Traumpunkts
Vēlētos noskaidrot ar kādām veselības problēmām drīkst iet uz traumpunktu, un kad traumpunkts ir tiesīgs atteikt palīdzību? Gribas zināt, savādāk liekas, ka darbinieces, kuras sēž traumpunkta reģistratūrā, ir kā dievi, kuras var izlemt, kurš saņems ārstu un kurš nē, vēl paņirgājoties un neliekoties ne zinis kamēr cilvēks sāpēs mocās... Labāk, protams, paklačoties savā starpā un padzert kafiju, un pēc tam pateikt ej pie ģimenes ārsta. A ko darīt tad, ja cilvēks dēļ sāpēm nevar nekur aiziet???
Komentāri (49)
nezinu par tiesībām izlemt, bet ir skaidrs, ka māsas tur ir ļoti neapmierinātas, ka tu tur velcies ar savām salauztajām ribām un piesārņo telpas vemjot asinis.
Par tiem bērniem, kam vajag izvilkt ērci vispār nerunāsim - vārguļi.
Jā! Esmu piedzīvojis, ka cilvēks sēž un asiņo, bet attieksme ir konkrēts pofig!
Vienīgais ko viņas var pateikt gaidiet ārstu.
A kur ārsts?
Sēdiet gaidiet.
Varbūt var vismaz kādu tableti iedot kamēr gaidu
Sēdiet gaidiet vai arī ejiet prom. Brauciet uz Kuldīgu.
Uz Kuldīgu-turp jābrauc šoferiem nodot analīzes uz alkoholu.
Runājot par šo tēmu, man jau vakar kā reizi gadījās nepatīkama situācija , ierodoties traumpunktā, attieksme vienkārši briesmīga , ka jūs varat strādāt un kā jums vispār nav kauna!!!! Cilvēks ierodas pats jau ar saviem spēkiem jo ir ieguvis šo nelaimi , asins plūst uz visām pusēm no rokas sāpes , satraukums , utt..... bet nekādas palīdzības, pirmkārt es jau nogaidīju 40 minūtes kamēr kāds pie manis pienāks klāt! Izskatījās ka personālam interese nav palīdzēt. Dzer tikai kafiju un pļāpā un vēl liek man gaidīt.. es gandrīz stundu gaidīju, cilvēki jau rinda stāv un gaida katrs ar savu nelaimes gadījumu bet neviens neliekas ne zinis un maksimāli lēni viss notiekas, kad es aiz sāpēm jau nevarēju izturēt, man vieglāk protams bija aizbraukt mājas un pašam sevi izārstēt. Tas nekas kad pirksts gandrīz karājas un vajag sašūt , bet es netaisos ar šādu attieksmi pie jums atkal braukt un gaidīt visu dienu kad kāds man sniegs palīdzību.. Gan jau līdz kāzām sadzīs.
Cilvēks tur var mirdams stāvēt un gaidīt bet neko nesagaidīsi.. nu ko lai saka. Paldies Jums par to ka “glābjat cilvēkus” paldies par jūsu attieksmi. Priekš kam jūs strādājat ja nespējat sniegt palīdzību grūtajā brīdī :(
Labdien,
Slimnīcas Uzņemšanas nodaļā palīdzību var saņemt ikviens, kuram nepieciešama neatliekama medicīniskā palīdzība, tātad ir notikusi akūta saslimšana vai trauma, vai hroniskas slimības paasināšanās. Gadījumos, kad nav apdraudēta pacienta dzīvība, var nākties uzgaidīt, jo medicīniskā palīdzība tiek sniegta atbilstoši noteiktajai prioritizēšanas kārtībai. Ja pacientam konstatēti dzīvībai svarīgo funkciju traucējumi (bezsamaņa, elpošanas traucējumi, masīva asiņošana, sirdslēkme, izteiktas sāpes u.c.) neatliekamā medicīniskā palīdzība tiek sniegta nekavējoši.
Attiecībā par personāla attieksmi, vēlamies aicināt pacientus, saskaroties ar problēmsituācijām, vienmēr par to informēt slimnīcas administrāciju un raksturot konkrēto situāciju. Ar slimnīcas administrāciju iespējams sazināties: rakstot e-pastu uz: [email protected], zvanot pa tālruni 636 22658.
Beidz dirst narkodīler! Tev tur arī ķīrurgi piedzērušies operē pacientus!
Gunti! Tāpēc jau to sauc par "anestēziju"! ;)
Nezinu kā katrā gadījumā, bet arī man reiz gadījās galvas trauma, pēc kuras tiku aizvests uz traumpunktu. Vislabākās atsauksmes! Iejūtīgas māsiņas, veicas pārsiešanu un apjautājās par sāpēm. Bija patīkami, ka ir tādi darbinieki. Protams laimums mazāk traumu!
