Mani uztrauc tas, kas notiek ostā – Latvijas dzelzceļš pirms gada atlaida daudzus darbiniekus, osta arī ir kļuvusi manāmi klusāka un tukšāka – kāpēc tas tā notiek? Nevar būt, ka pie visa ir vainojams kovids…
Izbrīna, ka vēl ir kādi cilvēki, kas nezina un nav pamanījuši, kā Jurašs ar Bordānu 2019. g. brauca izlūgties sankcijas no Trampa toreizējās administrācijas. Izlūdzās ar', un te rezultāts: kravas pagalam, darbavietas pagalam, bet JKP sev sit uz pleca!
+19
-3
ayk24.05.2021, 17:47:52
Es ļoti ceru, ka visi šie viltus profili pēc vēlēšanām pazudīs kopā ar visiem muļķīgajiem tematiem, kas tiek atkārtoti ar apskaužamu regularitāti. Ventspilnieki, manuprāt, būtu daudz priecīgāki, ja šie resursi, kas tiek izmesti šim vājprātīgajam mobingam un pilsētas un ostas tēla graušanai, tiktu novirzīti pilsētas un ostas patiesai attīstībai un sakopšanai.
+6
-17
sranskis24.05.2021, 19:10:21
Klusums būs vēl ilgi! It īpaši pēc Riņkas demonstratīvā Baltkrievijas karoga noņemšanas. Sekas bija gaidāmas- izraidīts vēstnieks u.c. diplomātiskās misijas pārstāvji. Būtu pa kluso kādu baltkrievu oligarhu vai kādu citu Lukam tuvu stāvošo papresējuši vai aiz īkšķiem pakarinājuši kādā klusā saliņā un pastāstījuši, ka tā nedrīkst darīt!
+5
-17
Opaps24.05.2021, 19:11:43
Bordāns, Jurašs un vēl viens otrs ,it kā latvietis, klausās , ko teiks lielvara Rietumos , jo viņiem ir slepens plānis , ka sagrābt pasauli zem savas tupeles. Bet viņi nesaprot, ka viņi kļūst nevajadzīgi , tad arī viņus novāks.
+2
-1
Larijs Kukarans27.05.2021, 00:18:54
bordāns latvietis,tas ir kaut kas:) pasē droši,ka latvietis,bet mani jau nepiešmauks,joske:)
+7
-8
Trauklupata25.05.2021, 01:19:34
Nu derētu pakasīties vēl ar kādu valsti,un pēc tam cītīgi gaidīt tranzītu caur ostu.
Sory,bet būs vien jāpierod pie šādas tukšas ostas.Tās ir sekas.
+15
-3
yolo25.05.2021, 09:02:00
Ventbunkers laikam arī slēdz savas durvis. Cik tur cilvēki paliek bez darba? Aprobežoti domāt, ka tagadējā tukšā osta ir kādu sankciju nopelns, nevis gadiem ilgas izsaimniekošanas sekas
+3
-5
Trauklupata25.05.2021, 13:33:44
Muļķis esi vai?Kas tad tavuprāt laida cauri Ventspilij tranzītu ko,ES? Tiešām???????? Kuras valstis jūsuprāt ir vislielākās eksportam ko? Ne,Krievija? Ne,Baltkrievija? No kurienes tad jūsuprāt nāca: Kālijsāls Akmeņogles Nafta Gāze Amonjaks Stulbi esat vai?Nesaprotat no kurienes tas viss nāca?
+11
-3
yolo25.05.2021, 13:44:14
Muļķis acīmredzot esi tu pats. Jā, kravu izcelsme visiem ir skaidra, bet kādēļ šeit kaut ko kraut, ja zem katra pārkraušanas uzņēmumiem gadiem ir bijuši vietējie starpnieki un liekēži, kas padarījuši šo ostu neizdevīgu. Dažu labu ambīcijas traucējušas izveidot valstisku tranzītu kā tas ir Lietuvā. Vajadzēja Krieviem atdot Latrostransu un Ventspils termināļus jau sen atpakaļ par velti vai puscenu un te vēl ilgi nekas nebūtu apstājies, bet nē- bija ambīcijas. Nejauc lūdzu pimpi ar pirkstu, gudriniek.
+4
-3
Tā viš i!25.05.2021, 16:52:24
Oi, tas gan nav labi.. Iedomājieties, cik cilvēku paliek bez darba. Rīgā jau viss noteikti vienkārši izskatās, izputina reģionus un viņus jau tas nekā neietekmē, ne viņiem bezdarbs aug, ne problēmas... Tā ir, ka Ventspils ostu vada cilvēki, kam par Ventspili un ventspilniekiem pie kājas..
+3
-1
Ina Fominova26.05.2021, 23:33:16
Justiniete - vispar jau vada to, kas palicis pari pec kolektivas ostas vadosa personala un domes priekssedetaja + dazu priviligeto, tipa, bijusais prokurors, bijusais pakalpojumu kombinata direktors, bijusais SCO priekssedetajs, bijusais naftas vagonu slivciks un vel dazu labu veidotas klikes izstradatas ostas nozagsanas, atvainojos, prihvatizacijas. Vada tuksu caulu, bez klientiem, kravam un razosanas jaudam. Ta ka, pietiek vainot citus. Vietejie izzaga, vietejie kravas un klientus pakasa, protams, ar valdibas atbalstu. Bet galvenokart jau pasi zirnekli burka...
+6
-6
Trauklupata25.05.2021, 13:38:41
Nu turpinām tik tālāk tādā garā. 1.Izteikt sankcijas, 2.Izraidīt personas, 3.Raut karogus. Un varēsim bērt ostas ciet
+3
-5
Trauklupata25.05.2021, 14:14:38
Saki man lūdzu yolo,ja uz tevi visu laiku brauktu augumā kaimiņš, sadarbības kaimiņš.Visu laiku tevi mācītu,izteiktu tev nepatīkamas piezīmes.Visādi borzītos.Ko Tu darītu? Turpinātu savu sadarbību tālāk?Piedod,neticu. Es ,un normāli domājošs,tādu partneri na***,pasūtītu. Kas arī ir noticis. Nu neesi naivs.Tie kuri barojās ostās,tādi ir visā pasaulē.Arī tu barotos un arī es.
