Vilcienu trokšņi un vibrācijas
Pirms kāda laika redzēju šeit tematu par suņu riešanu nakts laikā. Domāju, ka šis būtu arī nedaudz ar to saistīts, bet gan no vilcienu puses.
Nav noslēpums, ka Ventspilī ļoti bieži brauc kravas vilcieni naktīs. Īpaši šis jautājums ir sāpīgs tiem vairākiem iedzīvotājiem, kas dzīvo Gaļiņciema dzelzceļa posmā. Vilcieni bieži brauc naktīs, izmanto skaņas signālus (jautājums, kam tad šis vilciens padod skaņas signālus plkst.2 naktī?). No pašvaldības palīdzības nekādas, jo LR likumi ļoti netehniski paredz tikai skaļuma mērīšanu (pie tām skaļuma mērīšana notiek dienas laikā un kad vilciens neizmanto savus skaņas signālus). Bet kas būtu ar vibrāciju, t.i.,minizemestrīču izveidošanās, kad visa māja trīc uz nebēdu? Nav ne atbalsta, nekādas kompensācijas par to.
Ja kādam ir līdzīgas problēmas, labprāt redzētu Jūsu viedokļus šeit par šo.
Komentāri (22)
Saimnieks aktīvi un rezultatīvi cenšas panākt, lai pilsētas ostā kravu apjoms samazinātos- tātad viņš domā par jums
piepūšamā prieka lelle,puzes puziņa vajadzībām- yolo
dzīvo lekni!
Tad jāpērk māja projām no dzelzceļa, kur netrīc un nedreb.
Tu prasi kompensāciju.
Kas un kādā izmērā tā būtu, lai šī problēma Tev vairs netraucētu dzīvot?
Ja neļausiet būvēt vēja turbīnas tad vilcienu vismaz varētu elektrisko
Un kāda tavprāt starpība elektriskajam no dīzeļa?
viens smird un skaļi rūc otrs nesmird un klusi dūc :)
Šo jautājumu jau kādu laiciņu atpakaļ uzdeva A.Lembergam Ventspils televīzijā un viņš atbildēja, ka vilcieni uz Gāliņciemu neiet, bija ļoti izbrīnīts. Viņš zinot tikai to ,ka vilcieni iet pa Kustes dambi
Patiešām interesanti, ko tie vilcieni Gālinciemā dar? Uz Liepāju dzelzceļš noārdīts, Dienvidu naftas bāzei cik daudz degvielas ir vajadzīgs.
Paskatoties kartē var redzēt, ka sliedes pie gāliņciema ir vienīgās, kā vilciens var nokļūt no dienvidu puses termināļiem uz ziemeļu puses temniāliem un Rīgu un otrādak, cita ceļa tur nav.
Kad runa iet pa Gāliņciemu tad tie paši vibracijas merītaji no domes pie reizes varetu aizbraukt dienā uz Tukuma ielas un Kalēju krusttojuma apvidu kad tur pilnā atruma pār pa guloso policistu nesas smagie piegadatajfurgoni no/uz Dīķu ielas bodi. Tad 200-300 metru radiusa nav tikai mikrozemtrīces bet kārtigi grūdieni, kad vairakam mājam jau plaisas sienās. Kāds ampelmans vispar atļavis smagajiem braukt pa tām ielām jo, Dīķu iela no tām tonnāžām jau pa pusei izjukusi. ikpalaikam kauko salāpa bet viss turpinās. Ar tiem pieskrūvetajiem gulošiem policistiem vispar ir jautri - jo lielāka atrumā tam parskrien pari jo auto mazāk kratas, bet apkartēja purvainā teritorij dreb ne pa jokam. Kad tāda murgainā situācija Dome neklapē ne ausi tad jautajums kur, vispar bija publiska apspriešana pirms tās metala pustrubas pieskruvešanas pie bruģi??
Ņem un skrūvē nost, varbūt dome pamanīs, kad būsi jau kapā
Labdien!
Šāds ātruma valnis norādītajā vietā atrodas jau 8 gadu pēc kārtas un līdz šim minētās sūdzības netika saņemtas. Tas tika ierīkots drošības apsvērumu dēļ, lai samazinātu autovadītāju ātrumu pie bērnu rotaļu laukuma. Ja apkārt esošās mājas ir pareizi uzbūvētas, tad minētās problēmas nevarētu novērot. Šādi ātruma vaļņi netiek uzstādīti citos ielu posmos, kā tikai pie bērnu laukumiem.