Es nezinu,kas īsti Jums tur notika,bet es biju aizbraukusi pirms nedēļas ar muguras sāpēm. Iepriekš sazvanoties ar uzņemšanu,apstāstot situāciju,ka nevaru tajā dienā tikt pie ģim.ārsta,man teica,lai droši braucu. Atbraucu,knapi kustoties...Visi laipni ar mani runāja,gaidīja,kamēr es ļoti lēni aizkliboju līdz kabinetam visu izprašņāja un lika gaidīt ārstu.Kad atnāca daktere,tad visu izskatījās,pastāstīja un izrakstīja kas rakstams un vēlāk atnāca māsiņa sašpricēja un pat aizgāja sameklēt dakteri,jo biju aizmirsusi šo to pajautāt. Nevienam nekādas problēmas nebija...
Un vasarā arī dabūju vest bērnu uz turieni.Meita nejauši ierāva sev pirkstā makšķerēšanas āķi-un arī visi uzvedās super laipni,visi smaidīgi un jauki.Pat dakteris,kurš parasti nav tas smaidīgākais (uzvārdu nesaukšu) bija super jauks pret bērnu,smaidīja,jokoja un slavēja bērnu!
Ar to es gribu teikt,ka varbūt arī pašiem dažreiz ir vērts apdomāt savu attieksmi pret māsiņām un dakteriem...Viņiem arī mēdz būt ļoti grūtas dienas... Un runājot par māsiņām,kas sēž uzņemšanā-tas nav viņu kompitencē Jūs ārstēt,bet gan dežurējošā daktera darbs! Un iespējāms viņam ir arī citi pacienti,pie kuriem jāiet.Kad pabeigs ar viņiem,tad arī pienāks pie Jums!
tas bija tikai mans viedoklis. Esiet veseli!
Par attieksmi runājot, es runāju laipni. Piegāju pie lodziņa, nostāvēju tur ilgi lidz kamēr viņas izklačojās, un dabūju kādu pretreakciju tikai tad, kad noķēru vienu no darbiniecēm, kad viņa gāja ārā. Un atbilde bija tikai "ejiet pie ģimenes ārsta" un aizgāja tālāk. Gāju pie citas, kura tomēr apžēlojās un atļāva gaidīt ārstu, un arī tikai ar piebildi, ka tikai tāpēc, ka šobrīd maz cilvēku, un mēģināja iebiedēt ar to, cik man tas viss izmaksāšot- it kā 80 eiro, kaut arī beigās samaksāju uz pusi mazāk. Un par grūtām dienām runājot- ja būtu bijusi grūta diena, tad neķiķinātos ar kolēģēm, un tas bija rīts.
Pēc pieredzes, man 2 nedēļas sāpēja vēders. Traumpunktā nogaidīju 6 stundas. Teica, ka vēders var sāpēt arī mēnesi. Izmeklēšanā, man to vēderu paspaidīja un pateica, ka zarnu kolika.. un paprasīja 25 EUR. Un izrakstīja espomizan. Mums te ir riktīgi profi. Vēlāk pats uztaisot analīzes, bija vienkārši paaugstinājies ALAT un GGT līmenis. Nav brīnums, kāpēc bieži ieejot Ventspils slimnīcā, iziesi ārā biežāk caur morgu.
2 nedēļas sāp vēders un tad dodas uz traumpunktu!? Ģimenes ārsts domāts tādām lietām. Traumpunkts NAV domāts ielaistām lietām
E. K. To visu 2 ned.laikā varēji nokārtot ar ģimenes ārstu, jo traumpunktā sniedz neatliekamu palīdzību!!!
Vēdera izmeklēšana bija jāgaida 3 mēneši. + analīzes netika nozīmētas.
Kur traumpunkts vainīgs, ka ģimenes ārsts nenozīmē analīzes un neizmeklē?
Mūsu Ziemeļkurzemes slimnīcā izcila nau ko darīt. Nu tik tiešām. Ierodoties ar stipram sāpēm. Teica lai gaida. Sazinājās ar ārsti telefoniski. Atnāca un pateica kad nepieņems. Lai nākot tad kad vairs nevar izturēt. Nu laikam man bija jākrīt koridori pie zemes un jakliedz ka man sāp. Un tā arī pametu šo jauko iestādi. Sēž un ņirgājas, dzer kafiju un staigā pipedami. Un tas bija pats rīts. Un cilvēku nebija.
Pārsteidzoši tikai kad šajā slimnīcā pieņem augšā pie vadības cilvēkus, kas ir strādājuši vairākas Ventspils iestades un ir atlaisti no darba par alakhola lietošanu un par nagu palaišanu. Tādas personas tagat strādā Ventspils Ziemeļkurzemes slimnīcā. Prātam neaptveramas lietas kas tur vispār notiek. Nu tā tikai Ventspilī notiek. Tāda visatļautība un ņirgāšanās par cilvēkiem ir šeit. Un maksā par visu nežēlīgas naudas par ko??