+10
-4
yolo25.05.2021, 14:24:16
Kravu apjoms iet ostā uz leju jau kopš 90tajiem gadiem kad daļa tagadējo politiķu vēl skolas solā sēdēja. Tagadējai situācijai ir maza sakara ar kaut kādām mūsu pēdējo gadu sankcijām. Viss bija būvèts šeit uz viņu shēmàm un tam vajadzēja brukt. Tas kas tagad notiek ir ilgu gadu slikta saimniekošans nevis tagadējās varas sankciju rezultāts.
Protams, ka liela nauda rada alkatību, bet jo tālāk un ilgāk tas ilgst, jo smagākas sekas ir visiem iesaistītajiem
+2
-5
sranskis25.05.2021, 14:58:43
Yolo, apskaties šeit- https://www.transport.lv/uploads/files/Gada%20statistika/Statistika.Ventspils.pdf Vai tomēr tas kritums nav uz pēdējiem gadiem?
+8
0
yolo25.05.2021, 15:11:10
Sranski, 90tajos Ventspils Nafta viena pārkrāva ap 30milj gadā
+3
-6
sranskis25.05.2021, 16:38:33
Yolo, kāpēc nepiesauc vēl 70.-80. gadus, kad viena cisternu sastāva mašīnists varēja redzēt iepriekšējā sastāva stopsignālu?
+8
-1
yolo25.05.2021, 16:59:35
Stanski, tu tēlo dumju vai esi tāds? Pieminu 90tos, jo no tā laika Krievija bija skaidri definējusi savu mērķi pārvirzīt savas kravas uz savàm ostām. Kamēr mums vēl kravas nāca un nauda bija, vietējie bāza cik var kabatās, negatavojās nekādām pārmaiņām un papildus visam sāka lekties un no sevis nezin ko iedomāties( piem leģendām apvītie sqimnieka braucieni uz Maskavu savus noteikumus diktèt). Dabīgi, ka no tā laika Kravu apjoms lineāri un konstanti kritās un kad pienāca drūmās mūsdienas, tad šo lejupslīdi paātrināja sankcijas, kuras sagrāva daļu no ostas darbības, jo tā bija balstīta uz vietējo zagļu shēmām. Ja laicīgi Ventspils būtu gatavojusies parmaiņām, tad Ventspilij būtu bijis potenciāls būt par Eiropas nozīmes ostu
+2
-6
Aigars G.26.05.2021, 10:31:20
yolo tu nu gan esi tūtiņš. Es kadrezi strādāju Ventspils Naftā un apjoms kravas vēl bija iespaidīgs pat 90-to nogalē.Tāpēc beidz muldēt vecais mudak par lietam kuras nezini un nav sajēga.
0
0
yolo27.05.2021, 14:55:12
Es arī tur esmu strādājis
+2
-8
Trauklupata25.05.2021, 14:43:22
Atvaino yolo,bet es tev pilnīgi nepiekrītu.
Es cītīgi sekoju līdzi,kas notiek Krievijā, viss kas ar to saistās. Un es neslimoju ar rusofobiju. Var jau to noliekt,ka tas tā nav un iebāst galvu smiltīs.Un izlikties ka tas nav no tā ka kasāmies ar ruso.Un meklēt citu vainīgo.Ja kas tā ir vienkāršāk.
Uzdodiet lūdzu sev jautājumu, kāpēc Krievija sāka sev Kaļiņingradā taisīt ostu,lai nebūtu jālaiž caur baltijas ostu Ventspili.Un sāka taisīt pēc tam kad sākās sankcijas? Kāpēc netaisīja pirms tam?
Krievijā ostu ir daudz,bet Ventspils ostai bija viens aspekts.Uzminiet kāds?
Krievijas ostas ziemā aizsalst
Ventspils osta ziemā Neaizsalst
+4
-7
sranskis25.05.2021, 15:09:11
Kā naglai uz galvas! Kurš tur cariem zināja, kurā vietā taisīt galveno Krievijas ostu Baltijas jūrā? Tagad jau tas nekas, ka 6 mēnešus gadā Ustjluga un Primorska ir zem ledus, Krievijas budžets pacietīs!:)
+1
0
domāju27.05.2021, 15:43:38
> sranskim Kādas nu tagad ziemas..... Tagad tik ilgi tās ostas nav zem ledus...
+10
-2
yolo25.05.2021, 15:06:33
Krievija jau 90tajos neslèpa, ka būvē un atīsta Usjtlugas ostu, jo pašai nav ostu caur kurām pārkraut savas kravas.
Sankcijas, protams iecirta, bet nu tās nebija iemesls kādēļ viss apstājās, drīzāk tikai paātrināja iznīkšanu
+8
-4
tiešām suns25.05.2021, 16:26:37
nu īsti ,,latisi,, ne savā savā starpā var saprasties ne ar lielo kaimiņu...ko tad gribat ja šefs 12gadus pa tiesām vien,,,,savas lietas jābīda,,,un sermuli vispār aiz ,,oli ,, pakārt par nodarīto ostai,,,bet ticiet ka viss aizies savas sliedēs, tikai atkal -vajadzīgs laiks...cik cilvēku palika bez darba----tas taču domi neinteresēja, viņiem darbs bija un ir vēl.PAGAIDĀM.
+6
-8
Marta P26.05.2021, 10:08:54
Ja viss ir tā, kā Tu te rej, tad kāpēc viss sāka jukt un brukt ne 20, ne 15, ne desmit gadus atpakaļ, bet tikai brīdī, kad tika uzmesta visa ostas vadība un to pārņēma cilvēki, kam tikai sava pakaļa un maks svarīgs? Nekādas ieinteresētības par ventspilniekiem, to darba vietām, drošību, ienākumiem vai veselību!
