Vai Ventspils reiss atkal zaudē???
Savukārt maršrutu tīkla daļā “Ventspils”, pārvērtējot konkursa rezultātus, par uzvarētāju atzina apvienību SIA “Sabiedriskais autobuss” un AS “Nordeka”. Pirms tam par uzvarētāju tika atzīts pretendents AS “Talsu autotransports”.
Komentāri (21)
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/iepirkuma-par-autobusu-parvadajumiem-sesas-dalas-sludinas-jaunu-konkursu.a379657/?fbclid=IwAR00cWzaRaWA9UPmxywrVsyk4ZCKd2HSP84lpHkg20KyeR_VWulG75lsuKw
Nu ko jātaisa trešo reizi tad, trīs lietas labas lietas! Tad trešajā reizē uzvarētājs varētu būt Ventspils Reiss!
Vēl var pārsūdzēt.
kāds zina, kad tas konkursa rezultāts stājas spēkā? t.i. cik drīz mūs sāks vadāt apvienība SIA “Sabiedriskais autobuss” un AS “Nordeka”?
Protams, ka nav Ventspils Reiss, jo tas vienkārši nedrīkst būt, bet ir Nordeka ar sliktākiem piedāvājuma rādītājiem un sabiedriskais autobuss ar veselu skeletu kapsētu skapjos!
"Ventspils reiss" varētu startēt Rēzeknē vai Ludzā.Vai arī kādā citā rajonā,kur būs atkārtots konkurss.
Kas būtu ļoti loģiski jaunās kārtības izpratnē... :)
Korupcijas pazīmes - kā komisija ierauga nosaukumā Ventspils, tā šiem smadzenes atslēdzas.
Jāpārdēvē, teiksim, par "Tārgales Reiss".)))
Nezinu kā ar SIA “Sabiedriskais autobuss”, bet Nordeka ir daudz labāka par Ventspils Reisu
Nezinu,kā tagad,bet senāk ar "Nordekas" autobusiem varēja braukt par puscenu,ja nepieprasīja,lai šoferis izsniedz biļeti.Bija izdevīgi.
Un konkrēti ar ko labāka?
Sabiedriskais autobuss ir Brandava firma...
Te īsumā par Brandavu un sabiedrisko autobusu- https://skaties.lv/zinas/latvija/neka-personiga/rigas-satiksmes-skandalos-iesaistitais-brandavs-turpmakos-10-gadus-sanems-74-miljonus-valsts-pasutijumu/
Sabiedriskais autobuss esot galīgi garām!
Pašlaik tiek gatavots iesniegums ATD pieņemtā lēmuma pārsūdzībai.
Lai izvērtētu situāciju un Iepirkumu komisijas argumentāciju, pašvaldības SIA “Ventspils reiss” ir pieprasījis no ATD Iepirkumu komisijas sēžu protokolus.
Lai izdodas.
Cerība ir muļķu mierinājums!!
VR tika diskvalificēts no konkursa!
''Tehniskais piedāvājums neatbilstošs Konkursa nolikuma 26.punktam un 26.2.punktam, proti – ar Tehnisko piedāvājumu (10.pielikums) tiek konstatēts, ka autobusi tiek norīkoti tādu secīgu reisu izpildei, kuru atiešanas un pienākšanas laiki nav saskaņoti, paredzot, ka minētie reisi tiek izpildīti ar vienu autobusu, ko faktiski nevar izdarīt. Tādejādi tiek konstatēts, ka sagatavotais Tehniskais piedāvājums nedemonstrē pretendentu izpratni pakalpojumu faktiski izpildāmo apjomu, nepieciešamo autobusu apjomu un pakalpojuma specifiku. Vienlaikus pakalpojuma sniegšanā tiek plānots iesaistīt autobusus ar mazāku ietilpību, nekā minimāli tiek paredzēts ar Konkursa nolikuma 9.pielikumu.''
''Tehniskais piedāvājums neatbilstošs Konkursa nolikuma 3.pielikuma (Tehniskā specifikācija) 3.punktam, proti – atsevišķu autobusu, kas ir K1 kategorijas autobusi, izmantošana A kategorijā pārsniedz autobusu vecumu konkrētos līguma darbības gados – autobusu nr.4 A kategorijas maršrutos 2021.gadā un 2022.gadā (vecums 10 un 11 gadi), autobusu Nr.9 un autobusu Nr.10 A kategorijas maršrutos 2025.gadā (9 gadi), kā arī autobusu Nr.15; 16; 17; 18 un 19 ekspluatāciju A kategorijas maršrutos 2030.gadā (9 gadi).''
''Tehniskais piedāvājums neatbilstošs Konkursa nolikuma 3.pielikuma (Tehniskā specifikācija) 3. un 7.2.punktam, proti - maršrutā Nr.7699 reisos nr.10 un nr.9 norīkotais autobuss Nr.25, kas saskaņā ar piedāvājuma 4.1. formā norādīto nav pielāgots atbilstoši normatīvajos aktos par autobusu izgatavošanu noteiktajām tehniskajām prasībām, lai personām ar ierobežotām pārvietošanās spējām atvieglotu iekļūšanu autobusā un nodrošinātu šo personu pārvadāšanai, bet saskaņā ar Konkursa nolikuma 9.pielikumā noteikto maršrutā Nr.7699 reisos nr.10 un nr.9 pasažieru apkalpošana obligāti jānodrošina ar autobusu, kurš pielāgots atbilstoši normatīvajos aktos par autobusu izgatavošanu noteiktajām tehniskajām prasībām, lai personām ar ierobežotām pārvietošanās spējām atvieglotu iekļūšanu autobusā un nodrošinātu šo personu pārvadāšanai.''
ja autobuss ir ar mazāku ietilpību, tas tik nozīmē, ka VR taupa valsts naudu un nedzenā pustukšus autobusus Un ko tad pārējie - uzrādīja autobusus, kuri vēl nav nopirkti? Visiem 2020.g. pirktiem autobusiem 2030.g. būs 10 gadi.... Tie ir veci? Acīmredzot, problēmas ar konkursa specifikāciju.....
Piekrītu domātājam, šis viss konkurss šķiet viens liels fufelis! Nu kā var būt tā, ka tagad sanāk, ka uzvar kāds, kas pirms tam tika izsvilpts, jo vispār neatbilda?? Bet diskvalificēti tiek pārvadātāji, kam ir jauni, droši autobusi, un kas rūpējas arī par pakalpojuma kvalitāti?? vēl pagājušajā gadā Reiss dabūja zelta kategoriju kā Drošs autoparks - vai tiešām tas pārvadātājam nav svarīgi!?