STARPPILSĒTU AUTOBUSS
Gribēju noskaidrot sanāca nepatīkams gadījums jau vairākas reizes vairākiem cilvēkiem tā ir bijis ,braucu Vpils - Ugāle un vajadzēja izkāpt pieturā PIENOTAVA,bet šoferis atsaka tur apstāties jo redziet tas viņiem neesot maršutā.TAD MAN IR JAUTĀJUMS,KAM TAD VISPĀR TA PIETURA DOMĀTA JA LIELIE AUTOBUSI NEAPSTAJAS TIKAI MAZIE RAJONA MIKRIŅI..Paldies
Komentāri (22)
Bet no vienas puses loģiski. Pieturu ir nejēgā daudz. Ja katrā apstāsies, tad beigās līdz Rīgai būs jābrauc 5h kā minimums.
Sabiedriskā transporta uzdevums starppilsētu maršrutos ir nogādāt pasažieri no viena maršruta galapunkta līdz otram maršruta galapunktam pa iespējami īsāko ceļu un iespējami īsākā laikā. To nosaka likumdošana. Tātad - likumsakarīgi, ka šajā pieturā "rīdziniekiem" nav jāapstājas. Tā domāta novada maršrutiem. Cik ilgi tad autobuss brauks līdz Rīgai, ja apstāsies pie katra stūra?
Sveicināti!
ES PROTAMS AR SABIEDRISKO TRANSPORTU JAU SEN NEBRAUCU,BET MANAS DRAUDZENES - VĒL TĀDU IESPĒJU IZMANTO.
VARU SAPRAST ŠOS IZMISUŠOS CILVĒKUS,VISPĀR VARĒJA {GUDRĀS} GALVAS VAIRĀK PADOMĀT PAR VIENKĀRŠO TAUTAS DAĻU.
MAN TIEŠĀM NEĒRTI,KA MŪSU VALSTĪ VAR KAUT KAS TĀDS NOTIK.
Tev,krustmateflorence,jau nu tiešām nevajadzētu būt problēmai pārvietoties Latvijas teritorijā ar sabiedrisko transportu,jo garā vājiem,protams,ja ir grupa,tad vizināšanās ir par brīvu.
Snaiperim Novadnieka stils ;)
Un kas tur slikts,Nif nifs,ja ir vēl cilvēki.kuri līdzinās Novadniekam?Ceru ,ka tev tas netraucē.
Kādreiz bija tā, ka iekāpt varēja tikai maršruta noteiktās pieturās, bet izkāpt varēja jebkurā pieturā, tikai biļetei bija jābūt pirktai līdz maršrutā noteiktai pieturai, kas ir tālāk. Vai tas bija kādos noteikumos vai atkarīgs no pārvadātaja, to gan nemāku teikt, taču pats esmu tā izkāpis un citus redzējis ta darām?
Loģiskāk ir ja brauktgribētājs jau pērkot biļeti (vienalga -kasē vai autobusā) pasaka galamērķi . Ar vārdiem ,,man Ugālē'' vien ir par maz , jo Ugālē uz V-R ceļa ir trīs pieturas (centra,pienotava,slimnīca). Ja tas nav vietējais maršruts ,bet starppilsētu vai vēl jo vairāk ekspresis , tad braucējam ir jāzin ka katrā pieturā nepieturēs.
sāc čurāt šoferim uz kājs,srazu izlaidīs
Likumdošana nosaka, ka starppilsētu maršrutos tiek nodrošināta pārvietošanās no vienas administratīvās teritorijas uz citu vai no vienas republikas pilsētas līdz otrai pa iespējami īsāko un ātrāko ceļu starp galapunktiem (šajā gadījumā - Ventspils un Rīgas autoostu), kas ir ērti lielākajai daļai pasažieru. Tāpēc arī pieturu skaits ir neliels, un tiek apkalpotas pieturas ar lielāko pasažieru plūsmu. Pārējās pieturas iekļautas novada maršrutos.
Pietura “Pienotava” oficiāli nav iekļauta nevienā no “Ventspils reiss” apkalpotajiem reisiem, tāpēc autobusa vadītājam nav pienākums apstāties un izlaist pasažieru, kā arī nav tiesību uzņemt pasažierus. Atsevišķos gadījumos pieļaujams, ka pasažieris, kurš iegādājies biļeti līdz nākamajai tarifa pieturai, var izkāpt ātrāk.