+7
-1
Ina Fominova26.05.2021, 23:44:44
Marta, osta bruk jau vismaz 20 gadus. Paskaties kravu apjomu, tad ari sapratisi. Un pirmais lielais brukums, ja kas, bija, kad Uniparks nozaga, artvainojos, prihvatizeja SVT. Un taja bridi pierijusies lidz ukai ar valstij nozagto naudu vini pakasa kokvilnu, jo, nafig, viniem ar kaut kadiem curkam sadarboties. Kokvilna aizgaja uz Klaipedu, bet tas bija loti liels kravu apjoms. Viens pajolins ar pelnu stradajosa uznemuma vieta izdomaja uzcelt Sulu terminali. Ka tas stradaja, ar kadu apjomu un kadu pelnu, es domaju, tu zini :D . Ta ka ostu sagrava zirnekli burka, pirms tam, protams, saraususi sev miljonus ofsoros un visiem ventspilniekiem nikolaju uzlikusi. Nevaino tos, kas Riga. Tolaik viniem tika tikai stipendijas. Un nekas vairak. Un tagad jau vairs nav, ko graut.
+1
0
domāju27.05.2021, 15:49:43
> Inai Fominovai Vai sulu terminālis ir SVT vietā? Tikai blakus. Un tie viens otram netraucē...
+1
0
Ina Fominova27.05.2021, 22:03:16
to domaju - sulu terminalis ir tur, kur bija piestatne, kravam, ko apstradaja SVT
+6
-4
tiešām suns26.05.2021, 10:54:54
marta nemelojiet-tik klaji pūst pīlītes ,tālu no saprašanas un izprašanas.ostā strādājošie vislabāk zina kā viss notika ,,,šī tukša sarakste ,neko nedos -nomainīsim stagnātus atrotīsim rokas un sāksim strādāt....
+3
-8
Marta P26.05.2021, 15:41:41
Katru ceturksni tiek publicēti Latvijas ostu dati par pārkauto kravu apjomiem un kopš Ventspils ostā "strādā" jaunais sastāvs viss iet uz grunti. Un tā nesalīdzināmi straujāk kā citās Latvijas ostās.
+4
-7
Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome26.05.2021, 13:42:50
Atbild Ekonomikas nodaļa: VAS “Latvijas dzelzceļš” jau 2020. gada sākumā informēja, ka ir pieņemts lēmums veikt uzņēmuma restrukturizāciju, ņemot vērā, ka 2019. gadā ievērojami samazinājās pa dzelzceļu pārvadāto kravu apjoms, kā arī nepieciešamību veikt LDz tehnoloģiskus uzlabojumus, lai nodrošinātu kompānijas efektivitāti. Vēsturiski Ventspils pilsētas ekonomikas pamatu veidoja osta, transporta un uzglabāšanas nozare. Tomēr pēdējos divdesmit gados, Ventspils pilsētas pašvaldībai atbilstoši reaģējot uz ģeopolitiskām pārmaiņām, attīstot industrializāciju, Ventspils pilsētas komersanti piedzīvojuši izrāvienu ražošanas apjomos, nodrošinot strauju apstrādes ražošanas attīstību un Ventspils pilsētai kļūstot par vienu no Latvijas lielākajiem industriālajiem centriem. Šo gadu laikā Ventspilī sākušas strādāt 20 mūsdienīgas ražotnes, nodrošinot ventspilniekiem vairāk nekā 1 700 jaunas darba vietas.
+5
-2
Ina Fominova26.05.2021, 23:59:41
Nu, beidziet vienreiz muldet, lai neteiktu rupjak, jus esiet tie, kas pie pilsetas vadibas esot, esiet pielavusi pilsetas rupniecibas sabrukumu. Ventspili vairs pat maizi necep, sviestu un desas netaisa, it ka ventspilnieki tagad ne ed, ne dzer. Mebeles, skaidu platnes, ventilatori, tos jau 21. gadsimta, protams, vieglak atvest no Lietuvas, Polijas, neka izgatavot uz vietas. Un tas Ventspili razotas meslukastes aiztisies tales zilajas, tikko tur stradajosiem ventspilniekiem saks maksat Eiropas algas. Tiesi tapat ka parejos sikartelos, kuri Ventspili izmanto loti letu darbaspeku + pilsetas izveidoto privilegiju arzemniekiem - nodoklu atlaides + infrastruktura + razosanas ekas. Vienlaikus cipariem par sarazoto produkciju un tas razosana nodarbinato skaitu, gribetu ari salidzinajumu - ja ne sarazotas produkcijas vertibu tolaik, tad vismaz nodarbinato skaitu un ostas parkrauto kravu apjomu. Ja, un Sulu terminali, Apavu fabrika, Dendrolight pasvaldibas un ES ieguldito.
+3
-2
Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome28.05.2021, 10:10:02
Atbild Ekonomikas nodaļa: Ventspilī strādā komersanti, kas prot saražot patērētājiem nepieciešamu produkciju par konkurētspējīgu cenu. Pašvaldība nevar uzņēmumu ar varu piespiest strādāt, ja bizness cietis neveiksmi. Tāpat nav iespējams uzņēmēju piespiest Ventspilī atvērt, piemēram, maizes ceptuvi vai gaļas kombinātu. Pati Ventspils pilsētas pašvaldība, piekritīgi savām likumā norādītajām autonomajām funkcijām, nav tiesīga nodarboties ar pārtikas ražošanu, jo, piekritīsiet, pārtikas produkcijas pieejamībā Ventspils pilsētā nav konstatējama tirgus nepilnība.
