Robežu ielas murgs
Tagad lai izbrauktu pa Robežu ielu,tas ir galīgi murgains pasākums.Saprotu,ka jāpaciešas un pēc tam būs labāk,bet kautkas nav kārtībā ar to satiksmes organizāciju. Sarkanais luksafors deg 4,5minūtes,bet zaļais tikai 40sekundes un tā tas ir no abām pusēm.Lai pēc 5ciem tiktu cauri ir jāsagaida vismaz divi zaļie,tas ir ap 10min.tikai pie pirmā luksafora tad vēl otrs...
Komentāri (65)
Ir jau gan murgs, a ko darīt. Veselu gadu un vēl bik būs jāceļas pusstundu agrāk, lai izstāvētos pie luksoforiem. Bet alternatīvas nav, tāpēc atliek paciesties. Protesti te tik un tā nelīdzēs.
Runa jau nav par protestiem,bet par to luksoforu darbību.Uzskatu,ka viņi strādā galīgi aplam.Pareizi noregulētu,un šo posmu varētu izbraukt daudz ātrāk!
Varbūt tev taisnība. Man šķiet, šoreiz ir paredzēts, ka daudzi turpina braukt vēl pie dzeltenā un sarkanā. Tā teikt - rindai galā. Tāpēc tie garie starplaiki.
Tur poličiem ar netrafereto vajadzetu pavizinaties!
Ir kads bariņš kas brauc pie sarkanā!
sūd stukač!pats tu tā dari!
Šodien plkst. 10:00 apsekojot objektu Robežu ielā un gaidot pie luksofora brīdī, kad iedegās zaļā gaisma nebija iespēja šķērsot luksofora braucamo zonu, jo pretī brauca cita automašīna. Šajā brīdī priekšā esošā netrafarēta automašīna, ieslēdza brīdinājuma signālu un aizturēja pārkāpēju.
P/i "Komunālā pārvalde" pārraudzībā nav satiksmes pārkāpumu konstatēšana un sodīšana, bet atbildīgās personas par šādiem pārkāpumiem ir informētas un šajā ceļa posmā notiek satiksmes dalībnieku kontrole.
Viss ir pareizi. Nevar iedegties otrajai pusei zaļais tiklīdz pirmajai iedegas sarkanais. Vēl tak tur kāds traktors/smagais tikko ir uzsācis braukt. Tas viss speciāli ir ar rezervi ierēķināts, lai nerodas situācija, ka no vienas puses vēl nav pabeiguši braukt, bet no otras puses jau dēļ zaļā brauc pretī. Tā vienreiz bija Rīgas šosejā uz Lielupes tilta. Mega uber korķis radās. NE uz priekšu, ne atpakaļ. Tāpēc arī ir ielikta rezerve.
Skaidrojam, ka Robežu ielas luksofora zaļā gaisma ir regulēta tā, lai laikā, kad iedegas zaļais signāls 40 sek. varētu izbraukt 15 automašīnas. Sarkanais loksofora signāls ir pakārtots pretī braucošajam transportam un šajā it kā 4 minūšu gaidīšanas ciklā nav liekas dīkstāves, jo šajā laikā pretī braucošā automašīnu plūsma brauc, drošības dēļ 10-15 sekundes ir rezervē, ja kāds autovadītājs pēdējā brīdī lielā ātrumā šķērso luksoforu.
Diemžēl šāds ir luksoforu gaidīšanas princips, atgādinām, ka vienmēr šajā posmā braucot jārēķinās ar 10 liekām minūtēm.
Piekrītu jau izskanējušiem viedokļiem, ka luksoforus varēja sinhronizēt, nevis uzstādīt kā pagadās! Ir absolūti muļķīgi, ka divas reizes nākas gaidīt pie sarkanā!
Kas nu tā par gaidīšanu , pasēdiet kādreiz Rīgas sastrēgumos , tur ne tikai auto uzvārās , bet paši vadītāji arī.Nevar jau gribēt ,lai to ielu salabo vienas nakts laikā , mieru tikai mieru , kā teica Karlsons ,kas dzīvo uz jumta.
Rīgas sastrēgumos lai sēž rīdzinieki,mums ir Ventspils.Šo remontu prognozē līdz nākošajam rudenim,tas ir vairāk kā gadu.Varbūt vajadzēja vienu plūsmu novirzīt pa vidusceļu,otru pa brīvo ielas daļu.Paliktu viens luksofors un tas jau būtu uz pusi labāk.
Skaidrojam, ka šāds variants ir ticis izvērtēts, ka Vidusceļš varētu kalpot kā apbraucamais ceļš Robežu ielas rekonstrukcijas būvdarbu laikā, bet diemžēl ne ielas parametri, ne seguma nestspēja šādu variantu neļauj veikt.
Kā jau ziņots, ceļa rekonstrukcijas dēļ, laika kavējums ceļā ir līdz 10 min., tādēļ laicīgi izbraucot un plānojot laiku ceļa remonts nevar būt pārsteigums, diemžēl šāda apjoma ceļa rekonstrukcija prasa savus ierobežojumus un neērtības.
Nejau tas ka nevar pagaidit,bet būtu noregulējuši,lai var izbraukt abus bez liekas gaidišanas,jo izbraucot vienu tu redzi,ka otraja jau iedegas sarkanais.abus sava starpā vajag noregulet,nevis katru posmu uzstādija katru pašu par sevi(kā sanaca-tā lai ir)
Nu sāpīgi jau tas,ka mūsdienu augsto tehnoloģiju laikmetā,kad laižam gaisā savus zemes māksligos pavadoņus,satiksmi regulē akmens laikmeta luksofori.Viņiem ir vienalga vai vienā pusē stāv 2 mašīnas,otrā 30,tie degs savas noteiktās sekundes abās pusēs vienādi.Varbūt efektīvāk būtu nolikt katrā pusē vīreļus ar rācijām (-: Ietaupīsies akumulatori un nebūs jāregulē luksofori....
