam, viņš patiešam palīdzeja.
> Nif Nifs svarīgi saprast vai tas ir normāls patēriņš, vai anomālija... ja tas ir par gadu, tad nav nekas briesmīgs
Parasti rēķini pienāk reizi mēnesī.
Iet runa par to ka nevar ticèt atsûtîtajiem rēkiniem, nav garantija , ka turpmàk vis lasîsies kà vajag, jo Ûdekà netiek slèpts no atbildîgà cilvèka, ka sistèma nelasàs. Darbinieks ir galīgi neieinteresēts uzklausīt. Ja mans reàlais ūdens patērińš ir lielāks, vélos to arî redzèt rèkinos un maksàt korektu informāciju.
Labdien, Liene Rudza! Lai sniegtu Jums detalizētu atbildi par konkrēto situāciju, lūgums norādīt mājas adresi. Vai arī aicinām šajā jautājumā sazināties personīgi ar uzņēmuma Klientu daļu pa tālruni 63663010 vai rakstot uz e-pastu [email protected]
Paši pamanījāt, ka iesakiet viņai vērsties tur, kur viņa jau ir vērsusies? Tagad pēkšņi jūsu darbinieki kļūs ieinteresētāki risināt problēmas?
Mūsu mājsaimniecībā bija tāds pats bēdu stāsts par mistiskiem 80 kubiem. Sākumā bija uzlikts attālinātais nolasītājs, kas bija nobiris un it kā precīzi nefiksēja skaitītāja rādījumus, pēc tam uzlika citu skaitītāju (manis apmaksātu pie 30Eur), atkal akā tiek uzskaitīts lielāks patērinš nekā manā ienākošajā ūdens vadā. Pēc pāris mēnešiem pieprasīju,lai uzstāda skaitītāju ar pašu augstāko precizitāti, tādu pašu kā akā (atkal manis apmaksātu). Tik un tā katru mēnesi ir 3kubu starpība. Sliecos domāt,ka zemē trubās ir caurums un ūdens tur arī noplūst...savādāk nevaru izskaidrot kur pazūd tik liels ūdens daudzums... A Ūdekai viss vienalga. Atsūt draudu vēstuli par parādu un tiesas izdevumu segšanu...
Saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem ūdenssaimniecības pakalpojumu sniedzēja atbildībā ir maģistrālo ūdenssaimniecības tīklu apsaimniekošana līdz komercuzskaites mēraparātam jeb mājas ievada skaitītājam, savukārt par visām ūdenssaimniecības sistēmām, kas atrodas privātā īpašuma iekšienē, ir atbildīgs tā īpašnieks.
Lai izvērtētu katru konkrētu gadījumu, ir jāzina sīkāka informācija un jāidentificē Jūs kā klientu, tādēļ aicinām sazināties individuāli, rakstot uz [email protected] vai zvanot pa tālruni 63663010.
Mīļie cilvēki kādēļ Jūs slēpjaties, ja jau viss ko rakstāt ir taisnība . (Sliecos domāt, ka zemē trubās ir caurums)- Jums liekas ka tas ir Ūdekas darbinieku darbs pārrakt Jūsu dārzu un meklēt caurumus. Nopirku dzīvokli, vannas istabā tek krāns- neievēroju , nu protams rēķins, nu ko man tagad likt Ūdekai maksāt ka biju nevērīga.
Zinu man arī pirmā brīdī ir vēlēšanās kādu vainot, bet kad padomāju , pārsvarā jau mana vaina vien ir. Pirms sākt sūdzēties ir vērts aiziet un parunāt!
Bet paklausies, kāpēc man būtu jāmaksā par VIŅU caurām trubām?
Riktīgs Lops.. a kas tev teica, ka tās caurās trubas ir VIŅU???
Vajag paaicināt ciemos Bez Tabu , ātri vien visādas šmuces nāks gaismā , un dikti jau bail no publicitātes tādām ūdekām. Tāds ūdens patēriņš man ir pa gadu , bet ne jau vienā mēnesī, tas nav normāli . Kamēr nav normāli skaitītāji , tad nav ko skaitīt , bet vispirms sakārto visu ,lai cilvēkiem nav jāpārmaksā . Te jau tie treknie rodas , cilvēki labprātīgi samet viņiem naudu.
Novērots, ka apbrīnojami labprātīgi pakalpo treknajiem. Vai tiešām tie ir kalpu gēni. To aprakstījis nelaiķis advokāts A.Grūtups. Vērojot dzīvi mūsu pilsētā, ir vien jāpiekrīt.
Mans tèvs bija Ûdekà un izrunàja ar vadîdàju nodałà kur maina skaitîtàjus! Tur arî sañèma atbildi ka sistèmas nelasàs! Es saprotu ka tas ir manu vecàku patèrètais ûdens kurš uzkrájies nez kàdà periodà! Es kà meita to arî nomaksàšu, pati vairs ierasties nevaru, jo neesmu Ventspilî. Bet noteikti sekošu lîdzi rèkiniem un kàdi tie tiek piestàdîti.
Komunalajiem monopolistiem viss lasas pareizi, tas ir sev par labu
Es uzrāvos,laicīgi nenomainīju skaitītājus 300 eiro rējķins tagad ;/
Dzīvokļu īpašnieki arī regulāri maksā divreiz par vienu un to pašu ūdeni!
1x- ja kāds deklarē mazāk nekā patērējis - pārējie to samaksā kā starpību.
2x - nākammēnes negodīgais deklarē pareizu daudzumu un atkal samaksā par to pašu ūdeni, kas jau tika apmaksāts iepriekš kā starpība.
Kretīnisks bizness - bet legāls, diemžēl.
Izrok aku sētā un viss būs džimmī.