Konsultācijas
Labdien!
Mani interesē jautājums - konsultācijas skolā? Mani bērns mācās 1. ģimnāzijā, mans bērns slimoja nedēļu un centāmies mācībām tikt līdzi kā nu varējām, bet protams specifiskākus priekšmetus apgūt pašiem ir grūti, bet skolā tak piedāvā konsultācijas, manuprāt, lai bērni atgūtu iekavēto, bet bērnam aizejot uz konsultāciju tiek paziņots, ka konsultācijās var nokārtot tikai parādus vai kontroldarbus... ??? Un ja netiekot vispār līdzi, jāmeklē privātskolotājs! Vai tiešām konsultācijas nav paredzētas lai izskaidrotu vielu??? Mana kolēģe saka, ka arī viņa bērna skolā ir šāda situācija un viņa bērnu vedusi pie privātskolotāja. Kāpēc? Vai tas ir slēpts bizness lai skolotāji papildus nopelnītu?
Ar cieņu, mamma
Komentāri (13)
Mums vispār sākumskolas neatceros kurā klasē paziņoja bērnam, ka viss slimojot iekavētais ir parāds, kurš tāpat kā studentam, jānokārto! Kad painteresējos par noteikumiem, izrādījās tā tas nav viss, bet skolotāja palika pie sava. Painteresējies Izglītības pārvaldē, kā īsti tas ir, kam tad konsultācijas domātas.
Piekrītu, tam tā nevajadzētu būt, jo konsultācijas, pirmkārt, domātas, lai sīkāk paskaidrotu vielu, ne kārtotu parādus.
Katram skolotājam ir jānodrošina konsultācijas laiks,kurā viņam ir jāsniedz konsultācija,jāpieņem parādi utml. Visātrāk šo situāciju var atrisināt 3. veidos.
1. Ejiet pie skolotājas vai direktores un paudiet sašutumu,ja Jums nepriekrīt,tad sakiet,ka iesiet uz izglītības pārvaldi. (Parasti problēmas beidzas šeit.)
2. Otrs variants- ierakstiet skolotājas vārdu un uzvārdu šeit un būsiet pārsteigta cik daudz labāk pret jūsu bērnu izturēsies un cienīs.
3. Pēdējais variants ir doties uz izglītības pārvaldi sūdzēties,konsultēties. Nostrādās 100%.
Tikai un vienīgi OTRAIS variants!!!
Cienījamā skolnieces mamma! Piekrītu Jums,ka konsultācijas ir domātas mācību priekšmeta satura izskaidrošanai un individuālas palidzības sniegšanai, taču bieži paši skolēni vēlas uzlabot savus mācību sasniegumus un pārrakstīt kontroldarbus. Lai atrisinātu Jūsu komentārā minēto gadījumu, lūdzu atnākt pie manis uz sarunu,iepriekš saskaņojot laiku ( pieskaņošos Jums) .
Arī mūsu skolā tas pats, skolotāja nav ieinteresēta, kādam, kam tik ātri nepielec,ņemties. Vispār izbrīna fakts, ka no 31 skolēna klasē,vienā priekšmetā ir 9 nesekmīgi skolēni.Vai tiešām bērni ir tik muļķi, jebšu arī skolotājai vienalga, cik bērni apgūst obligāto vielu.? Ja skolotājām algu maksātu pēc sekmju reitingiem, un par katru nesekmīgo vilktu nost, varbūt būtu savādāka attieksme pret savu darbu?! Domāju, ka tad arī nevajadzētu privātskolotājus, kurus nemaz daudzi nevar atļauties!
Mūsdienu skolēna likumsakarīgs jautājums pirms pārbaudes darba: "Vai un kad šito varēs pārrakstīt?"
Labdien!
Ja radušās šādas situācijas un neskaidrības par konsultācijām, Ventspils Valsts 1.ģimnāzijas administrācija aicina vecākus uzreiz sazināties ar priekšmetu skolotājiem. Ja neizdodas savstarpēji panākt sapratni, lūdzam vērsties pie iestādes direktores P.Kopmanes, zvanot pa tālruni 63 622595 vai rakstot uz e-pastu [email protected] vai e-klases pastā, vai ierodoties klātienē Ventspils Valsts 1.ģimnāzijā Kuldīgas ielā 1.
Tādas tās māmiņas mūsdienās, vieglāk ir paust sašutumu VB, izbļaustīties anonīmi, nekā aiziet uz skolu, pajautāt, painteresēties vispār. Pa muti taču ne1 nesitīs, taču dažām ka tik paklaigāt...
Drukā te, ja tevi bezkaunīgi pasūtīs un neko nepaskaidros, bet tā,,,
Ko, interesanti, Jūs iesāktu 20. gs., kad vēl īsti nebija i-nets pieejams, kur izbļaustīties? Bērni kkā mācījās, un tika kaut kā galā ar savām problēmām, tgd par katru nieku jāklaigā forumā. UN NETICU, ka ne1 Jūs nav sadzirdējis, vnk Jūs pati nevēlējāties pacensties būt sadzirdēta.....
Vai maz mamma zina vispār, kā izskatās skolas direktore??? Šaubos,, nemaz no auto ne reizi nav izkāpusi,, tik zina kā bērnu izmest pie skolas un aizbraukt, tgd te bļaustās.
paskaties cik vienkārši cilvēks sakārtoja savu sāpi, ka nepilnu divu dienu laikā saņēma atbildi gan no direktores, gan izglītības pārvaldes un gan jau, ka mazais skolnieks nākamnedēļ būs apguvis iekavēto
metode kā panākt savu varbūt ne visiem pieņemama, bet ja rezultāts sasniegts, tad kāda atšķirība?
Kāpēc gan nevarētu "izķēzīt pa avīzēm" tos skolmeistarus?
Vnk salīdzinot tā saucamo obligāto vielu un tās pasniegšanas veidu toreiz,
kad mēs mācījāmies un tagad,
jāatzīst, ka to visu murgu ir sastādījuši tipi, kas vnk vēlas bērnus apgrūtināt ar mācīšanos nevis
i e m ā c ī t.
Vnk salīdzinot tā saucamo obligāto vielu un tās pasniegšanas veidu toreiz,
kad mēs mācījāmies un tagad,
jāatzīst, ka to visu murgu ir sastādījuši tipi, kas vnk vēlas bērnus apgrūtināt ar mācīšanos nevis
i e m ā c ī t.