+3
-3
Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome28.05.2021, 10:10:41
Tas, ko var darīt un kas arī tiek darīts – tiek radīti labākie iespējamie apstākļi uzņēmējdarbības attīstībai: sakārtota infrastruktūra; speciālajā ekonomiskajā zonā paredzētie nodokļu atvieglojumi un izdevīgi nomas nosacījumi; praktisks atbalsts saimnieciskās darbības reģistrēšanai Ventspils pilsētā (Ventspils biznesa atbalsta centrs); nekustamā īpašuma nodokļa atlaides; atbalsts darbinieku piesaistē; dzīvojamā fonda nodrošināšana Ventspils IKT un apstrādes rūpniecības uzņēmumu speciālistiem. Ieskats vēsturē, 2002. gadā Ventspils pilsētā strādājošie komersanti visa gada laikā rūpniecības produkciju saražoja 7 milj. EUR apmērā. Šī gada 1. ceturksnī vien Ventspils pilsētā strādājošie rūpniecības komersanti ir saražojuši produkciju 77 milj. EUR apmērā.
+1
0
Ina Fominova30.05.2021, 23:50:50
Smiekligi, protams, lasit, ka dome nevar piespiest atvert maizes ceptuvi, jo tiesi dome bija ta, kurai AIZDEVUMU 100 tukstosu apjoma ludza maizes kombinats, bet dome atteica, jo , redziet, dome nenodarbojoties ar uznemejdarbibu. Un maizes kombinats nobankroteja, atstajot bez darba , ja nemaldos, 150 cilvekus, bez algas un domi bez nodokliem, bet taja pasa laika dome atbalstija Dendrolight , ari caur Brivostu, un ta ari nav zinams, vai Dendrolight pirms bankrotesanas atgrieza aizdevumus. Vispar, lasot domes atbildi, liekas, ka apvainojies pusaudzis rakstijis - nevar piespiest atvert - ja stradajiet dome, tad jus ziniet gan, ka toreiz ar maizes kombinatu bija,un ari ar Dendrolight. Un ari ventspilnieki zina. Gan, kas sanema atbalstu, gan, kas nesanema. Tad,nu,izskaidrojiet, kapec tik atskiriga riciba tolaik bija. P.s. produkti jau, protams, ir pietiekami, bet Ventspili vairs nav Ventspils maizites, kas, starp citu, bija loti garsiga. Un tie cilveki pazaudeja darbu, un jus nodoklus.
+4
-7
Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome26.05.2021, 13:43:27
Ventspils pilsētas komersanti demonstrē patiesi pārsteidzošu izrāvienu rūpnieciskās produkcijas ražošanā. Ja 2002. gadā Ventspilī saražotās rūpnieciskās produkcijas apjoms mērāms tikai 7 miljoniem EUR, tad 2020. gadā – tie ir 244 miljoni eiro. To skait mašīnbūves un metālapstrādes nozarē saražota produkcija 95 miljonu EUR lielumā. Pēc apstrādes ražošanas produkcijas apjoma, rēķinot uz vienu iedzīvotāju, Ventspils ieņem pirmo vietu Latvijā starp reģionālajiem centriem. Vairāk nekā 78% Ventspilī saražotās produkcijas tiek eksportēta.
+4
-8
Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome26.05.2021, 13:43:35
Savukārt nodarbināto skaits pēc faktiskās darba vietas Ventspilī apstrādes rūpniecības nozarē, pēc provizoriskiem datiem, periodā no 2009. līdz 2019. gadam ir pieaudzis līdz vairāk kā 3 000, kas ir 17 % no visiem nodarbinātiem pēc faktiskās darba vietas Ventspilī. Rūpniecības apjoma pieaugums turpinās arī šogad, saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes sniegto informāciju 2021. gada 1. ceturksnī sasniegts vēsturiski vislielākais ceturkšņa rūpniecības produkcijas izlaides apjoms Ventspils pilsētas apstrādes rūpniecībā – 77 milj. EUR (2020. gada 1. ceturksnī – 59,5 milj. EUR). Salīdzinoši īsā laika sprīdī Ventspils pārtapusi no rūpnieciskās ražošanas malā stāvētājas starp deviņām lielākam Latvijas pilsētām par vienu no lielākajiem valsts industriālajiem centriem.
+5
0
žurka26.05.2021, 15:21:51
Ventspils pilsētas dome - ja jau viss tik pozitīvi, tad jau varat atbildēt arī, kā 2021.gada 1.ceturksnī pret analogu periodu 2020. un 2019.gadā ir mainījušies ieņēmumi no strādājošo ventspilnieku IIN.
+2
-2
Marta P27.05.2021, 15:42:42
Ostas kravu apjomi krīt, Latvijā plosās kovids -tas viss ietekmē arī darba tirgu, kas savukārt ietekmē arī IIN iemaksas budžetā.
+2
-1
Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome28.05.2021, 10:07:40
Atbild Finanšu nodaļa: Informācija par nodokļu maksājumiem, t.sk. iedzīvotāju ienākuma nodokļa, ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) rīcībā. Pašvaldības rīcībā ir pieejama VID publicētā publiski pieejamā statistikas informācija, kurā nav šādas informācijas (par IIN izmaiņām 2021. gada 1.ceturksnī pret iepriekšējiem periodiem).
+7
-1
Artis no Puzes26.05.2021, 16:14:56
Iebraucot Ostas teritorijā, pārventas pusē...atvainojiet,piedodiet...Padomju Savienībā..viss vienaas bedrees...cilvēki"smaidigi"....latviski neviens nesaprot...nekādu progresu es tur nesaskatīju...ja neskaita,kā angāra granulas varēja izbeert..puslīdz normāli.Nolaists līdz klinkim.Un tas Jūsu fīrera laika neizdarīja un progress...ne pēdējā gada faktors.
+4
-6
narix16926.05.2021, 16:18:47
Tipa kāds cits ir atbildīgs par uzņēmuma teritoriju nevis tas kurš tur strādā un tais bizness? Tu tur Puzē kur dzīvo? Dzoļos mežos un ēd skuj? Ja man jumts tek, arī Aiviš jāvaino? Nu hahaha
+4
-3
Artis no Puzes26.05.2021, 16:23:54
Ja es dzīvoju Puzē.Un arī Ventspilī esmu dzīvojis,pietiekami...arī ārzemēs.Ja vajadzēs arī skujas edishu...bet...atšķirībā no tevis esmu brīvs... Savās domās un rīcībā.