Cik ir rakstīts, cik cilvēku sūdzas, šeit nekad nekas namainisies, tā arī viss paliks, tā necieņa, tas bravurigums, tā visatļautība, tā attieksme, tas necilveciskums. Visiem taču viss vienalga. Kā uzvarētāji tā tikai turpina strādāt. Apsmiekls ne slimnīca.
Viss atkarīgs no konteksta. Ventspils slimnīca un traumpunkta uzņemšana salīdzinot ar slimnīcām citur Eiropā ir ļoti augstā līmenī. Mums vienmēr pašiem šķitīs, it īpaßi krīzes situācijās, ka ārsti nedara pietiekoši, bet tas, kas mums ir pieejams, pie tam par nieka samaksu, ir ļoti augstā līmenī
Kādas vispār ir darbibas ,kas jāveic ,ja naktī ierodas ar griezīgām sāpēm vēderā, caureju, temperatūru. Rezultātā iesaka pretsapju tabletes un caureju aiztaisošas zāles, gaidiet pirmdienu un pie ģimenes ārsta. Šoks, naktī palaiž tādu uz ielas,kur diagnostika. Katru bezpajumtnieku uzliek uz aparātiem,kad no ielas ieved.Manas domas- ja nav neviena izmeklējuma,kas ar kuņģi, kā var ļaut kaut kādas pretsāpju tabletes, problēma turpinās ar visam zālēm visas brīvdienas, bet nu 2. reiz to cilvēku griezties traumpunktā neizdodas pierunāt, ko nu es traucēšu ar savām problēmām,kāda jēga, jau tad bija jāpierunā, lai brauc. Murgu murgs.Agrāk brinijos,kad paziņas teica, tikai ne te, brauc uz Rīgu. Nu būtu observācijā paturejuši, rentgenu uztaisījuši. Nu pirmdiena klāt, gaidīšu nākamo sēriju pie ģim. ārsta.
Humoristi.)
Ja tur saskrien vesels bars traumēto, īpaši tie - galvā un ar pretenzijām, loģiski - ir jāstāv rindā lai tiktu pie daktera.
Senāk redzēju, kā atveda ātrie vīrieti no Popes ar sirdslēkmi. Kamēr tur biju ap stundu neviens pie viņa nepienāca, kā vien ielika padusē termometru. Un tā viņš tur saļimis ratiņos arī palika, līdz devos prom pēc stundas. P.S. Mēs ar bērnu tur bijām jau ilgāku laiku pirms.
Nebija krīze, parasta ikdiena.
Slimnīcai jautājums, cik ilgā laikā tad jāsniedz NEATLIEKAMĀ palīdzība traumpunktā?
Pēc šī visa nesaprotu kāpēc skaitāmies sociāli nodrošināti, ja pal\idzību saņemt nevar, ģimenes ārsts pēc pieraksta pēc 2 ned. un jēgas nekādas.
Uzņemšanas nodaļās pacientu vienmēr būs vairāk kā ārstu, tāpēc pastāv pacientu iedalīšana grupās pēc palīdzības sniegšanas prioritātes. Uzņemšanas nodaļā vispirms tiek izvērtēts pacienta vispārējais stāvoklis un gaidīšanas laiks uz apskati vai ārstēšanas uzsākšanu atkarīgs no tā, kāds ir pacienta prioritātes līmenis. Kopumā tiek iedalīti pieci prioritātes līmeņi: augstākā jeb 1.prioritāte, kad palīdzība tiek sniegta nekavējoties, 2.prioritāte, kad palīdzība tiek sniegta 10-15 minūšu laikā, 3.prioritāte, kad palīdzību jāsniedz 30-60 minūšu laikā, bet 4.priortitātei palīdzība jāsaņem 120-240 minūšu laikā. Ja pacienta dzīvībai briesmas nedraud, kā tas ir 5.prioritātes gadījumā, tad gaidīšanas laiks var būt ilgāks.
Esošais plānojums slimnīcas uzņemšanas nodaļā neatbilst modernai un drošai pacientu uzņemšanai, tāpēc ERAF projekta ietvaros, kura plāns tika apstiprināts 2017.gadā, tika iekļauta Laboratorijas un Uzņemšanas nodaļas paplašināšana un pārbūve, kas padarīs nodaļas darbu efektīvāku, nodalīs smago un vieglāk saslimušo pacientu plūsmas, uzlabos pacientu drošību un ārstniecības kvalitāti. Šobrīd norit projektēšanas darbi un nākamajā gadā plānots uzsākt Uzņemšanas nodaļas un Laboratorijas pārbūvi.