Priekšlikumus, kas saistīti ar izmaiņām starppilsētu maršrutos, jāiesniedz pakalpojuma pasūtītājam - Valsts SIA "Autotransporta direkcija".
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Nu ja nevar pie pienotavas ,tad vismaz pie krejotavas varētu.Daudzās pilsētās izlaiž pie slauktuvēm,tas ir ,pie domēm un VID kantoriem.Ventspils varēja parādīt piemēru un laist visur,kur prasa.
Kāda vēl pietura Pienotava!? vai tas ir normāli tālmaršruta autobusā, ka līdz pusceļam uz Rīgu ir padsmit pieturas. Centos saskaitīt, bet tad apnika, pārāk jau daudz.
Citēju: "TAD MAN IR JAUTĀJUMS,KAM TAD VISPĀR TA PIETURA DOMĀTA JA LIELIE AUTOBUSI NEAPSTAJAS TIKAI MAZIE RAJONA MIKRIŅI."
Atbildu: "MAZAJIEM MIKRIŅIEM, JOMAJO! PATS TAK RAKSTI TO!"
:D :D :D cerams, viņa saprata :D
Kadi gan mes Latviesi esam burta kalpi!!! Tas butu tikai cilvecigi, ka izlaistu cilveku pietura,kura varbut nav japiestaj.Jo vietejie mikrini iet tikai divreiz diena. Busim tak vienreiz saprotosi un iecietigi viens pret otru!!! Tikai ta, mes veidosim patikamu dzivi musu milaja Latvija!!!
Tavs naivums tāds jocīgs,ka pārsmieties var.Saprotošu sabiedrību gribi.kura veidos patīkamu dzīvi Latvijā?
No vienas puses var saprast šo vēlmi. Savukārt tiem, kuri grib nokļūt Rīgā, un pēc iespējas īsākā laikaposmā, apstāšanās pie katra staba jau nu galīgi nederēs. Kurai pusei tad šinī gadījumā pienākas būt tai saprotošajai?
Kārtība ir tāda, ka starppilsētu busi nepietur mazajās pieturās.
Bet mes pasi - ta sabiedriba vien esam!!!! Viss ir ir atkarigs tikai un vienigi no mums pasiem!!!
Par to,kāda mēs esam sabiedrība,liecina vēlēšanu rezultāti,gan Saeimas ,gan pašvaldības.Ja sunim iedosi kaulu un pēc tam iespersi,tad nākošreiz tu vari piedāvāt to kaulu kaut pats smilkstēdams,bet suns neņems.Cilvēkam sasola pirms vēlēšanām dzīvi gandrīz paradīzes līmenī,bet neiedod neko no solītā.Un tā no sasaukuma līdz sasaukumam.Un atkal un atkal lielie solītāji ir pie varas un tik taisa vēlētājam uz galvas.
Tāda lūk sabiedrība,kurai patīk būt mēslos līdz ausīm.
Ja butu ta ,ka japietur Ridziniekam pie katra staba butu savadak. Bet tie ir tik reti gadijumi, un ne pie visam pieturinam ir izkapt gribetaji. Lai kalpotu likumam,ir jabut sirdsapzinai!!!! Par vienu minuti noklustot velak Riga, nekas nenotiks. Bet sagadajot otram prieku, gandarijums ir daudzreiz lielaks!!! Protams, tie ir tadi sikumi. Bet ta diemzel veidojas musu sabiedriba skaudiga, nenovidiga, launa.
Pēc būtības jau laiks ieplānots ar atliektiem galiem,ja jau reizēm pieturas vietā Pūrē autobuss stāv pat 15 minūtes,kaut pīppauzei pietiktu ar piecām.Nekas briesmīgs nenotiksies,ja vienu otru pasažieri izlaidīs no autobusa arī"mazajā"pieturā.
Nu piedodiet, Vili Sk{h}uja un Guna Purgaile! Esmu braucis pietiekami daudz maršrutā Rīga-Ventspils un otrādi, un, vienmēr pasažieri izlaisti vietā, kur nav tarifa pieturas!