+2
-4
narix16926.05.2021, 16:26:18
jā esmu narkotiku gūstā, bet vismaz smadzenes vēl kaut ko vāra hahahah
+5
-4
Artis no Puzes26.05.2021, 16:33:20
Sporta pēc... nē vienkārši esi apmaldijies...Un Aivish.. kā citu viņu dēvē...ir noziedznieks...recidivists. Ķīnā viņam sen būtu izpildīts nāvessods.Un zaldāts,kurš viņu šautu nost...aizietu mājās,izmiletu savu sievu,un..iedzert glāzi viskija...pēc labi pavadītas darba dienas... Pēcāk, vienkārši kārtīgi izgulētos,ar smaidu uz lūpām.Nu vismaz es tā darītu,ja būtu Ķīnas soda bataljona zaldāts.Diemzel...dzivoju Puzē un ēdu skujas.Tagad par mani tu zini visu.
+5
-4
narix16926.05.2021, 16:34:31
savam psihiatram arī šito pastāsti neturi sevī
+4
-3
Artis no Puzes26.05.2021, 16:43:08
Nu redz...drosvien Eirovīziju skaties...un tava maigaa dvēsele var tikai...to ko var Končita ar bārdu.Nesatraucies,gan jau actiņas atvērsies.
Komentāri (80)
Izbrīna, ka vēl ir kādi cilvēki, kas nezina un nav pamanījuši, kā Jurašs ar Bordānu 2019. g. brauca izlūgties sankcijas no Trampa toreizējās administrācijas. Izlūdzās ar', un te rezultāts: kravas pagalam, darbavietas pagalam, bet JKP sev sit uz pleca!
Es ļoti ceru, ka visi šie viltus profili pēc vēlēšanām pazudīs kopā ar visiem muļķīgajiem tematiem, kas tiek atkārtoti ar apskaužamu regularitāti.
Ventspilnieki, manuprāt, būtu daudz priecīgāki, ja šie resursi, kas tiek izmesti šim vājprātīgajam mobingam un pilsētas un ostas tēla graušanai, tiktu novirzīti pilsētas un ostas patiesai attīstībai un sakopšanai.
Klusums būs vēl ilgi! It īpaši pēc Riņkas demonstratīvā Baltkrievijas karoga noņemšanas. Sekas bija gaidāmas- izraidīts vēstnieks u.c. diplomātiskās misijas pārstāvji. Būtu pa kluso kādu baltkrievu oligarhu vai kādu citu Lukam tuvu stāvošo papresējuši vai aiz īkšķiem pakarinājuši kādā klusā saliņā un pastāstījuši, ka tā nedrīkst darīt!
Bordāns, Jurašs un vēl viens otrs ,it kā latvietis, klausās , ko teiks lielvara Rietumos , jo viņiem ir slepens plānis , ka sagrābt pasauli zem savas tupeles. Bet viņi nesaprot, ka viņi kļūst nevajadzīgi , tad arī viņus novāks.
bordāns latvietis,tas ir kaut kas:) pasē droši,ka latvietis,bet mani jau nepiešmauks,joske:)
Nu derētu pakasīties vēl ar kādu valsti,un pēc tam cītīgi gaidīt tranzītu caur ostu.
Sory,bet būs vien jāpierod pie šādas tukšas ostas.Tās ir sekas.
Ventbunkers laikam arī slēdz savas durvis. Cik tur cilvēki paliek bez darba? Aprobežoti domāt, ka tagadējā tukšā osta ir kādu sankciju nopelns, nevis gadiem ilgas izsaimniekošanas sekas
Muļķis esi vai?Kas tad tavuprāt laida cauri Ventspilij tranzītu ko,ES?
Tiešām????????
Kuras valstis jūsuprāt ir vislielākās eksportam ko?
Ne,Krievija?
Ne,Baltkrievija?
No kurienes tad jūsuprāt nāca:
Kālijsāls
Akmeņogles
Nafta
Gāze
Amonjaks
Stulbi esat vai?Nesaprotat no kurienes tas viss nāca?
Muļķis acīmredzot esi tu pats. Jā, kravu izcelsme visiem ir skaidra, bet kādēļ šeit kaut ko kraut, ja zem katra pārkraušanas uzņēmumiem gadiem ir bijuši vietējie starpnieki un liekēži, kas padarījuši šo ostu neizdevīgu. Dažu labu ambīcijas traucējušas izveidot valstisku tranzītu kā tas ir Lietuvā. Vajadzēja Krieviem atdot Latrostransu un Ventspils termināļus jau sen atpakaļ par velti vai puscenu un te vēl ilgi nekas nebūtu apstājies, bet nē- bija ambīcijas. Nejauc lūdzu pimpi ar pirkstu, gudriniek.
Oi, tas gan nav labi.. Iedomājieties, cik cilvēku paliek bez darba. Rīgā jau viss noteikti vienkārši izskatās, izputina reģionus un viņus jau tas nekā neietekmē, ne viņiem bezdarbs aug, ne problēmas... Tā ir, ka Ventspils ostu vada cilvēki, kam par Ventspili un ventspilniekiem pie kājas..
Justiniete - vispar jau vada to, kas palicis pari pec kolektivas ostas vadosa personala un domes priekssedetaja + dazu priviligeto, tipa, bijusais prokurors, bijusais pakalpojumu kombinata direktors, bijusais SCO priekssedetajs, bijusais naftas vagonu slivciks un vel dazu labu veidotas klikes izstradatas ostas nozagsanas, atvainojos, prihvatizacijas. Vada tuksu caulu, bez klientiem, kravam un razosanas jaudam. Ta ka, pietiek vainot citus. Vietejie izzaga, vietejie kravas un klientus pakasa, protams, ar valdibas atbalstu. Bet galvenokart jau pasi zirnekli burka...