Es ar bērniem esmu bijis vairākas reizes - normāla attieksme! Ar pārsistu zodu pieņēma mūs ātrāk, ar sāpošu pirkstu pagaidījām, kamēr kādam uzlika šuvi un pēc tam tikām pie sava rentgena. Viss kārtībā - saprotu, ka katram sava problēma aktuālāka, bet mēs nekas nezinām ar ko ārsts esošā mirklī aizņemts.
“Labdien, Ikvienam pacientam ir tiesības saņemt laipnu attieksmi ārstniecības procesā. Mūsu pacientu viedoklis un gūtā pieredze mums ir ļoti svarīga. Slimnīcā katra sūdzība tiek izskatīta individuāli. Tikai saņemot situācijas detalizētu aprakstu, mēs varam maksimāli objektīvi izvērtēt konkrēto gadījumu, konstatēt trūkumus un veikt nepieciešamos uzlabojumus. Tāpēc vienmēr aicinām informēt slimnīcas administrāciju, rakstot slimnīcas vadībai adresētu iesniegumu, raksturojot situāciju, konkrēti norādot laiku, kad esat vērsušies pēc palīdzības un kas saskarsmē ar personālu Jūs neapmierināja.”
Tak beidziet vienreiz pļūtīt auzas!
pirmkārt, ļoti žēl ka viss ko slimnīcas vadītājs šobrīd var izdarīt ir nosūtīt kautkādas standartizētas atbildes publicēšanai.
Kad slimnīcā vadībā bija E. Tad viss bija sakārtots un darbinieki bija daudz maz līmenī, jo zināja, ka tas tā nepaliks.
BET TAGAD valdes priekšsēdētājam ir pilnīgi po un nav spējīgs paņemt pie dziesmas savus darbiniekus.
Tas, ka cilvēks atnāk ar milzīgām sāpēm, un ka viņam nevis palīdz, bet aizdzen pie ģ.ā.;
Tas, ka traumpunktā skuķenes skraidīt skraida pīpēt un dzert kafiju, klačas uz pilnu klapi, TAS IR FAKTS!, aizej klusās stundās - tur neviens nesēž, jāgaida, kad no kautkurienes atvilksies -NAV KĀRTĪBA;
Tas, ka ārsti tur ir izlaisti, un kad uz traumpunktu apskatīt akūtu pacientu nākas gaidīt teju vairākas stundas, kad ārsts vai nu izgulēsies vai arī saņems rokās savu - NEGRIBU, bet atnāks, IR FAKTS!
Ā un kārtējā vadības atruna - mums trūkst medicīnas darbinieki, tāpēc, kaut sūdīgi viņi, nevar atlaist.
Šeit ir nevis ārstu vai māsiņu vaina, bet GAN VADĪBAS VAINA, ka nespēj sakārtot savu iekšējo sistēmu un NESPĒJA kontrolēt darbiniekus. NESPĒJA viņus izsaukt uz pārrunām un NEGRIBĒŠANA noņemties ar problēmām. Tāpēc gadu no gada, nerisinot lietas, arī darbinieki sāk palaisties - iestājas brīvā griba, nevis turēšanās pie hipokrāta zvēresta. Es negribu saukt vārdus, bet ir ārsti kas tur ir forši, bet ir tādi, kurus ieraugot, nav saprotams, kā viņi notur savas pozīcijas.
Ir labi stāsti, bet ir ļoti daudz neapmierināto, kas tieši norij savas emocijas, un tas viss - medicīnas personāla pofigisma un neieinteresētības dēļ.
Šeit nav precīzi runa par traumatoloģijas nodaļu, dažas tur ir super-māsiņas, iejūtīgas, bet gan par uzņemšanu, attieksmi un sistēmu kā tādu.
bet iedzīvotājiem, kam ir kāda nepatīkama saskarsme ar uzņemšanas nodaļu, iesaku to visu, kaut slepus, bet uzfilmēt. Atgādinu- audio ieraksts NEDERĒS pierādījumiem. Audioieraksts NAV pierādījums.
Jo rakstīt kautko ventasbalss nav jēgas - visu laiku būs kārtējās atrunas - nāciet pie vadības.
Bet kad tik daudzi cilvēki sūdzas par darbiniekiem - VADĪBAI, acīmredzot vadība ir vienkāršī akla un ignoranta, lai vismaz veiktu iekšējās pārrunas.
No Popes ar sirdslēkmi? Kā cits apmeklētājs to tik labi var zināt?)
Un arī tad konkrētais dakteris var būt aizņemts , teiksim, ar sirdslimnieku no Tārgales.
Vajag bišķi padomāt par mediķu darba specifiku.