Autobusi
Vēlos sūdzēties par SIA Ventspils reiss pārvadātāju jauno “perfekto” autobusu sarakstu!!!! Kas tas par stulbumu ka darba dienās nav iespējams tikt mājās no darba aprūpes namā Selga par cik darbs lidz 21:00 un brivdienas nav iespejams tikt uz darbu kad darbs sākas 7:00 ???? Kad šis stulbums tiks labots un novērsts????
Komentāri (31)
Vai kādreiz tiks padomāts par to ka aprūpes nams atrodas tomēr labu gabalu no pilsētas un visiem darbiniekiem NAV automašīnas!!!!!!!!!!!!!
Nu pagaidi – reisam tagad jāzina visi, kur kurš strādā, kam nav automašīna? Ja ir pieprasījums uz kādu marštruta punktu, tad ir arī piedāvājums!
VB sludinājumos par vakancēm "Selga" raksta , ka ar transportu uz darbu nodrošina. Var būt tāpēc Ventspils reiss nesūta autobusu?
Ne jau "Selga" nodrošina, bet "miesnieks", kas aicina pavāra palīgu.
Bet par autobusiem man paziņa arī sūdzējās, ka pa Rūpniecības ielu dikti reti kursē, bet tur daudzi strādā.
Priekš kam tie autobusi vajadzīgi? Daudziem taču savas mašīnas, citiem velosipēdi, bet kam nav ne tas ne tas var mierīgi ar kājām aiziet , nav mums taču tik liela pilsētā, no vienām galam līdz otram var mierīgi pa 40-50 minūtēm. Nu maksimums - stunda. Un, ne nevar taču VR katram iedzīvotājam iedot personālo aurobusu.
Var,protams,mierīgi ar kājām aiziet.Bet,ja esi 12 stundas strādājusi īstu darbu,ne kantora krēslā,tad tās kājas vairs diez ko neklausa...
To @@@... Kur tik par gudru idiotu var tēlot? Visi nevar ar kājām tadu gabalu noiet!!!!! Kādreiz bija tie autobusi pēkšņi tagad atcelti un tas nav normāli!!!! Nav ta veseliba tada visiem lai brauktu tadu gabalu ar riteni vai ietu ar kājām. Drošvien šo pēdējo idiotisko komentāru ar pseidonīmu @@@ uzrakstījis kāds biezais ar džipu!!!!!!
Diemžēl vienīgā idiote un pamuļķe esat Jūs, kas vēl aizkavējusies padomju laikos. Reiss ir uzņēmums, kuram no pārvadājuma ir jānopelna, lai varētu samaksāt algas un citas izmaksas, tāpat kā tas ir jebkuram citam uzņēmumam. Nevienam nav pienākums mēnesī iztērēt, piemēram, 3 tūkstošus euro, lai uzturētu maršrutu vienam cilvēkam.
Un tu neesi visa Ventspils, bet tikai savu nepamatoto tiesību kačājoša zoss, kam nav nekādas sajēgas, kur rodas nauda, bet visa pasaule ir Jums parādā un jāizdabā katram sadzīves sīkumam (transportam uz darbu).
Bet kaut kā naudiņa japelna un uz darbu tāpēc jātiek!! Ceru Ventspils reiss rīkosies kaut kā beidzot kaut gan viņiem ventspilnieku vajadzības neinteresē! Arī ar tām braukšanas kartēm nav padomāts priekš kam pēc 90 dienām jāpērk jaunā karte?? Rīga e-taloni vietējiem gan vienreiz nopērkami un papildini un brauc cik vajag!
Es jau tagad redzu cik pasažieru brauc 8. autobusā. Ir reisi kad salonā ir tikai viens vai divi cilvēki un tie paši ar bezmaksas biļetem. Un VR tas ir izdevīgi?
Atbilde Odziņai: arī pirms reisu skaita samazinājuma, piemēram, 2019. gadā un 2020. gada sākumā, reisu no Selgas pēc plkst. 21 un brīvdienās pirms plkst.7 uz Selgu nav bijis. Arī pašlaik, kad regulāri tiek veikta pakāpeniska reisu atjaunošana, līdz šim priekšlikumi par reisiem šādos laikos no pasažieriem nav saņemti. Šādu reisu esam gatavi izvērtēt, taču tam nepieciešama detalizētāka informācija, tāpēc aicinām sazināties ar Pārvadājumu daļu, darba laikā zvanot pa tālruni 63622422 vai rakstot uz e – pastu [email protected].
Atbilde Tepatvien: lai uzlabotu sabiedriskā transporta kustību pa Rūpniecības ielu un pielāgotu to apkārtnē esošo uzņēmumu darba laikiem, tika veikta aptauja, lai uzzinātu par sabiedriskā transporta pakalpojuma nepieciešamību tajos uzņēmumos, kas atrodas šajā apkārtnē. Atsaucība no uzņēmumiem bija maza. Uzņēmumiem, kuri izrādīja interesi, iespēju robežās arī centāmies palīdzēt, pielāgojot esošos autobusu kustības grafikus, uzņēmumu vajadzībām.
Aicinām arī pašlaik ar konkrētiem priekšlikumiem vērsties Pārvadājumu daļā, darba laikā zvanot pa tālruni 63622422 vai rakstot uz e – pastu [email protected].
Atbilde Odziņai: arī Ventspils sabiedriskā transporta elektroniskās braukšanas kartes, līdzīgi kā e – talons, ir daudzkārt izmantojamas. Iegādājoties karti, termiņu nosaka tikai apmaksātajām biļetēm: mēnešbiļetēm - 1 kalendāro mēnesi, universālo braucienu skaita biļetēm – 90 dienas jebkuram braucienu skaitam.