Nu turpinām tik tālāk tādā garā.
1.Izteikt sankcijas,
2.Izraidīt personas,
3.Raut karogus.
Un varēsim bērt ostas ciet
Saki man lūdzu yolo,ja uz tevi visu laiku brauktu augumā kaimiņš, sadarbības kaimiņš.Visu laiku tevi mācītu,izteiktu tev nepatīkamas piezīmes.Visādi borzītos.Ko Tu darītu?
Turpinātu savu sadarbību tālāk?Piedod,neticu.
Es ,un normāli domājošs,tādu partneri na***,pasūtītu.
Kas arī ir noticis.
Nu neesi naivs.Tie kuri barojās ostās,tādi ir visā pasaulē.Arī tu barotos un arī es.
Kravu apjoms iet ostā uz leju jau kopš 90tajiem gadiem kad daļa tagadējo politiķu vēl skolas solā sēdēja. Tagadējai situācijai ir maza sakara ar kaut kādām mūsu pēdējo gadu sankcijām. Viss bija būvèts šeit uz viņu shēmàm un tam vajadzēja brukt. Tas kas tagad notiek ir ilgu gadu slikta saimniekošans nevis tagadējās varas sankciju rezultāts.
Protams, ka liela nauda rada alkatību, bet jo tālāk un ilgāk tas ilgst, jo smagākas sekas ir visiem iesaistītajiem
Yolo, apskaties šeit- https://www.transport.lv/uploads/files/Gada%20statistika/Statistika.Ventspils.pdf
Vai tomēr tas kritums nav uz pēdējiem gadiem?
Sranski, 90tajos Ventspils Nafta viena pārkrāva ap 30milj gadā
Yolo, kāpēc nepiesauc vēl 70.-80. gadus, kad viena cisternu sastāva mašīnists varēja redzēt iepriekšējā sastāva stopsignālu?
Stanski, tu tēlo dumju vai esi tāds? Pieminu 90tos, jo no tā laika Krievija bija skaidri definējusi savu mērķi pārvirzīt savas kravas uz savàm ostām. Kamēr mums vēl kravas nāca un nauda bija, vietējie bāza cik var kabatās, negatavojās nekādām pārmaiņām un papildus visam sāka lekties un no sevis nezin ko iedomāties( piem leģendām apvītie sqimnieka braucieni uz Maskavu savus noteikumus diktèt). Dabīgi, ka no tā laika Kravu apjoms lineāri un konstanti kritās un kad pienāca drūmās mūsdienas, tad šo lejupslīdi paātrināja sankcijas, kuras sagrāva daļu no ostas darbības, jo tā bija balstīta uz vietējo zagļu shēmām. Ja laicīgi Ventspils būtu gatavojusies parmaiņām, tad Ventspilij būtu bijis potenciāls būt par Eiropas nozīmes ostu
yolo tu nu gan esi tūtiņš. Es kadrezi strādāju Ventspils Naftā un apjoms kravas vēl bija iespaidīgs pat 90-to nogalē.Tāpēc beidz muldēt vecais mudak par lietam kuras nezini un nav sajēga.
Es arī tur esmu strādājis
Atvaino yolo,bet es tev pilnīgi nepiekrītu.
Es cītīgi sekoju līdzi,kas notiek Krievijā, viss kas ar to saistās.
Un es neslimoju ar rusofobiju.
Var jau to noliekt,ka tas tā nav un iebāst galvu smiltīs.Un izlikties ka tas nav no tā ka kasāmies ar ruso.Un meklēt citu vainīgo.Ja kas tā ir vienkāršāk.
Uzdodiet lūdzu sev jautājumu, kāpēc Krievija sāka sev Kaļiņingradā taisīt ostu,lai nebūtu jālaiž caur baltijas ostu Ventspili.Un sāka taisīt pēc tam kad sākās sankcijas? Kāpēc netaisīja pirms tam?
Krievijā ostu ir daudz,bet Ventspils ostai bija viens aspekts.Uzminiet kāds?
Krievijas ostas ziemā aizsalst
Ventspils osta ziemā Neaizsalst
Kā naglai uz galvas! Kurš tur cariem zināja, kurā vietā taisīt galveno Krievijas ostu Baltijas jūrā? Tagad jau tas nekas, ka 6 mēnešus gadā Ustjluga un Primorska ir zem ledus, Krievijas budžets pacietīs!:)
> sranskim Kādas nu tagad ziemas..... Tagad tik ilgi tās ostas nav zem ledus...
Krievija jau 90tajos neslèpa, ka būvē un atīsta Usjtlugas ostu, jo pašai nav ostu caur kurām pārkraut savas kravas.
Sankcijas, protams iecirta, bet nu tās nebija iemesls kādēļ viss apstājās, drīzāk tikai paātrināja iznīkšanu
nu īsti ,,latisi,, ne savā savā starpā var saprasties ne ar lielo kaimiņu...ko tad gribat ja šefs 12gadus pa tiesām vien,,,,savas lietas jābīda,,,un sermuli vispār aiz ,,oli ,, pakārt par nodarīto ostai,,,bet ticiet ka viss aizies savas sliedēs, tikai atkal -vajadzīgs laiks...cik cilvēku palika bez darba----tas taču domi neinteresēja, viņiem darbs bija un ir vēl.PAGAIDĀM.
Ja viss ir tā, kā Tu te rej, tad kāpēc viss sāka jukt un brukt ne 20, ne 15, ne desmit gadus atpakaļ, bet tikai brīdī, kad tika uzmesta visa ostas vadība un to pārņēma cilvēki, kam tikai sava pakaļa un maks svarīgs? Nekādas ieinteresētības par ventspilniekiem, to darba vietām, drošību, ienākumiem vai veselību!