Cienijamie kom. pārvaldes īpašie specialisti. Pirmais ir, kad jūsu "arguments" par pareizi uzbuvetam mājam diemžel ir aplams tapec kad majas tika būvētas kad ielai nebija tāda noslodze. Otrais ir, kad 8 gados ta problema ir samilzusi tapec vienreiz beidzot pa to raksta. Trešais ir, kad smagajam transportam pa tam ielam nav jabrauc, kur spēlejas bērni. Ceturtais ir, kad ātrumvalni var uzbuvet normali, tas ir pašas ielas reljefa pacelums, Un tad gribot negribot būs jabremze pirms šķersli ja negrim sabojat mašinu nevis pieskruvet dzelzgabalu pie pie bruģi kam pilna ātrumā traucās pari. Tā ka cien. Kom. pārvalde - ar nepacietibu gaidam normalu ztrisinajumu nevis, atrakstišanos. Cilveki nav tadi muļķi kā jūs domā.
Ak nē, tad varbūt aizliedzam iebraukt pilsēta smagajam transportam, jo tacu brauc garām cilvēku iekšpagalmiem, kur bērni speļējas, kā arī skolām un bērnu dāzrziem. Tad varbūt arī pie reizes, neatlaut iekšdzedzes dzīnējus Ventspili, un viss būs labi, jo ļoti retam kuram te ir elektriskā automašīna
Tapec arī Kretīns ir kretīns kad nav spejigs par, kom iet runa. Kad kretins kas visur iejaucas ar negatīviem komentariem bet pats nejēdz lietu butību sapratīs kad, problema ir aplam uzstadīts gulosais policists kuru ignore lieltonnāžu transporta soferi varda tieša nozīme bojājot privātmājas un radot problēmas īpasniekiem, tad apjēgs par , ko rakstu. Kopumā ir aicinajums Pasvaldībai rast problemas risinajumu nevis atrakstities.
Ko lai saka Kurzemes, Dzintaru, Mālu ielu iedzīvotāji, kuriem logu priekša notiek vagonu šķirošana
Lai saka to pašu.
Labvakar visiem!
Sen nav bijis tā laika dēļ jauna projekta te palasīt ''penšu čatu'', kurā kā parasti lielākā daļa pukst un nīd ,pataisot sevi par apsmieklu pasaulei.
Runājot par vilcienu sastāviem ir tā,ka to kustību naktīs var dzirdēt pat 20km attālumā.Signālus viņiem ir jādod pie pārbrauktuvēm ( tas neaptēstiem kuri atkal neko nezin ). Tāpat elektro no dīzeļa neatšķirsies ne ar ko īpaši.
Zinu vienu čali kurš agrāk dzīvoja Ventspilī pie stacijas.Tur vagonu šķirošana notika un kustība tad ļoti intensīvi.Stastīja ka sākumā nevarējis pagulēt kadu mēnesi,pēc tam pieradis.Pēc vairākiem gadiem,dabūjis dzīvokli Celtnieku ielā un kopā ar sievu tur pārvācies ..TAČU nav varējis aizmigt klusumā,JO bija pieradis pie skaņas ik nakti. Tapēc nespriedied tikai pēc sevis jo dažādi var iespaidoties uz cilvēkiem skaņas.Esmu darbojies kopā ar to cilvēku LDz ( ņeftķjankā ) savulaik,es mierīgi pa nakti varēju iemigt kamēr nav darba pat ja ''maņevruška'' pie loga ''rūc''.
nu nez, visu mūžu esmu dzīvojis Ventspilī un nekad neesmu dzirdējis vilcienus, pat ja 20km (pat daudz tuvāk) apkartnē ir sķirošanas laukums un vairāki ostas termināļi.
Tas ir mērķtiecīgi.
Kādā pilsētā strauji palielinājās dzimstība. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka pie vainas ir vilciens, kurš 6 no rīta strauji brāzās cauri pilsētai :)
Nu, ja tas traucē, tad mošk vajadzeja pirkt māju, kas nav pie dzelzceļa.