šodien uz Lielupes tilta "vīrelis" aizgāja laikam pairst. Rezultātā 14 minūtes
pajem atvaļinājum,aizbrauc paceļo.Pasēd lidostas ,pie prāmjem ,un citur. Tad te tāv luksofor paliks makten ātrak..
Kur tie ātrie tikuši,kur tie lēnie palikuši!
Var tak pierēķināt vienmēr to lieko pusstundu ceļam klāt,vakarā ātrāk iet gulēt,lai no rīta laicīgāk uzceltos.
Ja būtu tikai no rīta un vakarā,tad paciestu,bet ja sanāk darba darīšanās reizes 2-3 dienā kulties uz to pusi,tad gan šī situācija reāli tracina.Neapskaužu arī BCL šoferus,kuriem nu jāmeklē visādi apkārtceļi.Vistrakāk laikam tomēr ir krievlauku TOP veikalam,kur mašīnas vispār vairs neapstājas.
Uz veikalu vietējie var aizet kā visi normāli cilvēki-kājām.Vai ar velosipēdu.
Tik pulka uz reizes nevajaga pirkt,lai būtu ar auto jāved.
Kāpēc neapstājas?
Neapstājas tāpēc, ka tas ir vidū luksofora darbības zonai, un grūti pēc tam izbraukt. Jāpēta, no kuras puses nāks mašīnas, jo izbraucot "uz dullo", vari nonākt mašīnu plūsmai pretim uz šauras brauktuves, kurai vienā pusē dziļa bedre.
Nezinu gan, pie veikala parasti stāv mašīnas un ne mazāk kā pirms tam. Ja cilvēkam ir pārāk grūti pagaidīt 3-4 minūtes, lai izbrauktu no veikala stāvvietas, tad tā ir viņa problēma, ne luksoforu. Pārāk esam izlepuši! Ja tās dažas minūtes ir par daudz, lai brauc cauri luksoforiem uz Ventspili un kaut vai uz Ugāli. Noteikti būs ātrāk!!!
Vietējie tur ir maza saujiņa.Lielākā pircēju daļa garāmbraucēji no Piltenes,Tārgales.
Piltenē un Tārgalē tak pašiem savi veikali.Nesaprotu,kamdēļ cilvēki tik steidzīgi,ka pat iepērkas,tā teikt,pa ceļam,garāmbraucot.
Nu redz pilsētniekam,kas iepērkas rimi,maxima,to nesaprast. Mazajos veikalos nav tik liela izvēle. kas ir vienā,tas nav otrā un otrādi.Bieži vien iznāk piestāt gan krievlaukos,gan Piltenes veikalā.Un ar visu to tiek ietaupīts laiks,kas būtu pēc darba jāpavada rimi burzmā.
Neapstājas tāpēc,ka veikals atrodas starp luksoforiem un lai no viņa aizbrauktu ir jāsagaida kad mašīnas sāks braukt attiecīgajā virzienā.Sanāca braukt arī šodien un tu re-viens luksofors noņemts,cerēsim,ka tā paliks nevis tikai uz sestdienu,svētdienu!
Bet tās bedres divās vietās uz melnās papildus zonas gan būvnieki varētu aizlipināt.
Informējam, ka šorīt no ceļa remontdarbu uzraudzības puses defekts tika apzināts, tuvāko dienu laikā, kad mazināsies nokrišņu daudzums, ceļa seguma bedres tiks aizvērtas un segums tiks izlīdzināts.
Paldies par ierosinājumu!
Oho, operatīvi gan. Paldies!
Ja jau reiz Kom_Pārvalde tik ātri spēj noreaģēt uz iebildumiem par bedrēm, varbūt ir arī cerība, ka var sarunāt luksoforu sinhronizāciju? Nē tikai es būšu bezgala pateicīgs!
Skaidrojam, ka luksoforu sinhronizācija nav iespējama, jo uzstādītie luksofori Robežu ielā ir autonomie/ pārvietojamie luksofori, kas strādā ar pāra sekcijām kas ir abos virzienos, bez interneta savienojuma.
Ko nevar ar internetu, var "v ručnuju".
Tiešām! Neprasu jau ultra modernus luksaforus! Vai tad gribat teikt, ka džekiem, kuri tos luksaforus uzstādīja, nav telefonu un viena mašīna, ar kuru izmērīt laiku, ko prasa braukšana no luksofora A līdz luksoforam B? Vienkārši pieraduši strādāt uz "atje*#s", tā teikt, lai tikai kaut kā būtu.
Ak kungs,kādas problēmas šajos laikos ar interneta pieslēgumu? Cits jautājums vai ceļu būves firma vēlas šādus luksoforus iegādāties. Viņiem jau šīs neērtības nav jāizjūt. Cik zinu tad siavia vadība sēž Rīgā un kas viņiem par daļu par kautkādu provinces pāķu neērtībām!
Jā, un vēl lielākas problēmas ir pierēķināt ceļā pavadītajam laikam 10-15 minūtes! Bet bez interneta šajos laikos to laikam ir grūti izdarīt!!! Ir gan cilvēkiem problēmas!
arcus tu galīgi stulbs esi,internets vajadzīgs gudrajiem luksoforiem,nevis rindā stāvētājiem.Izlasi Kom_Parvaldes komentāru!!!!!!!!
Tu galīgi neesi sapratis par ko rakstu.