Marta, osta bruk jau vismaz 20 gadus. Paskaties kravu apjomu, tad ari sapratisi. Un pirmais lielais brukums, ja kas, bija, kad Uniparks nozaga, artvainojos, prihvatizeja SVT. Un taja bridi pierijusies lidz ukai ar valstij nozagto naudu vini pakasa kokvilnu, jo, nafig, viniem ar kaut kadiem curkam sadarboties. Kokvilna aizgaja uz Klaipedu, bet tas bija loti liels kravu apjoms. Viens pajolins ar pelnu stradajosa uznemuma vieta izdomaja uzcelt Sulu terminali. Ka tas stradaja, ar kadu apjomu un kadu pelnu, es domaju, tu zini :D . Ta ka ostu sagrava zirnekli burka, pirms tam, protams, saraususi sev miljonus ofsoros un visiem ventspilniekiem nikolaju uzlikusi. Nevaino tos, kas Riga. Tolaik viniem tika tikai stipendijas. Un nekas vairak. Un tagad jau vairs nav, ko graut.
> Inai Fominovai Vai sulu terminālis ir SVT vietā? Tikai blakus. Un tie viens otram netraucē...
to domaju - sulu terminalis ir tur, kur bija piestatne, kravam, ko apstradaja SVT
marta nemelojiet-tik klaji pūst pīlītes ,tālu no saprašanas un izprašanas.ostā strādājošie vislabāk zina kā viss notika ,,,šī tukša sarakste ,neko nedos -nomainīsim stagnātus atrotīsim rokas un sāksim strādāt....
Katru ceturksni tiek publicēti Latvijas ostu dati par pārkauto kravu apjomiem un kopš Ventspils ostā "strādā" jaunais sastāvs viss iet uz grunti. Un tā nesalīdzināmi straujāk kā citās Latvijas ostās.
Atbild Ekonomikas nodaļa:
VAS “Latvijas dzelzceļš” jau 2020. gada sākumā informēja, ka ir pieņemts lēmums veikt uzņēmuma restrukturizāciju, ņemot vērā, ka 2019. gadā ievērojami samazinājās pa dzelzceļu pārvadāto kravu apjoms, kā arī nepieciešamību veikt LDz tehnoloģiskus uzlabojumus, lai nodrošinātu kompānijas efektivitāti.
Vēsturiski Ventspils pilsētas ekonomikas pamatu veidoja osta, transporta un uzglabāšanas nozare. Tomēr pēdējos divdesmit gados, Ventspils pilsētas pašvaldībai atbilstoši reaģējot uz ģeopolitiskām pārmaiņām, attīstot industrializāciju, Ventspils pilsētas komersanti piedzīvojuši izrāvienu ražošanas apjomos, nodrošinot strauju apstrādes ražošanas attīstību un Ventspils pilsētai kļūstot par vienu no Latvijas lielākajiem industriālajiem centriem. Šo gadu laikā Ventspilī sākušas strādāt 20 mūsdienīgas ražotnes, nodrošinot ventspilniekiem vairāk nekā 1 700 jaunas darba vietas.
Nu, beidziet vienreiz muldet, lai neteiktu rupjak, jus esiet tie, kas pie pilsetas vadibas esot, esiet pielavusi pilsetas rupniecibas sabrukumu. Ventspili vairs pat maizi necep, sviestu un desas netaisa, it ka ventspilnieki tagad ne ed, ne dzer. Mebeles, skaidu platnes, ventilatori, tos jau 21. gadsimta, protams, vieglak atvest no Lietuvas, Polijas, neka izgatavot uz vietas. Un tas Ventspili razotas meslukastes aiztisies tales zilajas, tikko tur stradajosiem ventspilniekiem saks maksat Eiropas algas. Tiesi tapat ka parejos sikartelos, kuri Ventspili izmanto loti letu darbaspeku + pilsetas izveidoto privilegiju arzemniekiem - nodoklu atlaides + infrastruktura + razosanas ekas.
Vienlaikus cipariem par sarazoto produkciju un tas razosana nodarbinato skaitu, gribetu ari salidzinajumu - ja ne sarazotas produkcijas vertibu tolaik, tad vismaz nodarbinato skaitu un ostas parkrauto kravu apjomu.
Ja, un Sulu terminali, Apavu fabrika, Dendrolight pasvaldibas un ES ieguldito.
Atbild Ekonomikas nodaļa:
Ventspilī strādā komersanti, kas prot saražot patērētājiem nepieciešamu produkciju par konkurētspējīgu cenu. Pašvaldība nevar uzņēmumu ar varu piespiest strādāt, ja bizness cietis neveiksmi. Tāpat nav iespējams uzņēmēju piespiest Ventspilī atvērt, piemēram, maizes ceptuvi vai gaļas kombinātu. Pati Ventspils pilsētas pašvaldība, piekritīgi savām likumā norādītajām autonomajām funkcijām, nav tiesīga nodarboties ar pārtikas ražošanu, jo, piekritīsiet, pārtikas produkcijas pieejamībā Ventspils pilsētā nav konstatējama tirgus nepilnība.
Tas, ko var darīt un kas arī tiek darīts – tiek radīti labākie iespējamie apstākļi uzņēmējdarbības attīstībai:
sakārtota infrastruktūra;
speciālajā ekonomiskajā zonā paredzētie nodokļu atvieglojumi un izdevīgi nomas nosacījumi;
praktisks atbalsts saimnieciskās darbības reģistrēšanai Ventspils pilsētā (Ventspils biznesa atbalsta centrs);
nekustamā īpašuma nodokļa atlaides;
atbalsts darbinieku piesaistē;
dzīvojamā fonda nodrošināšana Ventspils IKT un apstrādes rūpniecības uzņēmumu speciālistiem.
Ieskats vēsturē, 2002. gadā Ventspils pilsētā strādājošie komersanti visa gada laikā rūpniecības produkciju saražoja 7 milj. EUR apmērā. Šī gada 1. ceturksnī vien Ventspils pilsētā strādājošie rūpniecības komersanti ir saražojuši produkciju 77 milj. EUR apmērā.
