Poliklīnika
Sakiet lūdzu kad beigsies šitie murgi,un vienreiz sāksiet strādāt,tā kā tas ir pieņemts Eiropas Savienībā.
Zvanot uz poliklīnikas reģistratūru, gandrīz vienmēr tiek atbildēts viens un tas pats murgs."Atvainojiet,visi operatori ir aizņemti".Kuri visi?Cik es zinu tad tur atrodas viens cilvēks.Un no kura laika,viens cilvēks ir visi?
Uzgaidiet?Cik ilgi? Kamēr novecošu?Brīžam liekas,ka mūsu pilsētā dzīvo vairāk miljoni iedzīvotāji,un mūsu nabaga poliklīnika,ir pārslogota no darba.
Kad šis murgs beigsies???
Komentāri (12)
Nu nezinu, nekad man nav bijusi problēma sazvanīt reģistratūru. Vienmēr ar pirmo paceļ. Par ģimenes ārstiem gan cita runa, tur gan grūti sazvanīt un pierakstīties uz vizīti, jo reti tiek pacelts. Un tad lieki visu laiku jātramda reģistratūra, lai sazvanītu ģimenes ārstu.
Labdien!
Gadījumos, kad reģistratūras telefonlīnija ir noslogota, lūdzam izmantot automātisko atbildētāju. Pēc uzaicinājuma teksta jānospiež taustiņš „1” un jāatstāj ziņa. Noteikti jānosauc arī tālruņa numurs, uz kuru atzvanīt. Tiklīdz tas būs iespējams, reģistratūras darbinieks ar jums sazināsies. Tāpat, ja iespējams, aicinām zvanīt pēcpusdienās un vakaros, jo tad telefonlīnija nav tik noslogota (reģistratūra strādā līdz plkst. 19.00). Ar reģistratūru var sazināties, arī rakstot ziņu uz e-pastu [email protected]. Atsevišķiem pakalpojumiem pieejams arī elektroniskais pieraksts portālā www.piearsta.lv.
Paldies par sapratni!
Nu ar to atzvanīšanu gan ir, kā ir. To var izmantot, ja sēdi mājās ar visu savu info, kura reizēm nepieciešama pierakstam, un vari gaidīt atzvanu. Ja mājās sēdēt nevari, ko dos atzvanīšana nezin kad? Ja esi mašīnā pie stūres, darbavietā, kur troksnis vai nevari katrā laikā runāt pa mobilo, un ir daudz citu variantu, kad atzvans neder.
Protams, neesmu rakstījusies pie visiem speciālistiem, bet pierakstam ir jāzina personas kods un speciālists pie kura grib pierakstīties. To jau var nosaukt, kad atzvana. Var jau būt, ka ir kādas saslimšanas vai speciālisti, kur kas vairāk jāpiesaka..
Ja kopējais operatoru skaits ir 1, vai tad tas nav viss?
Piekrītu Riebeklim. Ģimenes ārstu dažkārt nevar sazvanīt poliklīnikā. Vien privātpraksē, kuri nestrādā poliklīnikā.
Piemērs: ģimenes ārsti aizvieto asistente, kura atbild uz zvaniem (ne jau ģimenes ārste un izvēlas uz savu galvu ko tālāk) tikai līdz plkst. 11!
Un tas ir tikai gadījumā, ja līdz šiem 11-tiem esi sazvanījis poliklīnikas reģistratūru, vai tā ir atzvanījusi un beidzot tā asistente vienlaikus ir pacēlusi klausuli.
Ir jāsakrīt uzreiz trim faktoriem, lai uzklausītu asistente. Ja tas neizdodas līdz 11-tiem, zvani nākamajā darba dienā. Ja esi zvanījis piektdien, un pa starpu nav svētki, tātad pirmdien, kad sazvanīt ir gandrīz neiespējami. Uz poliklīnikas ģimenes ārstu sazvanīšanas iespēju godīgi varētu rakstīt "Laimētava"...
Bardaks. Nu kā tas nākas, ka savu ģimenes ārstu nevari sazvanīt absolūti no piektdienas 11 līdz pirmdienai, ne pat to asistenti. Un tā saucamais konsultatīvais ģimenes ārstu tālrunis zāles , lai cik nepieciešams, neizsniedz ne recepti. Ieteikums, ka
jāgriežas slimnīcā vai jāsauc ātrie dēļ receptes vai slimības lapas draud ar pamatīgu rēķinu vai pat likuma pārkāpuma pantu par atbildīgā dienesta nepamatotu izsaukumu.
Kad beidzot varēs piezvanīt uz ārstes kabinetu (kaut vai asistentei)"bez starpnieka"? Mēģinājumi mainīt ģimenes ārstu no poliklīnikas cau Latvijas e-veselību internetā nav izdevies.
Riebekli. Nebeigsies, kamēr pats nenobeigsies. Vai nospļausies kā visi un sapratīsi, ka nav jēgas.
Marta pē atkal nesaprot, ka nav runa par personas kodu. Nu mūžīgi kaut ko nesaprot.
Varbūt ieteiksim šitai Martai pē tomēr beidzot kaut reizi apmeklēt "visus speciālistus"?!
Šajā reizē laikam tiešām nesapratu. Ģimenes dakteriene nav poliklīnikā, līdz ar to sanāk tur tikai pierakstīties pie speciālistiem un tad tā atzvana funkcija ir laba, jo jānosauc tik personas kods un pie kā gribu pierakstīties, to jau gan varu nosaukt, kad atzvana. Nesapratu kāda vēl informācija var nebūt pa rokai, kad atzvana. Iespējams, ja ģimenes ārsts ir tur, tad citādāk, to nu dien nezinu, to kārtību.
Te ceļ traci: "Zvanot uz poliklīnikas reģistratūru, gandrīz vienmēr tiek atbildēts viens un tas pats murgs."Atvainojiet,visi operatori ir aizņemti".
Nu bet tas tak skaidrs: ja tā ir slimnīca, tad visi ir aizņemti ar to, ka OPERĒ! Kur tad vēl operēt, ja ne tur?!
Jā gan ,apgraiza žīdēnus!