Maksu par karti ietur pirmajā reizē, kad, apmaksājot izvēlēto braucienu skaitu, iegādājas arī daudzkārt izmantojamo plastikāta karti (ja pirkumu veic autoostā) vai kartona karti (ja pirkumu veic pie autobusa vadītāja). 90 dienu izmantošanas termiņš ir noteikts braucienu skaitam, nevis kartei. Atgādinām, ka universālo braucienu skaita biļeti autoostas kasē var iegādāties 10 braucieniem - cena – EUR 7.30; 20 braucieniem - cena EUR 14.40, 40 braucieniem - cena EUR 28.50, 60 braucieniem - cena EUR 42. Pie autobusu vadītāja iespējams iegādāties biļeti 10 braucieniem – cena 7.80 EUR. Papildināt/atjaunot biļetes, kā arī iegādāties mēnešbiļetes iespējams tikai autoostas kasē.
Vēlos uzdot jautājum Ventspils reisam:
Vai nav iespējams izveidot, līdzīgi kā universālās braucienu kartes, kartes brauķšanai tikai autobusos.
Dzīvojot Gāliņciemā, bieži braucu uz Pārventu, šjā virzienā maršruta autobuss brauc tikai vienu reizi dienā, tādēl izmantoju autobusu un attiecīgi ar universālājām biļetem pārmaksāju. Lai menešbiļete man būtu izdevīga, man jāveic vismaz 33 braucienu menesī, es veicu vidēji 20, tā kā atkal sanāk pārmaksāt. Protams, var jau pirkt biļeti autobusā, bet ar karti bieži vien tas ir ilgi un aikavē autobusu, bet sīknauda ne vienmēr ir.
Daudz ērtāk būtu izmantot karti ar iepriekšapmaksātu braucienu skaitu tieši autobusos.
Tehniskas iespējas taču ir, ja varat izsniegt universālās kartes.
Es nerunāju par atlaidēm, bet daudz ērtāk iedzīvotājiem būtu uzpildīt braukšanas katri vienu reizi par vairākiem braucieniem, samaksājot tos pašus 60 santīmus par vienu braucienu autobusā, nevis katru dienu meklēt šos santīmus maciņā.
Tas būtu izdevīgi arī Ventspilss reisam, jo par sīknaudas inkassāciju jāmaksā būtiskas summs un tādējādi uzņēmums varētu samazināt izdevumus.
Inga, šoferītis izdod arī no 5 euro, ja nebrauci 7 -os no rīta
Bieži braucu septiņos. ))) Un arī pieci ne vienmēr ir, jo norēķiniem pārsvarā izmantoju karti.
Runa jau nau par to, ka nevaru samaksāt naudā. Maksāju un maksāšu, ja nebūs ērtāka varianta.
Runa ir par to, ka gan šoferim, gan man, gan Ventspils Reisam būtu ērtāk tirgot biļetes uzpildamajās kartēs, kā tas notiek daudzviet pasaulē.
Pateicamies par priekšlikumu. Tas tiks izvērtēts.
Ventspils reisam.
90 dienu izmantošanas termiņš ir par maz.
Vajadzētu gadu.
Tāpat svētdien 9. norīta nav iespējams braukt uz darbu no galiņciema vai nu esi ārprātā ātri vai tad kad jau tev sen jabūt un jāstrādā! kādreiz nebija problēmu.
Atbilde pūkai: lai vētdienās no Gāliņciema nokļūtu darbā plkst.9, iespējams izmantot maršruta autobusu nr.3, kas atiet no pieturas "Ventspils koks" plkst.8:24 un pieturā "Virves iela" ir ap plkst.8:25.
Atbilde eldor2: iesakām izvēlēties mazāku braucienu skaitu, piemēram, 10 braucienus, jo termiņš 90 dienas noteikts tikai iegādātajam braucienu skaitam. Pašai kartiņai (plastikāta kartei) darbības laiks paredzēts no 3 līdz 5 gadiem.
Aritmētiku vajag mācīties!
Pērkot 60 braucienus,viena brauciena cena ir zemāka.
Kāpēc gan nevar noteikt ilgāku lietošanas termiņu?Gadu,teiksim?
Ne tikai pilsētas autobusiem nelabvēlīgi kursēšanas laiki, bet arī starppilsētu autobusiem. Ventspils - Kuldīga no rīta pirmais autobus Kuldīgā plkst. 8,40, bet Kuldīga - Rīga atiet plkst. 8,35. Tās piecas minūtes var taču pirmais autobus agrāk izbraukt no Ventspils. Ari ceļa posmā no Zirām uz Kuldīgas pusi pirmais Saldus autobus Ventspilī tikai ap plkst. 8,45 , kurš praktiski dublē Liepājas busu šajā posmā. No rīta astoņos nav vispār iespējams iebraukt Ventspilī.
Kāpēc Tev jābrauc uz Kuldīgu,lai pēc tam brauktu uz Rīgu? No Ventspils arī iet autobusi uz Rīgu
xx ! Tu ko pīpe ? Kāds sakars Kuldīgai ar Rīgu ??? Ārprāts !(((
Atbilde XX: pateicamies par priekšlikumu,taču pašvaldības SIA "Ventspils reiss" sniedz pakalpojumu saskaņā ar noslēgtajiem līgumiem, un nevar veikt izmaiņas starppilsētu autobusu kustības laikos. Ar priekšlikumiem par jebkāda veida izmaiņām starppilsētu autobusu kustībā jāvēršas pie pasūtītāja - Valsts SIA "Autotransporta direkcija".