Smiekligi, protams, lasit, ka dome nevar piespiest atvert maizes ceptuvi, jo tiesi dome bija ta, kurai AIZDEVUMU 100 tukstosu apjoma ludza maizes kombinats, bet dome atteica, jo , redziet, dome nenodarbojoties ar uznemejdarbibu. Un maizes kombinats nobankroteja, atstajot bez darba , ja nemaldos, 150 cilvekus, bez algas un domi bez nodokliem, bet taja pasa laika dome atbalstija Dendrolight , ari caur Brivostu, un ta ari nav zinams, vai Dendrolight pirms bankrotesanas atgrieza aizdevumus.
Vispar, lasot domes atbildi, liekas, ka apvainojies pusaudzis rakstijis - nevar piespiest atvert - ja stradajiet dome, tad jus ziniet gan, ka toreiz ar maizes kombinatu bija,un ari ar Dendrolight. Un ari ventspilnieki zina. Gan, kas sanema atbalstu, gan, kas nesanema. Tad,nu,izskaidrojiet, kapec tik atskiriga riciba tolaik bija. P.s. produkti jau, protams, ir pietiekami, bet Ventspili vairs nav Ventspils maizites, kas, starp citu, bija loti garsiga. Un tie cilveki pazaudeja darbu, un jus nodoklus.
Ventspils pilsētas komersanti demonstrē patiesi pārsteidzošu izrāvienu rūpnieciskās produkcijas ražošanā. Ja 2002. gadā Ventspilī saražotās rūpnieciskās produkcijas apjoms mērāms tikai 7 miljoniem EUR, tad 2020. gadā – tie ir 244 miljoni eiro. To skait mašīnbūves un metālapstrādes nozarē saražota produkcija 95 miljonu EUR lielumā. Pēc apstrādes ražošanas produkcijas apjoma, rēķinot uz vienu iedzīvotāju, Ventspils ieņem pirmo vietu Latvijā starp reģionālajiem centriem. Vairāk nekā 78% Ventspilī saražotās produkcijas tiek eksportēta.
Savukārt nodarbināto skaits pēc faktiskās darba vietas Ventspilī apstrādes rūpniecības nozarē, pēc provizoriskiem datiem, periodā no 2009. līdz 2019. gadam ir pieaudzis līdz vairāk kā 3 000, kas ir 17 % no visiem nodarbinātiem pēc faktiskās darba vietas Ventspilī.
Rūpniecības apjoma pieaugums turpinās arī šogad, saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes sniegto informāciju 2021. gada 1. ceturksnī sasniegts vēsturiski vislielākais ceturkšņa rūpniecības produkcijas izlaides apjoms Ventspils pilsētas apstrādes rūpniecībā – 77 milj. EUR (2020. gada 1. ceturksnī – 59,5 milj. EUR).
Salīdzinoši īsā laika sprīdī Ventspils pārtapusi no rūpnieciskās ražošanas malā stāvētājas starp deviņām lielākam Latvijas pilsētām par vienu no lielākajiem valsts industriālajiem centriem.
Ventspils pilsētas dome - ja jau viss tik pozitīvi, tad jau varat atbildēt arī, kā 2021.gada 1.ceturksnī pret analogu periodu 2020. un 2019.gadā ir mainījušies ieņēmumi no strādājošo ventspilnieku IIN.
Ostas kravu apjomi krīt, Latvijā plosās kovids -tas viss ietekmē arī darba tirgu, kas savukārt ietekmē arī IIN iemaksas budžetā.
Atbild Finanšu nodaļa:
Informācija par nodokļu maksājumiem, t.sk. iedzīvotāju ienākuma nodokļa, ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) rīcībā. Pašvaldības rīcībā ir pieejama VID publicētā publiski pieejamā statistikas informācija, kurā nav šādas informācijas (par IIN izmaiņām 2021. gada 1.ceturksnī pret iepriekšējiem periodiem).
Iebraucot Ostas teritorijā, pārventas pusē...atvainojiet,piedodiet...Padomju Savienībā..viss vienaas bedrees...cilvēki"smaidigi"....latviski neviens nesaprot...nekādu progresu es tur nesaskatīju...ja neskaita,kā angāra granulas varēja izbeert..puslīdz normāli.Nolaists līdz klinkim.Un tas Jūsu fīrera laika neizdarīja un progress...ne pēdējā gada faktors.
Tipa kāds cits ir atbildīgs par uzņēmuma teritoriju nevis tas kurš tur strādā un tais bizness? Tu tur Puzē kur dzīvo? Dzoļos mežos un ēd skuj? Ja man jumts tek, arī Aiviš jāvaino? Nu hahaha
Ja es dzīvoju Puzē.Un arī Ventspilī esmu dzīvojis,pietiekami...arī ārzemēs.Ja vajadzēs arī skujas edishu...bet...atšķirībā no tevis esmu brīvs... Savās domās un rīcībā.
jā esmu narkotiku gūstā, bet vismaz smadzenes vēl kaut ko vāra hahahah
Sporta pēc... nē vienkārši esi apmaldijies...Un Aivish.. kā citu viņu dēvē...ir noziedznieks...recidivists. Ķīnā viņam sen būtu izpildīts nāvessods.Un zaldāts,kurš viņu šautu nost...aizietu mājās,izmiletu savu sievu,un..iedzert glāzi viskija...pēc labi pavadītas darba dienas... Pēcāk, vienkārši kārtīgi izgulētos,ar smaidu uz lūpām.Nu vismaz es tā darītu,ja būtu Ķīnas soda bataljona zaldāts.Diemzel...dzivoju Puzē un ēdu skujas.Tagad par mani tu zini visu.
savam psihiatram arī šito pastāsti neturi sevī
Nu redz...drosvien Eirovīziju skaties...un tava maigaa dvēsele var tikai...to ko var Končita ar bārdu.Nesatraucies,gan jau actiņas atvērsies.